Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
31.7.2013 18:25
Kone ottaa paremmin tietty kiekoja ja tehoja tulee jonkin verran, mutta onko sen arvoista koska se todella riskialtis viritys.
31.7.2013 18:29
Mutta tietäisikö joku mistä saisi vilkun releen näsäriin ?
Alku peräisen tai korvaavan.
31.7.2013 19:35
moro, missä vika kun pyörä ravistaa koko ajan vähän. uusia osia on ketjut, rattaat, pyörän laakerit. Taka ratas heiluu sivuttaissuunnassa. ketjut kuumenee ajossa sekä jostain kuuluu pieni kahinan ääni tietyssä kohdassa pyörän pyöriessä.. Se prikka joka pitää taka rattaan kiinni vanteessa on paljon ohuempi kuin siihen loveen voisi mahtua, lisäksi se holkki on kiero mutta menee hyvin paikalleen kuitenkin...??
31.7.2013 21:09
Neuvoja kaipais... vaihdoin vm. tt 90 nasseen pakoaukonsäätimen aksilan ja käpälät kun vanhoista oli boorit kuluneet niin että klappasivat, nyt pyörä toimii muuten mutta ykkösellä ei kierrä loppuun asti, ja muilla ei nouse kunnolla piikille, mutta sitten kun piikki tulee niin toimii ihan normaalisti???
1.8.2013 19:41
Miiksuu kirjoitti:Tekis mieli hieman lisätehoa näsäriin, kun tohon alkaa tottua jo. Sylinteri ja mäntä menee luultavasti vaihtoon talvella, mutta kannen lasku on myös alkanut kiinnostaa. Luin että 0,4-0,8mm voi ottaa pois. Saako tolla sitten isoa hyötyä, jos siitä vaikka joku 0,5mm ottaa?
Ja onko isommasta kaasarista (32-34mm) hyötyä ja saako tungettua vakio imukaulaan?
Mitä mieltä olette? Onko noissa mitään järkeä vai jätänkö tekemättä?
Ite laskin tossa viimevuoden puolella kantta, eikä siitä mitää suurta hyötyä ollu. Vähän tuli ehkä alapäähä lisää vääntöö, mut ei enää kierrä aivan nii hyvi ku enne ja niinhä se on, jos kantta haluaa laskee nii se pitäis melkee tehä koneistamolla, et varmasti tulisi tasane eikä kansi pääsis vuotamaan mistään. En siis suosittele. Ite kyllä oon aatellu, että vois nostaa sylinteriä, ku kantta tuli laskettua. Puristukset ois samat kun enne mut kanavien ajotukset myöhemmät, sais siis lisää kierroksia eli lisää tehoa. tää vaatis sitte kaveriks jollymoton putken tai jonkun muun oikee korkeilta kierroksilta vetävän putken. Sen jälkee olis kyllä pakko vaihtaa mäntää pirusti useemmin.
Sori tuli vähä avauduttua xD
1.8.2013 19:44
shammii kirjoitti:Neuvoja kaipais... vaihdoin vm. tt 90 nasseen pakoaukonsäätimen aksilan ja käpälät kun vanhoista oli boorit kuluneet niin että klappasivat, nyt pyörä toimii muuten mutta ykkösellä ei kierrä loppuun asti, ja muilla ei nouse kunnolla piikille, mutta sitten kun piikki tulee niin toimii ihan normaalisti???
Katoitko pakoaukon säädöt?
http://www.angelfire.com/dragon2/noz/al ... saato.html siitä ohjeet
3.8.2013 19:57
Tuli tuossa sitten se athenan putki ostettua, ja oikein hyvä putkihan se on, eli vääntöä tuntuu olevan enemmän ja silti huiput kasvaa! Kuitenkin kävi niin että näsäristä onnistuin sen sylinterin ja pakoputken kiinnityskohdan rikkomaan, eli se on halki nyt ja uus sylinteri pitää vaihtaa :// sen vuoksi myös athena meni sitten myyntiin (katso ilmoitus) jos jollain myynnissä hyvän hintainen ja kuntoinen sylinteri, niin yv:tä kiitos
5.8.2013 1:47
Mikähän mahtaa vuoden 2002 nasua vaivata, kun ei tahdo kulkea mihinkää? 138 pääsuutin, vakio ilmanputsari, HI KY4 putki, imukaulan kuri poies, 14-36 välit.. huippuja kertyy vain vaivaiset 130km/h.. kun kierrättää niin tuntuu että jostakin rajoittaa eikä kierrä puhtaasti? Nyt oikiasti apuja!
5.8.2013 10:52
TV9559 kirjoitti:Tuli tuossa sitten se athenan putki ostettua, ja oikein hyvä putkihan se on, eli vääntöä tuntuu olevan enemmän ja silti huiput kasvaa! Kuitenkin kävi niin että näsäristä onnistuin sen sylinterin ja pakoputken kiinnityskohdan rikkomaan, eli se on halki nyt ja uus sylinteri pitää vaihtaa :// sen vuoksi myös athena meni sitten myyntiin (katso ilmoitus) jos jollain myynnissä hyvän hintainen ja kuntoinen sylinteri, niin yv:tä kiitos
Siitä tommone kohtuuhintane uus pannu, männänrenkaat ja ne männän tappia paikallaan pitävät kiinnikeet puuttuu.
http://www.geiwiz.de/product_info.php?c ... bda10d1f04
15.8.2013 12:33
Mites kun tuo sylinteri ja tietty mäntä sun muut samalla tulee tuossa piakkoin vaihdettua, niin on sisäänajon laita? Miten tällanen kuuluis sisään ajaa, kun on täystehonen jne. ?
15.8.2013 12:53
Huolelliset lämmitykset ja ehkä vähän rauhallisempaa ajoa vaikka tankillinen. Ei mitään mummoilua kuitenkaan. Öljypumppua voi kans säätää pikkusen isommalle, en tiiä tarviiko.
19.8.2013 17:20
Kellään kokemuksia NSR+ Gianellin putki yhdistelmästä? Bensankulutuksia. Suuttimia ja semmoista. Senhännyt näkee jo putken ulkomuodosta että alaväännöt katoaa, mutta miten kiekuu tuommoisella putkella. Muuten on vakiopytyllä varustettu tt nasse.
20.8.2013 10:06
Eipä kuuleman mukaan tuu muuta kun ääniä lisää ja toimii jopa huonommin kuin vakio :O Mulla ois myynnissä tollanen athena, jolla tulis alavääntöjä, ja mulla huiputki kasvo
jos kiinnostaa ni lait yv:tä
20.8.2013 10:39
Jostain taisin lukea, että teharit alkaa toimia kunnolla kun laittaa isomman kaasarin.
20.8.2013 21:11
Nyt on vähän rahavarat limiitillä Joten en kaasaria rupea vielä vaihtamaan.
Ja olisin tuon gianellin saanut senverran halvalla. No mutta kiitokset vastauksista jää siis varmaan ostamatta.