Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
26.5.2009 0:01
Melkein mikävaan käy muokkaamalla väliputkea ja/tai kiinnikkeitä. Ei oo iso homma.
27.5.2009 16:45
Oisko kellään tietoo/kokemusta tecnigasin miton putkesta?
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... o-125.htmlOsu silmiin ja rupesin miettiin onko tommosella mitään tekoo. Halpa ainakin näyttäs olevan.
27.5.2009 20:19
Kaveri meinas ostaa ton mutta kuristamattomalla putkella menee jo tarpeeksi! Myös hän oli lukenut jostain että tuo on tosi hyvä. Ottaa kuulemma hyvän piikin ;D
Oli niitä muitakin putkia kait, ainakin jolly moto ja se on viel parempi..
28.5.2009 0:46
Miks ihmeessä jotain tollasta oot laittamassa Evo ykköseen? Jos putki on must ni Jolly tai esim tyga.
28.5.2009 13:25
En varsinaisesti o laittamassa, mutta tommonen osu silmiin ni aattelin kysyä jos joku tosta jotain tietäs.
On mulla kumminkin ''tehdas tehari'' kiinni et ei tehoputkelle välttämättä olis tarvetta. Tokihan tommosen vois ihan kokeilumielessä tilata jos ei mikään huono ole.
29.5.2009 21:31
Mä en ihan varma tästä ole, mutta jos muistan oikein niin tuo jollyn std. putki on samanlainen kuin evo1 vakioränni. Jos meni väärin niin korjatkaa.
29.5.2009 21:45
Countach kirjoitti:Mä en ihan varma tästä ole, mutta jos muistan oikein niin tuo jollyn std. putki on samanlainen kuin evo1 vakioränni. Jos meni väärin niin korjatkaa.
Eiköhän se periaatteessa ole samanlainen. Vähän metallisemmat äänet tulee jos sen laittaa ja huipputehokierrosalue nousee.. Jolly Sp sitte vaikka jonku toisen sylkän kanssa jos niitä tehoja haluaa lisää.
29.5.2009 22:36
Onko tuo evo 1:n muu putki miten erilainen verrattuna evo 2:een? Äänenvaimennin on eri, sen tiedän, mutta onko muuten putki samanlainen?
29.5.2009 23:02
Javaq kirjoitti:Onko tuo evo 1:n muu putki miten erilainen verrattuna evo 2:een? Äänenvaimennin on eri, sen tiedän, mutta onko muuten putki samanlainen?
Evo 1 paisari on ihan erilainen.
29.5.2009 23:13
Migsutin kirjoitti:Countach kirjoitti:Mä en ihan varma tästä ole, mutta jos muistan oikein niin tuo jollyn std. putki on samanlainen kuin evo1 vakioränni. Jos meni väärin niin korjatkaa.
Eiköhän se periaatteessa ole samanlainen. Vähän metallisemmat äänet tulee jos sen laittaa ja huipputehokierrosalue nousee.. Jolly Sp sitte vaikka jonku toisen sylkän kanssa jos niitä tehoja haluaa lisää.
Sp Jolly (ja corsa) on suunniteltu 8xxxx ja 9xxxx sarjan pytisköille ja 28mm kaasarille. Toki sp ajaa asiansa ihan hyvin esim. 66650E:n ja 38mm kaasuttimen kanssa.
30.5.2009 14:35
Migsutin kirjoitti:Countach kirjoitti:Mä en ihan varma tästä ole, mutta jos muistan oikein niin tuo jollyn std. putki on samanlainen kuin evo1 vakioränni. Jos meni väärin niin korjatkaa.
Mun käsittääkseni Jolly std. on kopio CRC performance std:stä. EVO1-putki on tietääkseni CRC:een esiaste, joku joskus puhu näin.
Countach, voitko valaista vielä, että miks hitossa joku putki suunniteltais 8xxxx ja 9xxxx sarjan pytyille 28mm kaasarin kanssa. Järkeen vaan kävis, et sielt sais huomattavasti enemmän ruutia esim. 38mm kaasarilla, mitä nyt kuviakin on nähny?
30.5.2009 18:04
Koska niitä ei ole suunniteltu pentti peruskevaristin snagarin kiertoreissuille, vaan kilpasarjoihin joissa usein on rajoituksena 28mm kaasari.
1.6.2009 21:31
tarvis vähän apuja. käykö kawasaki kmx:n putki kawaski kdx:n
+ jos jollain on kawaski kdx teharii tai ihan normi putkee myynis ilmottele
6.6.2009 18:04
Mitä teharia suosittelette crm:mälle? Jos mahdollista lähettäkää linkki missä niitä myydään.
6.6.2009 18:42
qwe kirjoitti:Mitä teharia suosittelette crm:mälle? Jos mahdollista lähettäkää linkki missä niitä myydään.
http://www.mpt.fi/index.php?categoryID= ... ug=crm-125Tuolta etit.. Arrowin putkisto kyseessä.