Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
2.9.2008 21:39
siinä on kuuskantti suutin ..
4.9.2008 14:51
Hohoi, Onko ketään teettänyt tetsun kanteet o-rengas uria? tai oisko kellään ollu jossain muussa pyörässä kuten DT.ssä sellasia? alkaa vaarn hieman kiristää otsassa kun tetsussa menee koko ajan toi stna kannen tiiviste vituiksi,.
DT pojat on ainakin tehnyt tollasia juttuja ittelleen
4.9.2008 16:23
eikai se pelti tiiviste mikskään mee ?? vai onko sulla peltinen??
4.9.2008 21:46
mulla on juuri se peltinen ja se on aaevan perseestä tänän kesänä menny jo 4 tiivistettä vaikka on kansi käytetty sorvissa ammattilaisella.. muttakun oon kuullu täastä o-rengas modista niin haluisin tietää oisko mahollinen toteutuuttaa
5.9.2008 2:17
N|ba kirjoitti:mulla on juuri se peltinen ja se on aaevan perseestä tänän kesänä menny jo 4 tiivistettä vaikka on kansi käytetty sorvissa ammattilaisella.. muttakun oon kuullu täastä o-rengas modista niin haluisin tietää oisko mahollinen toteutuuttaa
Nettimotos oli joskus jollai dt myynnis jossa oli o-rengas urat. kuvaki ollu joskus siitä koneella mut ei enää löytyny.
5.9.2008 10:02
johani kirjoitti:N|ba kirjoitti:mulla on juuri se peltinen ja se on aaevan perseestä tänän kesänä menny jo 4 tiivistettä vaikka on kansi käytetty sorvissa ammattilaisella.. muttakun oon kuullu täastä o-rengas modista niin haluisin tietää oisko mahollinen toteutuuttaa
Nettimotos oli joskus jollai dt myynnis jossa oli o-rengas urat. kuvaki ollu joskus siitä koneella mut ei enää löytyny.
Hmm, koitas löytää kuvat.. Jos ois toimiva systeemi niin vois teettää sellaset kanteen..
5.9.2008 21:55
olin ostamassa jossai vaiheessa ktm exc lc4 eli jammun koneella kotaria, siinä oli o-rengas urat
5.9.2008 21:56
vai lc2? ei muista
5.9.2008 23:36
joo ohan se perseestä ku pärrä hajos 2 kuukautta sitte ja en tiiä tarkkaa vikaa nii päätin puskee pärrän latoon. kertokaapa missä on vika kun ajelin ihan normaalisti ja sitten päätin säätää pa säätimen akselin AIVAN AUKI. no moottori oli lämmin ja kun lähin kokeilemaan niin en ehtiny vaihtaa kuutoselle nii sammu vaan ja räjähteli putkessa... tutkin kaikki sähköt, ne toimii, putsasin kaasarin, ei lähe käyntiin. puristuksia on mutta tupsahtelee vaan putkessa. niin ja olen kokeillu eri tulppia ja puolia nii missä vika? avasin sylinterin mutta mäntä oli mun mielestä vielä käyttö kelponen. ja se on vaihettu 6000kilsaa sitte ja en oo rääkänny tota pärrää nii meni tollasen tekemään. kertokaa missä on vika????
5.9.2008 23:38
niin ja jos jota kuta kiinnostaa nii saa ostaa ton mun pärrän 650€. kattokaa mun kuvia nii siitä näette että minkälainen menopeli on kyseessä...
12.9.2008 22:04
multa saa 800eurolla
14.9.2008 23:30
Löysin nurkista giannellin teharin nurkista. ei paljoa käytetty kun putken oston jälkeen pyörä myytiin. eli uutta vastaava putki mynnissä! uusi maksaa 180 € , minulta saa 100€/tarjous!!
15.9.2008 21:53
N|ba kirjoitti:mulla on juuri se peltinen ja se on aaevan perseestä tänän kesänä menny jo 4 tiivistettä vaikka on kansi käytetty sorvissa ammattilaisella.. muttakun oon kuullu täastä o-rengas modista niin haluisin tietää oisko mahollinen toteutuuttaa
sun ois pitäny oikasta siitä sylinteristäkin se kannen tiiviste pinta niin kyllä rupee pelittään loistavasti
16.9.2008 2:06
En yhtään ihmettele että ei tiivisteet kestä, kun kukaan ei käytä annettuja momenttiarvoja. Ja sekin kannattaa muistaa kantta avatessa että löysää kaikki pultit ristiin ½ kierrosta kerrallaan.
17.9.2008 2:43
nonii pojjaat ja tytöt. ostinpa itsarin, halvalla ku sain. sähköt "jotenkin" vituillaan, mistä kannattas alottaa?
kun laittaa vempeleen käyntii, ni lämpömittari lyö aivan tappiin. sit ku sammuttaa ajovalot ni näyttää oikeen lämpötilan.