Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
27.4.2009 3:38
SpaNieL kirjoitti:Kertokaapas lähteekö DEP:istä kromit kankaalle jos siitä polttelisi vähän karstoja pois, jos nyt edes on mahdollista että sinne karstaa jää
"Kromiputken puhdistus
Ensin tukit pakoputken toisen pään, lasket putkeen bensiiniä ja tukit toisen pään. Seuraavaksi ravistelet putkea, jotta karstat irtoaisi ja kaadat bensiinit sopivaan keräysastiaan. Toista homma muutamaan kertaan. Bensalla läträämisen jälkeen voit tohottaa putkea, varovasti, jottei kromipinta kärsisi. Putki syöksee päistään melkomoiset liekit, joten niitä kannattaa varoa. Annat putken jäähtyä ja kiillotat sen esimerkiksi Autosolin Metal Polishilla."
jatkossa kantsii zomailla tietopankkia, koska sieltä löytyy perusasiat
27.4.2009 9:08
Moro.
Onko normaalia että pyörä tärisee teharin kans enempi ku vakioputkel?
Tärinällä tarkotan sitä että kahvat vibraa korkeilla kierroksilla.
Pärrä on mito ja jollyn tehari.
27.4.2009 9:32
lareee kirjoitti:Moro.
Onko normaalia että pyörä tärisee teharin kans enempi ku vakioputkel?
Tärinällä tarkotan sitä että kahvat vibraa korkeilla kierroksilla.
Pärrä on mito ja jollyn tehari.
Itse kanssa laitoin jollyn nsrään ja huomasin samaa. Eli kaippa se iha normaalia on.
27.4.2009 20:08
mistä sais aprilia mx 125 2007vm, niin jollymoton teharin?
29.4.2009 15:49
Mitä eroa on jollymoto Sp:llä ja normi jollylla?
Kumpi noista olisi parempi Räsään, jossa on Rave 1?
29.4.2009 18:45
Jonie- kirjoitti:Mitä eroa on jollymoto Sp:llä ja normi jollylla?
Kumpi noista olisi parempi Räsään, jossa on Rave 1?
Sp on tarkotettu korkeeviritteisille pyörille, eli isompaa kaasaria, pyttyä ym.
Normi on ihan hyvä perus TT-pyörän kanssa.
29.4.2009 19:11
Paljon tuon Jollyn hinta on tuol bikes ku ei näytä olevan tuol?
29.4.2009 23:46
terve minulle on tuossa ensi viikolla tulossa uus aprilia rs 2008 vm ja sellasta asiaa kyselisin ku siihen ei oo tietääkseni tarjolla juurikaan kaasareita esim kokoa 34 vai onko? ni tarkotukseni ois laittaa putki sitte kuha tuo o sisään ajettu. niiin oisko jollymoto sellaselle liikaa? rave 2 löytyy sitte myös!
30.4.2009 0:43
junskiboy kirjoitti:terve minulle on tuossa ensi viikolla tulossa uus aprilia rs 2008 vm ja sellasta asiaa kyselisin ku siihen ei oo tietääkseni tarjolla juurikaan kaasareita esim kokoa 34 vai onko? ni tarkotukseni ois laittaa putki sitte kuha tuo o sisään ajettu. niiin oisko jollymoto sellaselle liikaa? rave 2 löytyy sitte myös!
Normijolly toimii ihan hyvin myös pelkän raven kanssa, ei siis vaadi isompaa kaasaria.
Ei ole tohon uuteen malliin isompaa kaasaria tarjolla, omaan olen sellasen patentoinut, mutta vaatii kyllä kaikenlaisia pikku virityksiä, tosin hyvin on toiminu.
30.4.2009 12:53
pettuu kirjoitti:Paljon tuon Jollyn hinta on tuol bikes ku ei näytä olevan tuol?
kyl se siel näkyy, 439 euroo
3.5.2009 20:05
MItä mieltä olette metrakit thrower teharista? Ite tilasin derbiin sellaisen:P
EIks niin, että se ei ole ruostumatonta terästä, joten se tarvii maalata/ lakata kuumakestomaalilla/lakalla:D?
3.5.2009 20:11
Mopopuoli on alempana. Rosteria Metra ei ole, mutta joku lakka siinä on valmiina.
3.5.2009 20:25
Mokuli kirjoitti:Mopopuoli on alempana. Rosteria Metra ei ole, mutta joku lakka siinä on valmiina.
Katos perkule, en huomannu ollenkaan, että laitoin kevareiden tehoputkikeskusteluun tuon
3.5.2009 20:28
Kiitti vielä noista putkenpuhdistus ohjeista Keijo