Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
3.7.2013 23:02
Morjes. Mites poijjaat ootteko tuota vauhtipyörää kevennellyt olleskaan? Olisko kannatava tehtävä kun kierrosherkkyyttä vielä haetaan.
3.7.2013 23:24
Hellurei! Kauans väki on ajellu männällä? Omalla ajettu n.7400km ja alkaa jo vähän tuntuu väljältä ja puristuksia kadonnu pikkuhiljaa ja ois kiva tietää kannattaako mäntää vaihtaa vielä kun en tiedä oikein sen käyttöikää.
4.7.2013 2:02
Vakiolla ajelee sen 10k mutta jos nyt jo tuntuu väljältä niin kannattaa katsella jo uutta mäntää.
7.7.2013 12:21
Aki24 kirjoitti:Itselläkin husse vetää pienesti kytkin pohjassa ja ihan uudet öljyt. Onkohan sillä mitään haittavaikutusta pidemmänpäälle vaihteistolle ym kun kerta vaihteet menee sisään ihan hyvin (paitsi vapaa)?
Tämä tismalleen sama ongelma, mistä vois joh ua kun öljyt ja levyt on uudet?? Ärsyttää vapaata etsiä aina muutamankymmentä polkasua
7.7.2013 19:35
Voikos tuon tuoreöljyvoitelun ottaa päiviltä sillä tapaa että pitää sitä öljytankkia vain tyhjänä ja irti liitettynä ja sitten vain lisää itse öljyn bensan sekaan? Onko pakko muka laittaa tuo härveli "kiertämään kehää"? Kaipaisin tarkkaa ohjeistusta tuoreöljyvoitelun pois ottamiseen kun pitäisi seosvoitelu saada käytöön.
8.7.2013 12:23
Jees olisi itselläkin jo hieman kiire saada laitettua FMF tilaukseen. Vissiin Husqvarna WR 125, 2000-2008 fatty:t sopii kiinni? Mutta mikä powercore 2 sopii? Suoraan fmf:ältä aikoisin tilata, mutta mikä on oikea? Heidän sivuillaan ei edes tarjota powercore 2 änkkää 2009 WR vanhempiin. Vissiin ainakin muutamalla on täällä mototissakin ollut fmf koko ränni kiinni, että jos vain joku tietäisi mitä he käyttävät tai mikä sopii niin olisin kiitollinen vastauksesta.
8.7.2013 14:32
Vähän vinkkiä nyt ku tuntuu etten saa pyörää millään säätöihin.
Eli rupes mooaamaan tässä vähän aikaa sitten.
Toimii muuten hyvin, mutta välillä kiihdyttäessä ääni on normaalia vaimeampi hieman booaava.
Sitten tosi matalilta kierroksilta kun painaa kaasunpohjaan niin stumppailee liekö tämä sitten normaalia hyytymistä?
Miun mielestä vaikuttas liian pieneltä suuttimelta 380 oli sillon sisässä sen jälkeen kokeillu 400, 410 ja 370 eipä juuri mitään muutosta mihinkään.
Ilmaruuvia tullu kanssa pyöriteltyy tuntuu toimivan paremmin kun on auki aika reilusti.
Neulan sokka on toiseks ylimäässä lovessa ennen oli ylimässä mutta laskin sokkaa yhen alemmas silloin en havainnut mitään muutosta käyttäytymiseen silloin ei myöskään vielä tehnyt tätä mooaamista ja stumppaamista. Neulan sokkaa kokeilin vielä alempana mutta sillon meni jo reilusti liian rikkaalle.
Mietin vaan että voiko vika olla jossain muualla kuin säädöissä kuten pakoaukon säätimessä?
ja kaasarihan on 35mm mikuni ja pyörä 08.
8.7.2013 15:59
Katoin hussen tulpan kun hajosi, niin se oli BR9ECS ? Niin käyn kohta hakemassa BR9EG tulupan tohon, niin ostanko molemmat tulpat EG ja ECS ja kokeilen kummalla toimii paremmin? Koska laihalla kävi (eikä entinen omistaja tietenkään mitään maininnut ennekun kysyin tänään, niin hajosi tulppa sen takia) ja pistän 35 tmx & vforce 3 läpät kiinni samalla
8.7.2013 21:21
Missäs kohtaa 2011 vuoden hussessa on kurit putkessa, ois kiva tietää ku ei tee mieli ostaa tehareita ku ne maksaa niin paljon Ja tartteeko kaasari purkaa koko vehkeestä että saa sinne sen tt setin? ja sitten viimesenä että miten tuo tuorevoitelu öljy otetaan pois käytöstä ja miks sitä ei voi pitää siinä paikoillaan jos se on tyhjä ja laitelis tankkiin sitten seokset?
8.7.2013 22:56
xS4vo kirjoitti:Katoin hussen tulpan kun hajosi, niin se oli BR9ECS ? Niin käyn kohta hakemassa BR9EG tulupan tohon, niin ostanko molemmat tulpat EG ja ECS ja kokeilen kummalla toimii paremmin? Koska laihalla kävi (eikä entinen omistaja tietenkään mitään maininnut ennekun kysyin tänään, niin hajosi tulppa sen takia) ja pistän 35 tmx & vforce 3 läpät kiinni samalla
ECS on ilmeisesti joku moottorikelkkatulppa, osta vaan suoraan EG.
8.7.2013 23:37
Hei! Mitä pitäisi tehdä kun hussessa on tt-putki ja kaasarin tt-setti (ps 165, neulan sokka toiseksi ylimmässä lovessa) ajaessa pienillä kierroksilla röpöttää, ja isoilla kierroksilla jäävät kierrokset leijumaan. Ilmaruuvia olen säätänyt, ja pitäisikö suosiolla nostaa vielä neulan sokka ylimpään loveen ja säätää ilmaruuvi?
9.7.2013 17:21
Missä kohtaa teillä ottaa rajotin vastaan 1 vaihteella vakio väleillä? Itse mittari näyttää suurinpiirtein 24kmh ja rajotin ottaa vastaan. Itsellä vakiovälit, 14/49.
Entä tarviiko öljysäiliöön tehdä reikä jos haluaa pistää pumpun kiertämään kehää?
9.7.2013 19:12
rajoitin? eikait näissä mitään rajotinta oo?jos kuullostaa niin ku olis rajotin niin huonoissa säädöissä on
ja öljysäiliön korkkiin reikä tai sit otat vai irti koko säiliön ja öljypumpun.
onko mahdollista että leipos siks että pakoaukonsäädin pelleilee? itellä alko sähköinen sulkeutumaan ja aukeamaan milloin halus ja nyt leipo
säädöt kunnossa, öljyt tankkiin ja hyvin lämmitetty ja männällä ajettu 1000km. kun ite sen männän vaihdoin ennen tätä leipomista niin voiko joku asennusvirhe aiheuttaa leipomisen nyt 1000km jälkeen?
9.7.2013 19:46
Mitäs toho hussen sm pitäs ostaa jos ton WR:än sylinterisarjan jostai tilas, ku kilikkas kiinni äsken n. 110 vauheista
Kellään tietoa paljon tolla WR sylkällä ois hintaa?