11.5.2007 23:18
12.5.2007 12:16
12.5.2007 21:33
TuningMan2005 kirjoitti:Pitääkö pääsuutinta laittaa isommaksi, jos laittaa pelkän raven kiinni? Muuten ihan vakio (putki, putsarissa kuri jne.).
13.5.2007 0:29
TuningMan2005 kirjoitti:TuningMan2005 kirjoitti:Pitääkö pääsuutinta laittaa isommaksi, jos laittaa pelkän raven kiinni? Muuten ihan vakio (putki, putsarissa kuri jne.).
13.5.2007 2:40
satan kirjoitti:miksi te tappelette noiden servojen=solenoidien kanssa? ostakaa nyt ajoissa pneumaattinen (RAVE2) pakoaukon säädin. ne ovat paljon halvempia, yksinkertaisempia ja helpposäätöisempiä. onhan se päivän selvää että jos on sähköinen pakoaukon säädin, joka laskee kierrokset ,sitten kierroksista pakokaasun määrän ja nopeuden, ja alkaa sitten vasta availemaan laippaa. on paljon vaikea säätoisempi ja hidastoimisempi kuin pneumaattinen paoaukonsäädin joka nousee ja laskee pakokaasun virtausnopeuden mukaan. miksi snowcrossissa käytettäisiin muuten pneumaattisia pakoaukon säätimiä jos ne eivät olisi parempia?
13.5.2007 9:55
Epeli1234 kirjoitti:laitatko linkin siitä kun ei löydy?
13.5.2007 11:34
14.5.2007 18:32
14.5.2007 19:56
14.5.2007 23:08
18.5.2007 19:56
Viljo|| kirjoitti:satan kirjoitti:miksi te tappelette noiden servojen=solenoidien kanssa? ostakaa nyt ajoissa pneumaattinen (RAVE2) pakoaukon säädin. ne ovat paljon halvempia, yksinkertaisempia ja helpposäätöisempiä. onhan se päivän selvää että jos on sähköinen pakoaukon säädin, joka laskee kierrokset ,sitten kierroksista pakokaasun määrän ja nopeuden, ja alkaa sitten vasta availemaan laippaa. on paljon vaikea säätoisempi ja hidastoimisempi kuin pneumaattinen paoaukonsäädin joka nousee ja laskee pakokaasun virtausnopeuden mukaan. miksi snowcrossissa käytettäisiin muuten pneumaattisia pakoaukon säätimiä jos ne eivät olisi parempia?
ero ei ole liikenteessä merkittävä. Ja osa syy tommosissa kilpailuissa käyttää kakkosta on sen keveys. Mutta mitä sitte! ei oo tähä mun laitteesee suunniteltu toi osa, en laita semmosia. Köyhät kyykkyyn, tosimies hankkii RAVE ykkösen.
19.5.2007 16:08
19.5.2007 16:15
Solenoidin ei kuulu liikkua mihinkään suuntaan kun pistää virrat päälle. Vasta kun kone porähtää käyntiin tai kun antaa solenoidille virtaa suoraan akusta. Tyhjäkäynnillä RAVEn laipan pitää nousta ylös.tuomaspv kirjoitti:kun pistän virrat päälle niin se mihin vaijerit tulee kiinni pyörähtää vähän matkaa ja tulee takasin samaan paikkaan mutta kuluuko sen pakoaukon saatimen jäädä auki vai mennä kiinnippäin??
20.5.2007 22:55
21.5.2007 0:24
tuomaspv kirjoitti:mulla ainakin kääntyy en tiedä onko se sitten se solenoidi vai mikä mutta se kääntyy noin puoli kierrosta ja menee takas samaan paikkaan sillon kun pistän virrat päälle.