Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
7.8.2010 14:55
puolari kirjoitti:palezki kirjoitti:.....
Koita ny aluksi putsata kaasari kunnolla.
Kuullemma ainaskin n. 400km sitten huolossa kuulemma putsasivat kaasarin jonka jälkeen toimi tähän asti, että tuskinpa siitä olisi kyse tai niin ainaskin veikkaisin
8.8.2010 4:14
Pitäisikö tämä mikunin vm 32-33 kaasutin käydä nelariin?
http://www.mpt.fi/index.php?ukey=produc ... ctID=35720
9.8.2010 20:34
palezki kirjoitti:puolari kirjoitti:palezki kirjoitti:.....
Koita ny aluksi putsata kaasari kunnolla.
Kuullemma ainaskin n. 400km sitten huolossa kuulemma putsasivat kaasarin jonka jälkeen toimi tähän asti, että tuskinpa siitä olisi kyse tai niin ainaskin veikkaisin
huolto miesten puhdistus tiedetään
ulkopuolelta paineilmallla vähän putsattu, kannattaa se nyt varalta puhdistaa. Maailmassa on myös hyviä huolto miehiä mutta on niitäkin mitkä ei välitä mistään mitään.
3.9.2010 15:04
Tarkotuksena olis ostaa detukkaa -07 isompi kaasari, 32-34mm. Onko mitään merkittävää eroo ? Porukat vaa puhuu että 34mm kuluttaa bensaa ja öljyy enemmä muttei tehoo anna juurikaan enempää ku 32mm...
22.9.2010 18:02
kertokaas jotai neuvoja ku hussessa on nyt 34mm VHSB kaasari ja vaikka mitä tekis niin tulppa näyttää valkeelta. Pääsuuttimen vaihoin 165, neula keskellä, seosruuvia käännelly molempiin suuntiin ja ei mitään vaikutusta
23.9.2010 18:10
Myynnissä keihin 28mm kaasari ilman neulaa 50€+postikulut!
25.9.2010 0:06
tos ku kattelin et noit mikuni suuttimii on "pieni kuuskantti" ja "iso kuuskantti" sit toi mun kaasarin malli ni siinä on laatikosta tulleena 250 suutin, ja noita "pieniä" kuuskanttisuuttimia ei oo ku 120 asti, eli tohon mun kaasariin menee vissiin "iso kuuskantti" eli sama ku vanhas kaasuttimes (28mm mikuni)
uusi kaasutin on (34mm mikuni vm)
22.3.2011 18:57
http://www.aijaa.com/v.php?i=002467740595.jpgMikä tuo ympyröity nippa tossa kaasarissa on? Itellä detsissä toi kaasari ja tohon nippaan ei tuu mitään letkua tms.?
22.3.2011 20:21
nuihin kahteen tulee ne letkut kannesta, kiertää jäähytysneste kaasarissa eikä talvella kaasu hirtä sitte nii herkkään.
24.3.2011 23:18
Totatota.. Mitenkäs tuossa 32mm VHSA kaasarissa on tuo tyhjäkäynnin ja seoksen säätö? Mihinkä suuntaan tyhjäkäyntiruuvia että kierrokset laskee, ja mihin suuntaan seosruuvia että saa laihemmalle/rikkaammalle?
Ja se seosruuvi on varmaan siinä bensaletkun vieressä, kun ei paljoo muita vaihtoehtoja ole...?
26.3.2011 14:52
Ajaako mikuni 34mm vm saman asian kun dellorton 34mm vhsb?
3.4.2011 0:45
Jos apriliaasi meinaat niin saat tuon vhsb:n kunnon säätöihin ilman dynojumppaa. Tarvikekaasariin on kiva alkaa arpomaan hilpettä ja satasella säätöosia japanista tai italiasta.
3.4.2011 4:20
No myöhästä jo, on toi 34 mikuni jo tallis.
No eiku säätelee, saapaha ainaki hermot menetettyy jos ei hyvin hyvä tuuri satu kerralla
4.4.2011 15:54
http://www.wandamotor.fi/product_info.p ... ts_id=3507 Käykö Kawasaki KMX:n vakio kaasariin? (Eli mikuni vm26) KIIRE!!!!
24.4.2011 11:23
Noniin, eli räsäni säädöissä on jotain häikkää. Ilman ryyppyä ei meinaa pysyä päällä ja röpöttää. Kiihdyttämään lähdettäessä nykii eka pirusti ja sitten vasta lähtee piikille. Tulppa kuitenkin vaikuttaa hyvinkin mustalta. Vanhan omistajan jälkiltä pitäs olla tt-säädöissä. Itse olen aika peukalo keskellä kämmentä näissä kaasarin säädöissä... Ensimmäinen homma on varmaankin kaasarin puhdistus, mutta voisiko tksuutin olla liian pieni..?