Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
4.5.2009 18:38
Jos nyt saisin käytetyn jollymoto Sp:n räsään,jossa mulla on pellkä rave1 kiinni, niin toimiiko tuo kokonaisuus hyvin? Olisiko Normi jollymoto paljon parempi?
4.5.2009 18:47
Jonie- kirjoitti:Jos nyt saisin käytetyn jollymoto Sp:n räsään,jossa mulla on pellkä rave1 kiinni, niin toimiiko tuo kokonaisuus hyvin? Olisiko Normi jollymoto paljon parempi?
Ainakin Mitossa suositellaan, että jos ei juuri muita viriosia ole niin tuo normi Jollymoto on parempi. Ton SP:n hyödyt tulee esiin vasta kun enemmän palikkaa kiinni.
6.5.2009 11:18
Voi perskele nyt on arrowi avautunut paisarin loppupäästä alhaalta saumastaan. Mitenköhän tollasen korjaisi? Pitäiskö hitsata vaan? Vähän pulmallista kun se on kromattu. :/
6.5.2009 18:34
Mistä tiiän et on liian pieni/iso/sopiva suutin?
6.5.2009 18:53
jerbona kirjoitti:Mistä tiiän et on liian pieni/iso/sopiva suutin?
Jos röpöttää, niin liian iso, jos booaa niin liian pieni. Sopiva on sitten noiden väliltä. Karkeasti noin, ja täyskaasulla.
Tuossa vielä tietopankin artikkeli, kannattaa lukaista:
http://www.motot.net/wiki/2t_kaasuttime ... C3%A4minen
6.5.2009 21:25
jos pääsuuttimessa on esim roska nii se voi myös pätkiä, ei kierrä joka kuullostaa hyvin pitkälle röpöttämiseltä, vaikka käy laihalla. tämä huomattu usiamman kerran mm. naapurin kiinalaisessa 110cc, ja myös heidän 750cc kawassa jossa irtos joku letku ilmanputsarista ja hörppi välistä ilmaa.
10.5.2009 17:00
voisko joku kertoo et minkä kokone suutin pitäs laittaa nsr -99 malliin kun laittaa arrowin teharin ? vastatkaa mielellää yv
11.5.2009 15:22
onko Dt 125 vakioputkessa ja vanhan mallisessa Gianellissa paljonki eroa?
11.5.2009 16:36
Eikös teharin laitettua jos kytät saa kiinni nii oo varmat sakot ja sun muut tulossa? Nehä huomaa heti että ei oo tehas vehe .. toisinku kurittomassa tt putkessa? Vai miten tää systeemi toimii piikkien kans?
11.5.2009 17:15
dremell kirjoitti:Eikös teharin laitettua jos kytät saa kiinni nii oo varmat sakot ja sun muut tulossa? Nehä huomaa heti että ei oo tehas vehe .. toisinku kurittomassa tt putkessa? Vai miten tää systeemi toimii piikkien kans?
Harvemmin niin ne putkea vilkuilee, ellei äänet sitten ole huomiota herättävän kovat.
11.5.2009 17:16
dremell kirjoitti:Eikös teharin laitettua jos kytät saa kiinni nii oo varmat sakot ja sun muut tulossa? Nehä huomaa heti että ei oo tehas vehe .. toisinku kurittomassa tt putkessa? Vai miten tää systeemi toimii piikkien kans?
Ei ne niitä huomaa. Itellä ainaki vaan kysässy et onko vakio ja sanot et on.
Itellä Athena nii sanoin et oon vaan tilannu siihen uuden änkän.
Eikä ne voi sulle antaa sakkoja jos sanovat et on tehari.
11.5.2009 20:08
Onkos tämmösen uudemman mallisen dtx:n gianellli helppo kiillottaa `?
12.5.2009 20:12
mistä saa aprilia mx 125 jollymoton putkia?
12.5.2009 20:29
Ihan tuuril heitän, mut oisko 50cc saanu?
13.5.2009 18:25
Tilasin tossa joku aika sitte Gianellin teharin rs:ssää ja sen mukana tuli joku "woodruff key". Elikkäs sen verran oon selvitelly et kysees on joku sytytyksen ajotuksen muuntamis hommeli. Ootteko ite laittanu sitä vai jättäny sen vanhan?