Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
21.3.2008 22:40
Vakiona taitaa olla 170 jos en väärin muista.
21.3.2008 22:52
niino siis mulla oli vakiona sittenkin 185 muistaakseni ja vakio tarkottaa tietösti VAKIOTA eli ei mitään pilattua konetta
24.3.2008 2:38
Mist mahtaa löytää sytytyspuolan tzr:ään?
24.3.2008 14:05
Noniin, elikkäs. Mikäs voisi vaivata tezarii ku huippunopeus on vain sen 120km/h? Tietääkseni putken alussa pitäisi olla kuristus holkki, mutta kun otin putken pois, niin holkkia ei näkynyt (luultavasti entinen omistaja poistanut tai sitten se holkki on syvemmällä putkessa?).
Olen kuullut myös että ilmanputsarissa pitäisi olla jokin kuristus mutta mitään ei näkynyt(suora yhteys ei mitään kuristuksia)? Eli eikös sen jo näitten perusteella pitäisi mennä ainaki yli 120km/h?
YPVS toimii loistavasti kiihtyy todella hyvin, mutta jämähtää siihen 120km?!?!?
Mikä voisi olla vikana?
24.3.2008 14:07
Nail_Eye kirjoitti:Noniin, elikkäs. Mikäs voisi vaivata tezarii ku huippunopeus on vain sen 120km/h? Tietääkseni putken alussa pitäisi olla kuristus holkki, mutta kun otin putken pois, niin holkkia ei näkynyt (luultavasti entinen omistaja poistanut tai sitten se holkki on syvemmällä putkessa?).
Olen kuullut myös että ilmanputsarissa pitäisi olla jokin kuristus mutta mitään ei näkynyt(suora yhteys ei mitään kuristuksia)? Eli eikös sen jo näitten perusteella pitäisi mennä ainaki yli 120km/h?
YPVS toimii loistavasti kiihtyy todella hyvin, mutta jämähtää siihen 120km?!?!?
Mikä voisi olla vikana?
kurit poistettu suuttimia ei vaihettu ? katohhan minkäkokonen suutin sielä on.
24.3.2008 17:12
johani kirjoitti:Nail_Eye kirjoitti:Noniin, elikkäs. Mikäs voisi vaivata tezarii ku huippunopeus on vain sen 120km/h? Tietääkseni putken alussa pitäisi olla kuristus holkki, mutta kun otin putken pois, niin holkkia ei näkynyt (luultavasti entinen omistaja poistanut tai sitten se holkki on syvemmällä putkessa?).
Olen kuullut myös että ilmanputsarissa pitäisi olla jokin kuristus mutta mitään ei näkynyt(suora yhteys ei mitään kuristuksia)? Eli eikös sen jo näitten perusteella pitäisi mennä ainaki yli 120km/h?
YPVS toimii loistavasti kiihtyy todella hyvin, mutta jämähtää siihen 120km?!?!?
Mikä voisi olla vikana?
kurit poistettu suuttimia ei vaihettu ? katohhan minkäkokonen suutin sielä on.
Voin tästä suoralta kädeltä sanoa, että tuskin sitä on vaihdettu eli taitaa olla ihan vakio (eli onkos se nytten se 150 vai 160?)
Eli voisiko tuo vaikuttaa, kun kaveri ei ole vaihtanut omassa tezarissaan suutinta, mutta kuitenki kurit pois nii kulkee sil sen 140km/h.
...ja mulla se kulkee vain sen 120km/h
24.3.2008 22:41
menee varmaa sen 160km/h mittarii jos suuttimen vaihat, ja jos männällä ei oo ajettu 10.000km, alakerta täysin laho. se leipoo pitemmän päälle jos suutinta ei vaiha ja ajelee laihoilla seoksilla. tulee potkua kivasti siitä vaihosta.
täysteho suutin on 180 mutta jos hiukankaan viittit nii ota myöskin 190 ja kokeile silläki. voi saaha paremmat tehot irti.
25.3.2008 10:07
Täytyypä sitten kokeilla, mistäs porukka on ostanut Tezariinsa tuon 180 suuttimen?
Eikös se kannattaisi viedä ihan jonnekkin kunnon liikeeseen, jossa ne säätävät ne suuttimet täysin kohilleen vai onko se ite helppo säätää?
25.3.2008 17:42
moposportista saa suuttimia.
25.3.2008 18:13
Nail_Eye kirjoitti:Täytyypä sitten kokeilla, mistäs porukka on ostanut Tezariinsa tuon 180 suuttimen?
Eikös se kannattaisi viedä ihan jonnekkin kunnon liikeeseen, jossa ne säätävät ne suuttimet täysin kohilleen vai onko se ite helppo säätää?
ittellä oli kertaheitolla säädöt kohallaan täystehona. jos ei oo ilmaputsaria tai muuten koneen virtaavuutta muutettu, nii pitäs olla ihan bolt on suuttimet ja ajoon.
27.3.2008 19:10
partsu kirjoitti:partsu kirjoitti:dj_casanova kirjoitti:partsu kirjoitti:mites tota kun itellä on paskana se ypsvsn akselin kohta siitä en saa lukittua sitä joten se pyörii siellä kun hullu pytyssä että välillä kierroksia antaa kunnolla ja välillä ei. Miten sen sais sieltä pois? tuleeks ihan helpolla kun ottaa pytyn irti ja mitä haittoja siitä on?
kuulemma ottaa kierroksia ku apina jos sen poistaa..
ja pyttyy ei tarvi irrottaa..
joo sillonkun sain ruuvin avulla sitä säädeltyä aiemmin kun ei ollut katteita kiinni niin kun sen sääsi ihan auki asentoon niin otti kyllä kierroksia ja kulki niin maan perkeleesti kunhan vaan sai kierrokset ajossa tarpeeksi ylös..
niin ja siis miten sen sieltä pois nyt sitten saa mitään vinkkejä/tietoja?
?? any help??
28.3.2008 1:59
Ota oikealta (kuskin nökulmasta) puolelta se läppä pois, pultti auki, ja vedät sen sieltä pois.
28.3.2008 23:54
N1tr0 kirjoitti:Ota oikealta (kuskin nökulmasta) puolelta se läppä pois, pultti auki, ja vedät sen sieltä pois.
okei täytyy huomenna töiden jälkeen kokeilla ja samalla hitsata pakoputkea uuteen uskoon jos sais jostain putkea
29.3.2008 18:44
kellään ylimääräsenä sitä kuskista katottuna oikeel puolel olevaa ypvs:n "kantta"? sitä mikä on pytyssä kiinni kuusiokololla.. jos on niin laittakaas nopeesti yv:tä et mitä pyydätte siitä halvalla voisin ostaa.
29.3.2008 19:02
ei tuu tessussa kipinää mikä vikana?