Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

18.7.2008 12:31

voiko joku kertoa tarkat ohjeet suuttimien vaihtoon? eli täytyykö kaasari irroittaa ja missä sijaitsee yms :D kun ei viitsisi ilman tietoa mennä koskemaan..

18.7.2008 12:50

naikou_ kirjoitti:voiko joku kertoa tarkat ohjeet suuttimien vaihtoon? eli täytyykö kaasari irroittaa ja missä sijaitsee yms :D kun ei viitsisi ilman tietoa mennä koskemaan..


tukku rahaa, paikallinen huoltamo 8)

18.7.2008 12:51

http://www.motot.net/wiki/Cagiva_Mito

Lue huolella läpi "huoltotoimenpiteet" osio.

18.7.2008 14:35

olisko jollain tt suuttimia myytävänä? paikallisesta liikkeestä olivat loppuneet.

18.7.2008 14:54

naikou_ kirjoitti:olisko jollain tt suuttimia myytävänä? paikallisesta liikkeestä olivat loppuneet.



Poraa itse jos on välineet. Niin ainakin itse tein. Tosin tyhjäkäyntisuuttimeen en edes koskenut, säädin vain. Ja hyvin toimii.

18.7.2008 14:58

Javaq kirjoitti:
naikou_ kirjoitti:olisko jollain tt suuttimia myytävänä? paikallisesta liikkeestä olivat loppuneet.



Poraa itse jos on välineet. Niin ainakin itse tein. Tosin tyhjäkäyntisuuttimeen en edes koskenut, säädin vain. Ja hyvin toimii.


ei pysty..

mito

19.7.2008 13:12

Atech kirjoitti:Nii tais ollakki B270 tjs. Eli suutin on edelleen siinä kohokammion pohjan ruuvissa kiinni, eikä siellä missä se jossain mikuneissa ja japseissa on.



siis kaasarista ku ottaa sen kohokammion pohjasta sen ison ruuvin ni pää suuttimen pitäis näkyy siinä vai? mut ku avasin sen ni siel oli kolme suutinta sillee niiku eripaikoissa ja katoin et siin oli toisessakin luki kooksi 65 ja sit oli viel se yks pitkän mallinen mikä oli 270?!

19.7.2008 21:59

Pääsuutin on kiinni siinä pultissa joka pitää kohokammion pohjan paikallaan.

Auttaako kuva?
http://www.navero.co.uk/rs125zone/images/PHBH-28mm.gif

Osa numero 6, siellä ihan alhaalla.

21.7.2008 12:23

Aramid kirjoitti:Pääsuutin on kiinni siinä pultissa joka pitää kohokammion pohjan paikallaan.

Auttaako kuva?
http://www.navero.co.uk/rs125zone/images/PHBH-28mm.gif

Osa numero 6, siellä ihan alhaalla.


Katos prkl:D enhän mä tyhmänä sieltä pultista sitä osannu hakee ku oon vaa noitten mikunien kans pelannu ni ettisin sitä samast paikkaa ku mikuneissakin:D

26.7.2008 22:54

Eli nyt alkaa pännimään tuo vakiolla ajo. Tehari olisi hakusessa tai sitten 07 tai vanhemman miton vakio putki josta kurit pois, mielellään vakion näköisellä alumiini änärillä. En viitsi omaa rikkoa takuun takia. Itselläni on tuo -08 räpellys, mitenköhän se kaasari säädetään, kun hussessa on paljon isommat suuttimet, joten ovatkohan muutkin tt-osat sitten "vääriä" kuten seosputki ja neula? 8o Jos jollain on myydä edellä mainittuja putkia niin YV.

27.7.2008 14:22

Cagivalta on tullu viralliset ohjeet TT:ks laittamiseen. Löydät ne CMC:stä tai cagivaclub.tk foorumeilta linkitettynä.

27.7.2008 15:16

Aivan niimpäs muuten tulikin olen jo katsonutkin niitä kerran. Kiitos kun muistutit. Saisinko suoran linkin cmc:lle, kun ei oikein italia ole hallussa ja cagivaclub.tk ei toimi.

27.7.2008 18:34

http://www.mitoclub.com/immagini/manual ... ento_1.jpg
http://www.mitoclub.com/immagini/manual ... ento_2.jpg
http://www.mitoclub.com/immagini/manual ... ento_3.jpg

Siinähä niitä.

29.7.2008 0:19

niin kertokaa tuoko toi 165 polini hyvinki möyhyä? Ja mitä muita isompia pyttyjä löytyy, linkkejä kiitos

29.7.2008 0:41

Se on ainoo isompi pytty mitä saa. Tarjoaa lähinnä keskialueen vetoa, huipputehossa monikin tehtaan 125cc pytty vie. Lisäksi se 165cc aiheuttaa kaikennäköistä ongelmaa, joista voit lukea lisää esim. cagivaclub.tk foorumeilta.