17.11.2008 14:28
17.11.2008 17:11
Tzroope kirjoitti:mulla ois kaks sylinteriä elikkä 2RHOO ja 3MBOO elikkä onko toi 3mboo dt sylinteri ja meneekö se päikseen tzr alakerran kanssa.
18.11.2008 4:25
19.11.2008 19:14
TRUIJO kirjoitti:Oisko sulla kaasarissa neulan sokka päässy irti tai liian lyhyt neula.
19.11.2008 19:16
artzka kirjoitti:Millä nettisivulla oli tessun kytkentäkaavio? ku takavalo ei pala, jarru valo kyl toimii.
2. Mistä löydän uudet takahaarukan puslat?
24.11.2008 22:19
24.11.2008 22:38
t0ki kirjoitti:Moi,
mikä vikana kun tzr kiehuu sieltä penkin alla olevasta nestesäiliöstä? ja moottorin on hel*etin kuuma.
oon vaihtanut sylinterin , ja sen jälkeen ongelma on tullut, en oo kilometriäkään vielä, mikä vikana? ilmaa ? miten ilman saa pois??
24.11.2008 22:49
johani kirjoitti:t0ki kirjoitti:Moi,
mikä vikana kun tzr kiehuu sieltä penkin alla olevasta nestesäiliöstä? ja moottorin on hel*etin kuuma.
oon vaihtanut sylinterin , ja sen jälkeen ongelma on tullut, en oo kilometriäkään vielä, mikä vikana? ilmaa ? miten ilman saa pois??
Kannentiiviste vuotaa, päästää pakokaasua palotilasta jäähytysjärjestelmään ja sit paineen vaikutuksesta ampuu veet sinne paisuntasäiliöön.
24.11.2008 23:43
t0ki kirjoitti:johani kirjoitti:t0ki kirjoitti:Moi,
mikä vikana kun tzr kiehuu sieltä penkin alla olevasta nestesäiliöstä? ja moottorin on hel*etin kuuma.
oon vaihtanut sylinterin , ja sen jälkeen ongelma on tullut, en oo kilometriäkään vielä, mikä vikana? ilmaa ? miten ilman saa pois??
Kannentiiviste vuotaa, päästää pakokaasua palotilasta jäähytysjärjestelmään ja sit paineen vaikutuksesta ampuu veet sinne paisuntasäiliöön.
höh :/
vastahan vaihdoin sen samalla kun vaihdoin sylinterin ,
miten se niin nopeeta voi mennä ?
voiko ollenkaan johtua siitä kun mulla on ne letkut jotka kuuluu mennä kaasuttimeen niin kytketty yhteen sylinterissä?
EDIT
Kuinka monta kierrosta ulos ne kaasuttimen ruuvit pitää olla?
24.11.2008 23:58
johani kirjoitti:t0ki kirjoitti:johani kirjoitti:t0ki kirjoitti:Moi,
mikä vikana kun tzr kiehuu sieltä penkin alla olevasta nestesäiliöstä? ja moottorin on hel*etin kuuma.
oon vaihtanut sylinterin , ja sen jälkeen ongelma on tullut, en oo kilometriäkään vielä, mikä vikana? ilmaa ? miten ilman saa pois??
Kannentiiviste vuotaa, päästää pakokaasua palotilasta jäähytysjärjestelmään ja sit paineen vaikutuksesta ampuu veet sinne paisuntasäiliöön.
höh :/
vastahan vaihdoin sen samalla kun vaihdoin sylinterin ,
miten se niin nopeeta voi mennä ?
voiko ollenkaan johtua siitä kun mulla on ne letkut jotka kuuluu mennä kaasuttimeen niin kytketty yhteen sylinterissä?
EDIT
Kuinka monta kierrosta ulos ne kaasuttimen ruuvit pitää olla?
kiristit ristikiristyksellä, momenttiin ? ittellä on kerran käytetty tiiviste väliaikasesti paikallaan ja on pitäny, kun hioin ensin kannen ja pytyn 1000 hiomapaperia vasten (kumpiki oli vähä kieros) ja sit ristikiristin 26nm momenttii kannen. (oisko ollu 22nm ohjekirjas)
Ei siihen oo mitään ohjearvoa tuohon kaasarin ilmaruuviin ? yksilökohtaisia ovat säädöt. pistä 2,5 kierrosta jos et muuta keksi.
25.11.2008 0:09
25.11.2008 0:16
johani kirjoitti:Momenttiavain. saa kaupasta
28.11.2008 14:43
20.12.2008 1:35
2.1.2009 4:15