Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

1.10.2009 22:39

Jos pyörä lähtee työntämällä käyntiin mutta ei startilla, mistä kannattais lähteä vikaa etsimään jos uusi rele ei auta? Millainen homma hiilten vaihto on, kannattaako jättää suosiolla ammattilaisen huoleksi?

7.10.2009 22:59

Mikähän vittu tota mx vaivaa kun digimittari ei pala ollenkaan mutta varotusvalot pelaa :|

13.10.2009 15:03

Onko johdot kiinni?

15.10.2009 15:44

Tietäiskö kukaan onko Yamaha DT:ssä -07 ajovalorelettä ja jos on niin kertokaapa mikä on sen amppeerimäärä.

16.10.2009 22:33

Onko kellään tietoa että tekeekö joku firma magneeton käämien korjausta? On meinaa pulssikäämi hiljentynyt ja pitäs saada korjautettuu jossai...

16.10.2009 23:26

ade69 kirjoitti:Mikähän vittu tota mx vaivaa kun digimittari ei pala ollenkaan mutta varotusvalot pelaa :|

Sul on patsku tyhjä jossei kellokaa näy ;) Sinne menee 1x cr2032 patteri josset keksiny jo...

30.10.2009 0:36

Tuntuu, että pyörä ei lataa akkua, miten voin kokeilla onko staattori rikki vai meneekö virta jossain maihin tai vastaavaa? Paljonko staattorilta pitäis tulla virtaa?

30.10.2009 8:13

nicki877 kirjoitti:Tuntuu, että pyörä ei lataa akkua, miten voin kokeilla onko staattori rikki vai meneekö virta jossain maihin tai vastaavaa? Paljonko staattorilta pitäis tulla virtaa?


Varmaankin helpoiten selvii sillei et mittaat akun jännitten ja sitten uudestaan kun pyörä on käynnissä. Pitäis olla suunnilleen 2V suurempi.

30.10.2009 9:36

Ja akusta kannattaa myös kattoo onko akkunestettä.

3.11.2009 23:09

onko kellään ideaa tähän ongelmaan..kyseessä on hyosung comet
eli pyörä ollu nyt jonkin aikaa seisonnassa..huollettu sen jälkeen, ei kuulemma ajeltu.
nytkun koittaa startata niin startti pyörii mutta moottori ei lupaile mitään..
kun koittaa työntö käynnistyksellä parikertaa putki paukahtaa..mutta ei käynnisty..
eli startti pyörii mutta moottori ei lupaa..

mutta katsoin pimeessä..niin onkohan sillä mitään merkitystä
kun lopetan startin painamisen etuvilkku välähtää siis oikea...
kellään mitään neuvoja ynm?

4.11.2009 0:28

No koita vaikka latailla akku, ja tyhjennä vaikka kaasari, ettei ole vettä kondensoitunut. ja hörähtääkö käyntiin kun tulpanreijästä laittaa tilkan bensiiniä?

4.11.2009 21:16

Suzuki TS125 -75 pyörään pitäisi löytää ehjät sytkä- ja valopuolat. Jos jollain sattuis löytymään, tai tiedätte mistä saisin tollaset osat, ottakaa yhteyttä YV:llä kiitos. Gallerias kuvia ko. pyörästä.

4.11.2009 23:02

Kawasaki Kx kirjoitti:No koita vaikka latailla akku, ja tyhjennä vaikka kaasari, ettei ole vettä kondensoitunut. ja hörähtääkö käyntiin kun tulpanreijästä laittaa tilkan bensiiniä?

´
akku ladattu kaasari putsattu..voikohan johtua tulpasta?
kun kokeilen kun starttia paino niin tuli vähän pakokaasua putkesta..??
tossa on hyvin vaikea ottaa tulppa..on niin syvällä

6.11.2009 16:50

Laitoin tossa http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... e=321-2109 tollasen niin kun laitan ajovalot päälle niin valo menee erittäin kirkkaaksi mutta jarruvalo ei sitten näy. Mutta kun on kaikki valot pois niin tuo palaa erittäin himmeästi ja silloin jarruvalo näkyy eli missä olis vika?

7.11.2009 2:01

Krukoda kirjoitti:
Kawasaki Kx kirjoitti:No koita vaikka latailla akku, ja tyhjennä vaikka kaasari, ettei ole vettä kondensoitunut. ja hörähtääkö käyntiin kun tulpanreijästä laittaa tilkan bensiiniä?

´
akku ladattu kaasari putsattu..voikohan johtua tulpasta?
kun kokeilen kun starttia paino niin tuli vähän pakokaasua putkesta..??
tossa on hyvin vaikea ottaa tulppa..on niin syvällä


Kannattaa kattoa se tulppa, että kastuuko edes. Samalla sitten vaihtaa vaikka uuteen.