Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
19.6.2013 15:53
No eihän se nyt tietenkään kylmällä koneella puhtaasti kierrä jos yrittää kiekkoja nostaa paljon. Eikä sitä kylmällä koneella kuuluiskaan vedättää
19.6.2013 21:01
Jos jollain on hussen käynnistin poljin ylimääräsenä nii ostan pois! Yv!
20.6.2013 0:04
Voikos näitä perus katulaiskan hussen pyttyjä hoonata, kun tuntuisi olevan jonkinlainen pinnoitte tuossa sylinterin sisäpinnassa?
20.6.2013 12:13
Kyllä alumiinipytyn voi hoonata, mutta se on haasteellista juurikin mainitsemasi nicasil-pinnoitteen takia. Mikäli käytössä on huonolaatuinen kivi, siitä saattaa irrota nicasilia hoonatessa palanen, jolloin sylinteristä tulee todennäköisesti entinen.
Jouduin viimeksi allekirjoittamaan vastuuvapautussopimuksen erään huoltoliikkeen kanssa kun vein alumiinipytyn hoonattavaksi.
20.6.2013 13:38
ite vein hoonattavaksi ja mitattavaks hussen pytyn koneistamoon ja mitään muuta ei pitäny tehä kun maksaa pari kymppiä
20.6.2013 23:23
Mikäs on muuten vikana kun hussessani on varmuudella 23mm koropala iskarissa mutta silti näyttää lähes vakion korkuiselta peliltä. Kun vertailee vaikka jengin kuviin. Onkohan koropalan laitto sössitty jotenkin? Auttaako mahdollisesti iskarin säätö mitenkään?
21.6.2013 3:22
Voiko joku laittaa linkkiä mistä sais WR:n imutorven?
21.6.2013 10:12
MP-racing
22.6.2013 23:41
Montako niitä 5.5mm kuulia tulee sinne kytkinakselin sisään jossa on ne 2 tappia. Kuvien mukaan yksi ja kuula kytkimen päähän? Ei toimi. itsellä kuula on tappien välissä kuten se oli purettaessakin ja silloin toimi
23.6.2013 1:12
2kpl niitä kuulia tulee kytkimeen, 1 niistä tulee niitten tikkujen väliin, ja se toinen tulee sen painelaakeria vasten olevan T-muotosen putkilon sisään sinne putkeen
23.6.2013 14:28
Näin arvelinkin, kiitos nopeasta vastauksesta.
23.6.2013 15:28
Vaikuttaako noi iskarin esijännitystä säätelevät metallirinkulat paljonki perän korkeutee? Husse näyttää lähes vakion korkuiselta vaikka iskarista löytyy 23mm koropala. Mihis asti niitä rinkuloita pitäs ruuvailla, että perästä tulis jäykempi/korkeempi?
23.6.2013 22:03
Mulla olis tuollainen sm josta otettu tuorevoitelu pois ja nyt alko vilkuttaa ECU 1. Ainakun kierrokset laskee niin sammuttaa koko koneen. Mitenköhän sen saisi järkevästi ohitettua?
23.6.2013 22:08
Minkälaiset säädöt on jannuilla ollu hussessa 34mm mikuni corp kaasarin,pyttykoron ja tt putken kanssa? siis että tietäs minkälaisia suuttimia sitä tilais näin alkuun?
ja pitääkö sytytysennakkoo säätää kun laittaa 2mm pyttykoron? koska itellä röpöttää husse ihan helvetisti keskikierroksilla niin voisko johtuu siitä. vai pitäskö kokeilla neulaa laskee. röpöttää todella paljon piikin tuntumassa mutta jonkun aikaa kun pitää kaasuu pohjassa niin lähtee vetämään puhtaasti.
E: mistä muuten sais tuohon 24 mikuni corp kaasariin kohon ja luistin kannen?
Viimeksi muokannut plymouth päivämäärä 23.6.2013 22:23, muokattu yhteensä 1 kerran
23.6.2013 22:13
Hei TT setin omistajat, pitääkö sms 125 hirveetä mökää tt putkella ja tt kaasarin osilla hussen omalla änkällä ja meneekö se suoraan vakio änkkään kiinni?