13.9.2012 17:59
Mitä vittua nyt oikeesti Voitko näyttää ku noin viisas kerta olet että missä olen sanonut että orkkis pytyssä enemmän tehoa?? Sanoin vain että se kiertää paremmin eikä ole niin vääntökamaa?? Ja nyt loppu tää pv keskustelu ne ei liity nyt mitenkään tähän..pelle000 kirjoitti:juvee_ kirjoitti:Kuljetaa ympyrää tässä helkatin keskustelussa nyt ei jaksa enää Oonko minä jossain sanonu että siinä vakiopytyssä ois enemmä tehoo?:D Miten tuo pv kasikymppineen ja vakiovälityksineen nyt tähä mitenkää liittyy, tottakai siinä on enemmän tehoo kasikympillä
Juuri myönsit että 170cc:llä on enemmän tehoa kuin 125cc:llä, vaikka hetki sitten väitit toista, aiai. 50cc p+ ja 80cc p+ ei ole mitään kierrospyttyjä.
13.9.2012 21:53
juvee_ kirjoitti:Mitä vittua nyt oikeesti Voitko näyttää ku noin viisas kerta olet että missä olen sanonut että orkkis pytyssä enemmän tehoa?? Sanoin vain että se kiertää paremmin eikä ole niin vääntökamaa?? Ja nyt loppu tää pv keskustelu ne ei liity nyt mitenkään tähän..pelle000 kirjoitti:juvee_ kirjoitti:Kuljetaa ympyrää tässä helkatin keskustelussa nyt ei jaksa enää Oonko minä jossain sanonu että siinä vakiopytyssä ois enemmä tehoo?:D Miten tuo pv kasikymppineen ja vakiovälityksineen nyt tähä mitenkää liittyy, tottakai siinä on enemmän tehoo kasikympillä
Juuri myönsit että 170cc:llä on enemmän tehoa kuin 125cc:llä, vaikka hetki sitten väitit toista, aiai. 50cc p+ ja 80cc p+ ei ole mitään kierrospyttyjä.
13.9.2012 23:02
Sportivee kirjoitti:Oma mopo on dt:n isoveli joten kokeillaan onko vastaavia ongelmia ollut jollakin:
Yamaha dt200wr hyytyi eilen ajosta. Ensin pätki hieman ja sitten ei ottanut enää kierroksia ja lopulta sammui eikä enää käynnistynyt. Tänään lähti ensimmäisellä polkasulla käyntiin mutta hyytyi n.minuutin päästä eikä enää käynnisty. Eli sähköpuolen vika mutta mikähän siellä nyt on rikki? Voisiko olla puola? Miten oireilee jos cdi boksi, staattori tai impulssi anturi hajoaa?
14.9.2012 18:54
14.9.2012 20:20
Jjep!pelle000 kirjoitti:Tämä käy deeteeseen? http://www.2strokeparts.de/shop/product ... ha-tdr-125
14.9.2012 20:34
_rieska_ kirjoitti:Sportivee kirjoitti:Oma mopo on dt:n isoveli joten kokeillaan onko vastaavia ongelmia ollut jollakin:
Yamaha dt200wr hyytyi eilen ajosta. Ensin pätki hieman ja sitten ei ottanut enää kierroksia ja lopulta sammui eikä enää käynnistynyt. Tänään lähti ensimmäisellä polkasulla käyntiin mutta hyytyi n.minuutin päästä eikä enää käynnisty. Eli sähköpuolen vika mutta mikähän siellä nyt on rikki? Voisiko olla puola? Miten oireilee jos cdi boksi, staattori tai impulssi anturi hajoaa?
eipa menna asioiden edelle. tarkista tulppa ekana ts vaihda se uuteen. sori ku teksti vahan sekavaa puhelimen ja mototin valisen valtakamppailun takia
16.9.2012 10:51
16.9.2012 12:53
19.9.2012 7:40
19.9.2012 14:40
19.9.2012 23:54
EDU96E kirjoitti:Ensinnäkin kyseessä ei ole DT R, jos vuosimalli on 2006, eli joko RE tai X on detsisi malli (jos sulla sellasta edes on.. ) Suutinta ainakin isontaisin itse, jonnekkin lähemmäs 300 (kuuleman mukaan..) Booaileeko tai röpöttääkö? Kyllä yhen kaverin detsi menee ilman pakoaukonsäädintäkin 130..
Ja sitten kysymys, eli miten ootte deeteen perää korotellu, lyhentämällä koiranluita(ko)? Jos ootte, kuinka paljon tietty lyhentäöminen vaikuttaa korkeuteen ?
20.9.2012 10:43
20.9.2012 13:18
22.9.2012 21:15
23.9.2012 12:53
Wiltunik kirjoitti:minulla tuo kulkee vaan 100 O.o on tt ja uusi mäntä sisässä ja vetoja löytyy joka alueelta, tuntuu vaan että tenku ei riitä 6 vaihteella kuin jonnekkin 7-8t rpm asti