25.5.2012 23:22
26.5.2012 22:20
27.5.2012 4:09
27.5.2012 12:19
27.5.2012 14:01
Maximum698 kirjoitti:ei tämä ehkä tänne varsinaisest kuulu mutta tekeekö teidän räsät (rotax 122) sellaista että kun antaa kaasua ja ku kiekat hyppää yli 10 tonnin kone alkaa tärisemään?
27.5.2012 14:59
Ansta kirjoitti:Minkä helvetin takia noin julman kokosia suuttimia laitat sinne? Koitappa vaikka 125 ja säädät neulan kohdilleen, käy vieläkin vähän rikkaalla luultavasti.
Onko pyörässä rave? Jos ei, niin onko katkastu laippa? Jos rave löytyy, putsaa ja säädä se, luultavasti toiminnassa häiriötä
27.5.2012 15:39
27.5.2012 16:23
akulol kirjoitti:Ansta kirjoitti:Minkä helvetin takia noin julman kokosia suuttimia laitat sinne? Koitappa vaikka 125 ja säädät neulan kohdilleen, käy vieläkin vähän rikkaalla luultavasti.
Onko pyörässä rave? Jos ei, niin onko katkastu laippa? Jos rave löytyy, putsaa ja säädä se, luultavasti toiminnassa häiriötä
130 sisällä ja ei ole ravea tai katkaistua laippaa, röpöttää silti. Neula toiseksi ylimmässä. Ihmehomma on se että liian isolla vaihteella esim. 30km/h vauhdissa kun heittää kutosen sisään niin sitten käy nätisti vähäaikaa, muttakun kiihtyy vähän niin taas alkaa sama röpötys..
27.5.2012 16:43
Ansta kirjoitti:akulol kirjoitti:Ansta kirjoitti:Minkä helvetin takia noin julman kokosia suuttimia laitat sinne? Koitappa vaikka 125 ja säädät neulan kohdilleen, käy vieläkin vähän rikkaalla luultavasti.
Onko pyörässä rave? Jos ei, niin onko katkastu laippa? Jos rave löytyy, putsaa ja säädä se, luultavasti toiminnassa häiriötä
130 sisällä ja ei ole ravea tai katkaistua laippaa, röpöttää silti. Neula toiseksi ylimmässä. Ihmehomma on se että liian isolla vaihteella esim. 30km/h vauhdissa kun heittää kutosen sisään niin sitten käy nätisti vähäaikaa, muttakun kiihtyy vähän niin taas alkaa sama röpötys..
Miten kuvittelet että kurilaipalla voisit laittaa tt-säädöt kaasariin millään tavalla? Mitään ongelmaa ei ole pyörässä, vikana on vaan se että koitat saada sitä noin isoilla suuttimilla toimimaan vaikka pyöräs ei periaatteessa edes tt vielä ole
27.5.2012 18:51
28.5.2012 21:39
'akulol kirjoitti:Ansta kirjoitti:akulol kirjoitti:Ansta kirjoitti:Minkä helvetin takia noin julman kokosia suuttimia laitat sinne? Koitappa vaikka 125 ja säädät neulan kohdilleen, käy vieläkin vähän rikkaalla luultavasti.
Onko pyörässä rave? Jos ei, niin onko katkastu laippa? Jos rave löytyy, putsaa ja säädä se, luultavasti toiminnassa häiriötä
130 sisällä ja ei ole ravea tai katkaistua laippaa, röpöttää silti. Neula toiseksi ylimmässä. Ihmehomma on se että liian isolla vaihteella esim. 30km/h vauhdissa kun heittää kutosen sisään niin sitten käy nätisti vähäaikaa, muttakun kiihtyy vähän niin taas alkaa sama röpötys..
Miten kuvittelet että kurilaipalla voisit laittaa tt-säädöt kaasariin millään tavalla? Mitään ongelmaa ei ole pyörässä, vikana on vaan se että koitat saada sitä noin isoilla suuttimilla toimimaan vaikka pyöräs ei periaatteessa edes tt vielä ole
Okei listalla seuraavaksi siis suuttimen haku. Oisko 125 hyvä?
28.5.2012 23:01
29.5.2012 18:20
akulol kirjoitti:'akulol kirjoitti:Ansta kirjoitti:akulol kirjoitti:Ansta kirjoitti:Minkä helvetin takia noin julman kokosia suuttimia laitat sinne? Koitappa vaikka 125 ja säädät neulan kohdilleen, käy vieläkin vähän rikkaalla luultavasti.
Onko pyörässä rave? Jos ei, niin onko katkastu laippa? Jos rave löytyy, putsaa ja säädä se, luultavasti toiminnassa häiriötä
130 sisällä ja ei ole ravea tai katkaistua laippaa, röpöttää silti. Neula toiseksi ylimmässä. Ihmehomma on se että liian isolla vaihteella esim. 30km/h vauhdissa kun heittää kutosen sisään niin sitten käy nätisti vähäaikaa, muttakun kiihtyy vähän niin taas alkaa sama röpötys..
Miten kuvittelet että kurilaipalla voisit laittaa tt-säädöt kaasariin millään tavalla? Mitään ongelmaa ei ole pyörässä, vikana on vaan se että koitat saada sitä noin isoilla suuttimilla toimimaan vaikka pyöräs ei periaatteessa edes tt vielä ole
Okei listalla seuraavaksi siis suuttimen haku. Oisko 125 hyvä?
Kävin tosiaan hakemassa tänään sen 125, laitoin kiinni ja neula toiseksi ylimmälle. Toimi paremmin kuin ikinä ennen mutta tyhjäkäynti huutelee täysin omiaan ja ei säädy ruuvista... Seuraavaksi laitoin neulan ylimpään, siitähän se perkele vie vasta hullaantuikin, tyhjäkäynti (taino kaikki mitä ikinä koneesta löytyykään ) hyppäsivät täysille, ajossa ei taas vääntöä yhtään.. Joten, mitäs seuraavaksi? Huomenna tulee harkkaluvat että alkaa jo ottaa päähän kun saa tuota toimimaan...
29.5.2012 20:19
29.5.2012 23:57
tertti95 kirjoitti:Elikkäs, moottorista kuuluu semmonen "outo" ääni vähän niinkuin "pauketta" ja tärisee vähäsen ja sitten kun painaa kytkimen pohjaan niin ei kuulu ääntä? Mistäköhä voisi johtua, olisiko vika vai olisiko ihan ominaisuus ?:D
Ja vielä että mitä veikkaatte paljon maksaa aprilia af1:seen alakerran koneremontti huoltoliikkeessä suunnillee?:)
Kiitos vastauksista jo etukäteen.