23.7.2013 13:28
23.7.2013 14:19
JungleFever1 kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=5IzCFGugRsY
Tuossa vielä youtubelinkki ongelmaan. Eli miksi kukaan ei auta, olen laittanut viestin jo kolmesti ja olette vain aina sivuuttaneet ne. Eli husse siis vain röpöttää eikä ota piikkiä 1 ja 2 vaihteilla lainkaan, vaikka ajaisin koneen kuinka lämpimäksi.. Mikä voi olla vikana?? 2:00 kohdalla ongelma on pahimmillaan.. AUTTAKAA!!!
23.7.2013 15:07
23.7.2013 16:05
23.7.2013 16:15
Kanki97 kirjoitti:Kuinka vaikeetan on laittaa husseen tt setti ja tartteeko kaasaria ottaa irti yms, ja jos laittaa tt setin ja tehari niin pitäskö ostaa isompi kaasari
23.7.2013 17:08
Hupsutin6 kirjoitti:nonnih, nyt kävi niin että endon jälkeen kun takapyörä tuli takas maahan nii löi sen välittömästi lukkoon. Mäntä tarkistettu pakoaukon kautta ja on ihan kunnossa, mutta kun on vaihde silmässä ja kytkin pohjassa niin liikkuu eteenpäin niin ku ois vapaa päällä. Mahtaako vaihdelaatikko menny paskaksi?
23.7.2013 19:11
24.7.2013 16:34
24.7.2013 17:52
Mixutti kirjoitti:Itekki oin miettiny nyt tota, emissä asennossa sen pakoaukonsääyimen pitää olla ennen kalibrointia? Siinä sähkömötikässä ja siinä kiekossa on jotkut merkit jotka voidi laittaa vastakkain, mutta itsellä siinä kohti laipat on ehkä puolivälissä??
25.7.2013 13:01
Noname24 kirjoitti:Tarviiko tota pakoaukonsäädintä kalibroida, jos vaihtaa uuden vakiokaasarin? (Vaihan käytetyn vakiokaasarin vanhan tilalle)
26.7.2013 14:41
Vaihdappa vaikka kokonaan ne vaihteistoöljyt, jos et sitä ole vielä tehnyt. Ja öljyksi Castrol MTX 10w-40. Jos vaihdat öljyt kokonaan, sitä pitää sitten laittaa 6,5dl.Hupsutin6 kirjoitti:Hupsutin6 kirjoitti:nonnih, nyt kävi niin että endon jälkeen kun takapyörä tuli takas maahan nii löi sen välittömästi lukkoon. Mäntä tarkistettu pakoaukon kautta ja on ihan kunnossa, mutta kun on vaihde silmässä ja kytkin pohjassa niin liikkuu eteenpäin niin ku ois vapaa päällä. Mahtaako vaihdelaatikko menny paskaksi?
Edit: lisäsin moottoriöljyä (siis castrolin vaihteistoöljyä) ja nyt se lähti käymään, en oo viel viittiny ajaan lähtee mutta iha normaalisti se käy. oliha tää nyt sitä oikeeta öljyä?
Varmaan onnistuu irrottamattakin, mutta on paljon helpompaa vain ottaa se kaasari irti kokonaan ja vaihtaa sitten. Pikkuosat tykkäävät mennä hukkaan, niin hyvä ottaa kaasari vain pöydälle ja vaihtaa. Ja jos asennus huoletuttaa, siinähän vain vaihdetaan kaasarista osa ja laitetaan vastaava tilalle. Ota vaikka kuvia purkuvaiheessa niin muistat miten se luisti tulee sinne sisälle yms. Kaikenkaikkiaan helppo homma, jos teet rauhassa. Jos nyt itse yrität ja tulee ongelmia, nakkaa vaikka YV mulle, niin voin auttaa.^JJM^ kirjoitti:Kanki97 kirjoitti:Kuinka vaikeetan on laittaa husseen tt setti ja tartteeko kaasaria ottaa irti yms, ja jos laittaa tt setin ja tehari niin pitäskö ostaa isompi kaasari
Ei ole vaikea laittaa, eikä kaasariakaan vissiin tarvii irrottaa..
Säätöjä laihemmalle. Hyvä keino on kokeilla neulan sokkaa yksi lovi ylemmäs, käydä testiajolla. Pääsuutintakin voi pienentää, mutta säädä yhtä asiaa kerrallaan niin tiedät mistä kiikastaa jos ei onnistukkaan. Ja laihalle säädettäessä, ei suuria muutoksia kerrallaan. Eli yksi lovi neulaa ylemmäs ja pääsuuttimen kohdalla 140 voisi varmaan koittaa.MopedT kirjoitti:Voikos joku vähä jelppiä noitt säätöjen kaa kun ei tunnu onnistuvan Eli kiihdyttäessä tuntuu laiskalta ja alkaa pröpröttämään siinä keskikierroksilta ylöspäin kiihdyttäessä(DEPin piikin kohalla) ja sitten jos laittaa kaasun pohjaan kun kiihdyttää ääni muuttuu möreeksi ja ei tunnu kiihtyvän kovinkaan paljoa :/ kokeilin tota 10km lenkki sit ylämäkeen ryypyl ni alko pröpröttää ku laitto ryypyn päälle mutta loppu melkeen samantien(Liian iso suutin?) Pyörä on siis -06 SM ja suutin on 145.
26.7.2013 21:02
27.7.2013 16:19
29.7.2013 0:09
29.7.2013 18:36