29.3.2008 10:29
jute91 kirjoitti:kuppila kirjoitti:2t koneissa se ongelma on se että sitä seosta ei pysty ahtamaan sinne palotilaan koska karka pakoaukosta ulos joten se kannatta unohtaa.mizgu! kirjoitti:Kaks tahtiin sais remmiahtimen, eikä olisi mitää ongelmaa paisarin kanssa.
Ja remmiahdin ottaa voimansa kampiakselista. että ois aika patentti ruveta sellasta vääntään
29.3.2008 14:29
//Jeba kirjoitti:Ei taida olla kannattavaa työntää pelkkään turboon 500¤, kun ei siitä loppuunsa hintaansa nähden ole hyötä näin pienissä koneissa.
29.3.2008 14:33
//Jeba kirjoitti:Ei taida olla kannattavaa työntää pelkkään turboon 500¤, kun ei siitä loppuunsa hintaansa nähden ole hyötä näin pienissä koneissa.
29.3.2008 15:16
Betaversio kirjoitti:Eipä tuo niin erikoista säätämistä vaatisi että saa voiman otettua jostain...
29.3.2008 15:48
29.3.2008 17:54
8.4.2008 20:24
Tuuningmaster kirjoitti:Peku91 kirjoitti:mistäköhän mahtais saadaa noin pienii turboja ja mitä ne maksais??
650$ - 800$ kalliimmasta päästä, halvempi 650$...
Itsellä on suunnitelmissa tuollaisen 200cc Skyteamin turbotus ollut jo koneen ostosta asti, vahvistettujenosien teko ei ole ongelma. Mutta nestejäähdytteiseksi muuttaminen ja noiden ahtimien hinnat on aika kovia...
Jos joku tietää jostain halpoja ahtimia niin linkittää saa .
13.4.2008 22:29
13.4.2008 22:31
make123123 kirjoitti:Sanokaa vaan jos idea kuulostaa aivan järjettömän typerältä niin lopetan minäkin tämän touhuamisen.
13.4.2008 22:53
13.4.2008 23:42
14.4.2008 21:16
14.4.2008 21:28
15.4.2008 11:58
Atech kirjoitti:...(ei tarvi muutoksia kuin ehkä hienosäätöä)...
Atech kirjoitti:Kerrotaan vielä miksi: 125cc nelari imuttaa tappikierroksilla n. 10-13 L ilmaa sekunnissa. Jos prupellisi siirtää tätä vähemmän, se on vain tiellä.
15.4.2008 13:45