Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
30.8.2013 10:57
Mites kun mulla oikeestaan on vielä sisäänajossa tuolla uudella sylkällä tuo näsäri niin millos siihen uskaltais yrittää tuota teharia pistää taas kiinni? Ja kannatisko se ilmanputsari nyt kummiskin vaihtaa teharin kanssa vaikka piperiin?
1.9.2013 19:21
TV9559 kirjoitti:Mites kun mulla oikeestaan on vielä sisäänajossa tuolla uudella sylkällä tuo näsäri niin millos siihen uskaltais yrittää tuota teharia pistää taas kiinni? Ja kannatisko se ilmanputsari nyt kummiskin vaihtaa teharin kanssa vaikka piperiin?
Noin 5-20km jälkee.
1.9.2013 22:06
Mikäs ois parhaiten vaimentavaa villaa teharin änkkään kun tuo pitää kyllä semmosta rätinää, että huhhu
2.9.2013 20:34
Meneekö vanhemmanmallin nassen putki kuinka nätisti uuden mallin nasseen?
2.9.2013 23:05
Onkos muuten tuohon näsärin ba20d kantaan millään mahdollista sovittaa h4 tai h7 polttimoa kun on nuo vakiovalot niin onnettomat.. ?
3.9.2013 10:47
Luultavasti menee valokuvio vituilleen jos jotain patentteja tekee. Osta vaikka 35/35w halogeenit ba20d-kannalla, niin paranee jonkin verran.
HerGGo kirjoitti:Meneekö vanhemmanmallin nassen putki kuinka nätisti uuden mallin nasseen?
Veikkaan että suoraan menee, tai vähintään pienillä muokkauksilla.
5.9.2013 21:18
Eli pitäisi saada 01 vuoden nasseen lisää potkua koska alkas tuntuu niin mopolta kun pääsi vähän isän hayabusaa koittamaan
, tällä hetkellä pyörä perus tt.
Ajattelin hommata malossin 180 sylinterisarjan koska kulutus ei kasva merkittävästi ja alkuperänen pakoaukonsäädin menee suoraan kiinni(?) mikä tehari sopis hyvin ton malossin kans ja minkä kaasarin laitan konetta ruokkimaan? kytkin luistaa tällä hetkellä vähän joten laitan senkin samalla talven aikana kannattaako laittaa vaan vakiohilpeet sisään vai jäykempiä jousia tai tms?
ja kuulostaako normaalilta että 13-36 kulkee vaan 133 gepsiin ja 0-100 tasan 8 sekuntia? ilmanvastuksella toki voi olla jotain merkitystä kun ei ole katteita kiinni
12.9.2013 13:18
Milläs sais lisää nopeutta tuohon näsää, kun athena on kiinni ja näin (säädöt kyl vähä turhan rikkaalla) mut siis huiput hikisesti mittariin 150 pienee alamäkeen ? :OO
26.9.2013 22:43
Mitäs mäntäsarjaa suosittelisitte? Ostaisko alkuperäsen hondan vai olisko tämmönen parempi:
http://www.moto-hame.fi/index.php?main_ ... s_id=12324ja onkos Athenan teharista mihinkään?
27.9.2013 12:44
Itselläni Athenan tehari, ja onpa myös myynnissä rahan puutteen vuoksi
mutta mulle se ainakin toi paljon repäsevämmän piikin, lisää kiihtyvyyttä ja huiput kasvo jonku verra ku jakso kiertää pidemmälle
1.10.2013 14:52
Missäs näsäreissä oli Gilardoni 1 sylinteri? muistaakseni se oli vanhemmissä pyörissä mutta en nyt muista mistä vuodesta mihin asti
4.10.2013 10:30
Helppiä pikkusen
tarvis näsäriin pakoputkentiivisteen, mutta mistään ei löydy oikeanlaista. Jonkun 4e maksavan tiivisteen tilasin mikä muka siihen kuuluu, mutta on sisämitoiltaan oikean kokoinen, mutta reunat ovat ihan liian ohuet ettei putki liikkuisi sylinteriä vasten. Ja se tiiviste on siis sylinterin ja putken väliin tuleva. Vai tuleeko sinne useampi tiiviste?
9.10.2013 19:49
No nyt ei tuota ennemmin maknittua ongelmaa ole, mutta nassesta lähti ketjut ja samalla vaihdepoljin ei palauta ja laatikon öljyt tuli ilmeisesti pihalle... Vaihteet menee kuitenkin sisälle normaalisti. Mitään veikkauksia mitä kaikkee sieltä on paskana?
10.10.2013 21:22
Onko kukaan koittanut asentaa V-force 3 näsäriin, kuinka paljon pitäisi muokata lohkoja / läppiä että menee kiinne vai meneekö ollenkaan??
19.10.2013 15:45
Tuli kyhättyä tällanen video vertailu vakion, athenan ja jollymoton putkista
http://www.youtube.com/watch?v=f-pOD0eo ... e=youtu.be