Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
16.2.2012 0:14
Kertokaas, ku ei mun detsi kierrä ykköstä eikä kakkosta loppuun, eli röpöttää lopussa, eikä toimi edes lämpimänä, ja savuttaakin hitucn, suutin on 150, olisko kesäksi 140 sopiva, ja saako sillä röpötykset loppumaan?
16.2.2012 13:33
Onko sulla piikkinen detsi? Onko ilmanputsarin kotelo vakiokunnossa/onko vakioputsari edes käytössä? Tt vai kuristettu? Kaasarin säädöt, eli tk- ja pääsuutin, neulan korkeus? Nuo kun kerrot niin on helpompi keksiä missä häikkää.
16.2.2012 16:09
_rieska_ kirjoitti:Onko sulla piikkinen detsi? Onko ilmanputsarin kotelo vakiokunnossa/onko vakioputsari edes käytössä? Tt vai kuristettu? Kaasarin säädöt, eli tk- ja pääsuutin, neulan korkeus? Nuo kun kerrot niin on helpompi keksiä missä häikkää.
34mm koso kaasuttimena, arrowin putki, pipercross ja ypvs toiminnassa. Neulasta en tiedä, varmaan siinä keskellä. Enkä myöskään tk:sta.
17.2.2012 18:14
Koson kaasarit eivät ole kyllä alkuunkaan tuttuja, mutta tosiaan halpa ja helppo tapa aloittaa on juurikin tuo suuttimen vaihto pienempään ja samalla kaasarin kunnollinen putsaus. Onko pyörä toiminut ollenkaan noilla säädöillä? Mites onko tuo kiertämättömyys ongelmana myös muiden vaihteiden kanssa? Miltä näyttää tulppa?
18.2.2012 0:47
_rieska_ kirjoitti:Koson kaasarit eivät ole kyllä alkuunkaan tuttuja, mutta tosiaan halpa ja helppo tapa aloittaa on juurikin tuo suuttimen vaihto pienempään ja samalla kaasarin kunnollinen putsaus. Onko pyörä toiminut ollenkaan noilla säädöillä? Mites onko tuo kiertämättömyys ongelmana myös muiden vaihteiden kanssa? Miltä näyttää tulppa?
Muut vaihteet kyllä naukuu tappiin.
tulppa aikasen musta.
18.2.2012 9:02
kokeile pykälän pienempää suutinta
18.2.2012 10:05
Samaa mieltä suskan kanssa.
18.2.2012 10:44
Nyt vaihdoin 145 150 tilalle, kiertää jo paljon paremmin ! Mut kun kesällä ilma on paksumpaa, niin suutin nro. 140 olisi hyvä kesäksi?
18.2.2012 18:20
Niin no ei sitä kannata alkaa arvuuttelemaan, mutta kokeilet sitten jos ei toimi kunnolla tolla nykysellä!
18.2.2012 20:43
jees näillä mennään
25.2.2012 21:34
Auttakaa avutonta. Onko tossa mikunin tmx 35 kaasarissa paikkaa tuorevoitelu letkulle...
25.2.2012 21:44
No voi vittu, öljyjen kans en kyl rupee pelleilee
25.2.2012 21:47
Artsi25 kirjoitti:No voi vittu, öljyjen kans en kyl rupee pelleilee
että käy sääliks, ajatella et joutusit tekee ite sekobensat..
huhhuh & yhyyy
25.2.2012 21:48
Kyllä, aika kamalaa