Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
23.6.2013 22:15
ei pidä edes kovaa ääntä ja kyllä pitäs mennä suoraan
23.6.2013 22:40
Entäs meneekö tämä tohon husse sms 125 racing 2011 malliin eli onko niissä toi doch kone ?
http://www.mp-racing.fi/racing-vesipump ... -4161.html Joku puhu joskus että mp racingillä voi olla hyölyssä silti noita osia vaikka näyttää netissä ettei olisi pitääkö paikkansa? Kiitos vaivannäöstä
24.6.2013 1:29
Miten sais ton tuoreöljyvoitelun otettua käyttöön? Onko pakko muka laittaa tuoreöljyvoitelu "kiertämään"? Tietopankissa ollut ohje oli hieman epäselvä joten tarvitsen neuvojanne. Entä saako tuoreöljyvoitelu öljynä käyttää täysisynteettistä?
25.6.2013 5:19
Moro, ostin tossa hussen toissa päivänä. Mukaan tuli 34mm dellorton kaasari jonka toki iskin vakion tilalle, putkena toimii husse cr:n paisari ja vakio putsari ja kysymys on kaasarissa oli pääsuutin 195 sain jotenkin käyntiin, tyhjäkäynnillä ei toimi ryypylmä joten kuten.Kävin ajamassa myös niin kiers aika lailla loppuun saakka mutta kun paino kytkimen pohjaan kierrokset leiju suht korkeella mut pian laski alas ettei ollu silti jatkuvat, sitten koitin ryypyllä samat niin anto valua ni pyörä sammu heti. Elikkä sanokaahan mitä suutinta laitetaan kiinni nuo 300 suuttimet kuulostaa aika isoilta verrattuna mitä nyt on. Tk suutin ei nyt muistu mieleen.
28.6.2013 11:08
Säädä neulaa rikkaammalle (sokkaa alemmas) ja isonna tk suutinta.
Testaa myös reiluti isommalla ps.
itellä oli nolla kelillä 230 suutin ja pelas jotenkuten, nyt 480 sopiva. Nuo isot suuttimethan on niitä helix suuttimia mikuniin jonka luku tarkoittaa virtausarvoa.
dellortossa luku tarkoittaa suuttimen halpaisijaa esim 255 = 2,55 mm
dellortoissa ei siis ole noita isommalla numerolla olevia suuttimia.
Itsellä tosin viimeksi tuolla 480 suuttimella kun ajelin pintakaasulla niin mäntä ja tulppa suli.
percell kerroppa mikis ihmeessä haluat tuore voitelun käyttöön?????
28.6.2013 17:19
Aivopieru. Ideana oli siis ottaa seosvoitelu käyttöön eli öljyt tankin sekaan.
28.6.2013 17:39
Mahtaiskohan täällä olla tarvetta kellään 08 CR hussen ajamattomalle sylinterille ja kannelle? mukaan saattaa löytyy myös pakoaukonsäätimet.
30.6.2013 12:08
Saisko ton pakoaukonsäätimen jotenki toimimaan vaikka on isompi kaasari?
Ku vanha omistaja sano että sitä ei sais sen kaasarin takia ja tolla on ihan kauhee ajaa kun ei ole mitään alavääntöjä :S. Ja pyörä on sm -09 ja kaasari on dellorto 34mm.
30.6.2013 13:54
Pakoaukonsäädin toimii normaalisti isommalla kaasarilla. Sulla on varmaan lukittu se tai puuttuu joku osa
30.6.2013 14:18
Jusuquu kirjoitti:Pakoaukonsäädin toimii normaalisti isommalla kaasarilla. Sulla on varmaan lukittu se tai puuttuu joku osa
no pitääpä tukia. Mitä nyt koitin kalibroida sitä nii öljyvalo jää vaan palamaan siinä kohtaa missä pitää kaasu kääntää pohjaan eikä vilku niinkuin pitäisi.
30.6.2013 14:23
Ostetaan 144cc pytty! 5-kanavainen...
30.6.2013 20:28
jokuheppu kirjoitti:Jusuquu kirjoitti:Pakoaukonsäädin toimii normaalisti isommalla kaasarilla. Sulla on varmaan lukittu se tai puuttuu joku osa
no pitääpä tukia. Mitä nyt koitin kalibroida sitä nii öljyvalo jää vaan palamaan siinä kohtaa missä pitää kaasu kääntää pohjaan eikä vilku niinkuin pitäisi.
Sulla on 09-malli jossa on mekaaninen pakoaukonsäädin elikkä ei pysty kalibroimaan
30.6.2013 21:48
Miten sen sais toimimaan sitten?
1.7.2013 12:51
Elikkäs käykö mitkä änkät vakio paisarin kanssa? Ja jos vaihan sen änkän niin vaikuttaako se säätöihin mitenkään? Kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan
1.7.2013 14:33
Rino, Doma ja Deppi taitavat käydä vakio paisariin kiinni. Ja tiivisteitä ei tarvitse käyttää.