Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!
Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka
24.3.2013 21:45
Petezyy kirjoitti:Onko kellään tietoa mikä muu änkkä FMF:n omn lisäksi sopii suoraan hussen fmf paisariin? Spes?Rino?Gianelli? Ja edelleen jos jollakin on Fmf powercore 2 niin olen halukas ostamaan sen.
on tietoa. mulla on powercore 2. en myy. ei sovi mikään muu kuin fmf oma.
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka
24.3.2013 22:00
Kiitti sulle vastauksesta. Ei noi hitsuu hommatkaan innostas, jostain pitäs powercore repiä kun supermotocentteriltäkään ei taas niitä saa.
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka
25.3.2013 0:20
Petezyy kirjoitti:Kiitti sulle vastauksesta. Ei noi hitsuu hommatkaan innostas, jostain pitäs powercore repiä kun supermotocentteriltäkään ei taas niitä saa.
pistä yv niin kerron mistä saa
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka
26.3.2013 0:46
Minkä laiset kaasarin säädöt tt-putken ja kaasarin tt- setin kanssa ? Pitääkö ottaa tuorevoitelu pois käytöstä? Mikä olisi hyvä ps koko? Ts koko? Mille tasolle neulan sokka ? Ja tyhjäkäynti ja seosruuvin säädöt?
Jos joku tietäjä tai samoilla hilpeilla omaavan pyörän, kertoisi säädöt olisin kiitollinen (: !
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka
26.3.2013 0:59
emetsu kirjoitti:Minkä laiset kaasarin säädöt tt-putken ja kaasarin tt- setin kanssa ? Pitääkö ottaa tuorevoitelu pois käytöstä? Mikä olisi hyvä ps koko? Ts koko? Mille tasolle neulan sokka ? Ja tyhjäkäynti ja seosruuvin säädöt?
Jos joku tietäjä tai samoilla hilpeilla omaavan pyörän, kertoisi säädöt olisin kiitollinen (: !
Ei pidä ottaa... mutta 97% varmempi Eikös tt-setin mukana tule joku 160-170? Se on sopiva Ts tulee mukana Laita sokka aluksi vaikka toisteks alimpaan Ruuveista tk varmaan osaat ihan itsekkin... seos ruuvi noin 1 1/2 auki kun vedät ensiksi kiinni
En usko, 06 hussen sähköt vanhaa mallia, 07 eteenpäin tota uudempaa eli sellaisen staattorin etit.
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka
27.3.2013 2:36
Lääässi kirjoitti:
emetsu kirjoitti:Minkä laiset kaasarin säädöt tt-putken ja kaasarin tt- setin kanssa ? Pitääkö ottaa tuorevoitelu pois käytöstä? Mikä olisi hyvä ps koko? Ts koko? Mille tasolle neulan sokka ? Ja tyhjäkäynti ja seosruuvin säädöt?
Jos joku tietäjä tai samoilla hilpeilla omaavan pyörän, kertoisi säädöt olisin kiitollinen (: !
Ei pidä ottaa... mutta 97% varmempi Eikös tt-setin mukana tule joku 160-170? Se on sopiva Ts tulee mukana Laita sokka aluksi vaikka toisteks alimpaan Ruuveista tk varmaan osaat ihan itsekkin... seos ruuvi noin 1 1/2 auki kun vedät ensiksi kiinni
TT-setin mukana tulee 165 ja ei todellakaan ole sopiva ainakaan näille keleille, monet husset leikannu sen vuoksi. 170 on jo passeli. Jos setin mukana tulevalla tk 34:llä leijjuu kierrokset, vaihda vakio tk-suutin ja jos sillä röpöttää osta 36.
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka
27.3.2013 11:25
Mixutti kirjoitti:
Oon tätä aikasemminki kyselly, mutta Mistäs helkatista vois tää tämmönen pätkiminen johtua ? Tapahtuu myös ajaessa ja on tosi häiritsevää..
Oisko mahdollista että tämmönen pätkiminen johtuis pakoaukonsäätimestä jos se ei toimi (aukea/sulkeudu oikeallalailla) ??
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka
27.3.2013 18:36
Mixutti kirjoitti:
Mixutti kirjoitti:
Oon tätä aikasemminki kyselly, mutta Mistäs helkatista vois tää tämmönen pätkiminen johtua ? Tapahtuu myös ajaessa ja on tosi häiritsevää..
Oisko mahdollista että tämmönen pätkiminen johtuis pakoaukonsäätimestä jos se ei toimi (aukea/sulkeudu oikeallalailla) ??
En oikeen usko että siitä mitään pätkimistä aiheutuis.. :/
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka
29.3.2013 16:06
Itellähän teki sillai että kaasupohjassa kierti tollai pätkien kuten rajottimelle, 1 vaihteella pahin ja kakkosella. Kutosella tunti että jotenkin tökkii ylhäältä.
No uus jännitteensäädin ja avot pitäs pelata.
(tietenkin uus tulppa on jo kokeiltu !?!)
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka
30.3.2013 18:44
kaverin puolesta kyselen: eli siis tilanne on se että 2011vm husse nappas sillä kiinni ja meni takuuseen onneksi. ja pyörä on kuulemma tulevana viikolla valmis. uusilla osilla.
niin että voiko laittaa heti 0km ajettuun pyörään FMF putken ja 35kaasarin?? ja tietenkin säätäisi kaasarin sillai että kävis vähän rikkaalla kokoajan. mutta kestääkö uusi mäntä ja pytty heti ennen edes sisäänajoa nuita osia? vastauksen tarvitsisin heti!! kiitokset näin etukäteen.!
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka
30.3.2013 18:55
No tottakai kestää! Kyllä se on suunniteltu niin että voi ajaa sisään TT:nä. Kannattaa alkuun kumminkin ajaa vähän rauhallisemmin, eikä heti vinguttaa piikillä + säädöt kuntoon.
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka
30.3.2013 19:21
-Masse- kirjoitti:No tottakai kestää! Kyllä se on suunniteltu niin että voi ajaa sisään TT:nä. Kannattaa alkuun kumminkin ajaa vähän rauhallisemmin, eikä heti vinguttaa piikillä + säädöt kuntoon.
juu!! että aattelin säätää kaasarin hieman rikkaalle ja sit semmosta hissuttelu ajoa. ettei vedätä kaasupohjas 5min:)
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka
30.3.2013 19:57
Sitä on ihan turha säätää tarkotuksella liian rikkaalle, tärkeintä sisäänajossa ettei vedättele täysillä vaan ajaa rauhallisesti alussa... sama homma sen öljyn kanssa että sitäkään on turha tunkea normaalia enemmän tankkiin (jos siis seosvoitelu). Toki siinä vaiheessa kun haetaan ekaa kertaa säätöjä kaasarille niin mielummin liian rikas kun liian laiha ja laihentelee pikkuhiljaa sopivaks ne säädöt
Re: Husqvarna WRE/SMS125 viritys/tekniikka
30.3.2013 20:06
juu! onko kellää kokemuksia mikunin 35mm kaasarin säätämisestä että minkä kokosia suuttimia ostan tuolle FMF-putkulalle??