Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
30.3.2009 22:12
hinta alakerralle?
1.4.2009 17:47
300e. Alakerrasta on vaihdettu laakerit ,kiertokanki tasapainotettu. kaks huono kuntosta sylinteriä mukaan dt ja tzr
1.4.2009 21:02
etujarruvalokatkaisija
1.4.2009 22:29
ok, en ihan niinkalliista ole kiinnostunu, omasta on runkolaakeri paskana, pitää alkaa vaihtamaan, halvin alakerta on ollu 150e mihin tähänmennes olen törmännyt
1.4.2009 23:07
RM1984 kirjoitti:ok, en ihan niinkalliista ole kiinnostunu, omasta on runkolaakeri paskana, pitää alkaa vaihtamaan, halvin alakerta on ollu 150e mihin tähänmennes olen törmännyt
kumman puolen laakeri? mulla ois nimittäin oikeen puolen irtolohko... uuella runkolaakerilla.
2.4.2009 9:32
magneton puolelta, mut ajattelin uusia molemmat.
11.4.2009 15:50
Olis pieni ongelma yamaha tzr 125cc kaasarin kanssa.Ongelmana on sellainen et yammu ei pysy ilman ryyppyä käynnissä eikä lähde ilman ryyppyä käyntiin.Ryypyn kun ottaa pois ni käy hyvin tyhjäkäyntiä ja antaa suunnilleen 5 kertaa pumpata kaasua mut sen jälkeen alkaa booaa ja sammuu.Missä vois olla vika?Olen kaasarin avannu ja putsannu ei auta.Sitte olen säätäny kaasaria ei auta.Pääsuutin on 190 ja tyhjäkäynti 25.Ihmettele et miks se antaa muutaman kerran pumpata kaasua mut sit sammuu.Onko mitään haittaa ajaa ryyppy päällä.Ei vaan kule ryyppy päällä ku 90km/h.
Kiitoksia etukäteen.
12.4.2009 19:21
Mikähän mahtaa olla omassa tzr:ssä vikana, kun saa vaihtaa tulppaa kerranviikossa?
Kiinnileikkaamisen jälkeen porautin pytyn seuraavaan kokoon ja sen jälkeen on alkanut tulppia kulumaan.
Kun yrittää käyntiin niin ei inahdakkaan ja kun pistää uuden tulpan paikalleen lähteee ekasta polkasusta.
Joskus saa käyntiin kun ottaa tulpan pois, polkasee kerran ja pistää saman tulpan takaisin.
Toivottavasti joku edes ymmärsi ongelmani.
18.4.2009 10:44
laita eri lämpöarvon tulppa? onkohan kellään muuten ylimäärästä pakoaukos säätimen akselia??? voisin ostaa
18.4.2009 17:11
olisiko kenelläkään jotain tietoa missä järjestyksessä ne kytkin levyt sinne tulee, ja miten ne epäkeskot pistetään oikein ?
18.4.2009 23:22
vesku-R125 kirjoitti:olisiko kenelläkään jotain tietoa missä järjestyksessä ne kytkin levyt sinne tulee, ja miten ne epäkeskot pistetään oikein ?
niitten kaikkien pitää osottaa eri suuntiin niin se on tasapainossa. Toimii kyllä vaikka ois väärinki kasattu.
19.4.2009 21:54
samppa91 kirjoitti:vesku-R125 kirjoitti:olisiko kenelläkään jotain tietoa missä järjestyksessä ne kytkin levyt sinne tulee, ja miten ne epäkeskot pistetään oikein ?
niitten kaikkien pitää osottaa eri suuntiin niin se on tasapainossa. Toimii kyllä vaikka ois väärinki kasattu.
noni heittelin ne sinne kiinni sillee noin erisuuntii, mut eihä se ala sitte vatkaamaa ?
22.4.2009 1:59
Sambuz kirjoitti:Mikähän mahtaa olla omassa tzr:ssä vikana, kun saa vaihtaa tulppaa kerranviikossa?
Kiinnileikkaamisen jälkeen porautin pytyn seuraavaan kokoon ja sen jälkeen on alkanut tulppia kulumaan.
Kun yrittää käyntiin niin ei inahdakkaan ja kun pistää uuden tulpan paikalleen lähteee ekasta polkasusta.
Joskus saa käyntiin kun ottaa tulpan pois, polkasee kerran ja pistää saman tulpan takaisin.
Toivottavasti joku edes ymmärsi ongelmani.
Termostaatti rikki tai kansi kierossa(?). itellä ollu sama ongelma joskus mopossa ja korjaantu termostaatin vaihdolla.
Jeejee kohta on itellä tessu kasassa ja pääsee ajelee.. odottelen vain uutta takalinkun akselia.
Mikäli jtn kiinnostaa olis myydä leikannu tessun pytty joka on 58mm ylikoossa.
24.4.2009 15:08
mikä mahtaa olla tzr vanteitten akselien paksuus?
25.4.2009 12:59
Joo. eli ostin viikko sitten itsarin. Semmosta vikaa on et valon kannalle (h4) tulee virrat päällä 12.3 volttia.Siis kun valon kanta on siis irti, kun kannan laittaa lammppuun kiinni niin jännite tipahtaa nollaan
. Ja sitten toinen meikälle tuntemematon vika. Tällä tetzarilla tuntuisi olevan sielu tai jotain muuta kamalaa, jostain päin pyörää kuuluu välillä jännä ulahdus. Semmoinen "njiiiaauuumm" tyyppinen voihkaisu. ja konekkin tykkää pitää kokoajan pientä vininää vaikka virrat on pois.. apua