Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

27.4.2006 14:25

en tajua. haluasin nähdä kuvan vehkeestä asennetuna ja ites tuosta poratusta reiästä.

27.4.2006 16:17

aattelin kysyä täällä että jos sais vaikka asiaan kuuluvan vastauksen... EI sitten mutua !
Ostin tuossa ton rave1 ja siitäpä on sitten laippa poikki.. ja se on vanhanmallinen rave. elikkä siinä on laippa ja "kierretanko" yhessä paketissa... niin oliskohan mahollista että laittas tän uudemman mallisen laipan kiinni siihen. ku ulkosesti niillä ei taida olla muuta eroa kun se että tässä uudemmassa on tää irtonainen "kierratanko" joka pyöritetään siihen raveen kiinni.Eli käykö tää uus laippa ? Pyörä rs -03. :/

27.4.2006 16:50

Viljo|| kirjoitti:en tajua. haluasin nähdä kuvan vehkeestä asennetuna ja ites tuosta poratusta reiästä.


http://www.angelfire.com/scary/bonber/jotain/rave2.pdf
tuossa on kuva ainakin valmiista reijästä.

Millasessa kulmassa sivuttain olette poranneet sen kolon? Kun jos sen poraa suoraan, niin se tulee pelottavan lähelle reunaa, siinä sylinterin ja sen raven paikan välisessä "kaulassa".

27.4.2006 19:27

ei toi linkistä ladattava paska toimi, pyytää jotai salasanaa :/

27.4.2006 20:42

Oisko kellää oikee jotain suomenkielisiä kuvalla varustettuja ohjeita tosta asennuksesta??? ja mitä laite kustantaa?

27.4.2006 22:53

erkkil kirjoitti:
Viljo|| kirjoitti:en tajua. haluasin nähdä kuvan vehkeestä asennetuna ja ites tuosta poratusta reiästä.


http://www.angelfire.com/scary/bonber/jotain/rave2.pdf
tuossa on kuva ainakin valmiista reijästä.

Millasessa kulmassa sivuttain olette poranneet sen kolon? Kun jos sen poraa suoraan, niin se tulee pelottavan lähelle reunaa, siinä sylinterin ja sen raven paikan välisessä "kaulassa".


juu, no just toissapäivänä porattiin tuo reikä... tehtiin se lähes suoraan suhteessa pintaan johon se porataan, mutta hieman keskellepäin ja pakoputkeen päin.. hyvin on toiminu ainakin tän 2 pv:D

18.5.2006 17:40

Noille ketkä taas kysyy vähän väliä tosta rave2:n tilauksesta niin ite tilasin saksanmailta ja tuli parissa viikossa. Siinä voi vähä paineet kasvaa ku sitä ei ala kuulua heti mut kyl se sieltä tulee kuhan ootte maksanu.

Perhana ottaa päähän ku faija rupes sanomaa et jos pitää jotai pyttyy rupee ottaa irti kun tota asentaa ni "ite en ainakaa tekis" ja kun kysyin paikalliselta aprilia liikkeen roparilt niin tää sano et 80-120euroo asennuskulut, jotka on aivan hirveät. Koska pitää kuulemma tiivisteitä ja suuttimia vaihdella sun muuta.

Samalla pitäis tehari heittää kiinni niin aattelinkin kysyä että onko toi kovin vaikea porata pytty paikallaa toi raven reikä, ja mitä kautta sinne kannattais lähtee porailee, ja mitä kaikennäköstä joudun ehkä irrottamaan?

-Damo

18.5.2006 17:52

siis ei ole mahollista, tai ainakaan järkevää lähteä poraamaan sitä reikää sinne, että se varmasti menee oikeessa kulmassa ja oikeesee kohtaan. ei muuta ku sylinteri irti

18.5.2006 23:22

Kertokaas jos otan koko laipan pois niin pääsekö siinä tuntemaan sen "tehon" mitä rave tuo? Mulla on Arrowi tt putki ja jos otan laipan kokonaan pois/hion niin onko tarvetta säätää kaasaria? Tätä kaikkea kysyn siksi että en haluaisia ostaa ravea jos ei huikeaa eroa ole muutakun käynnin tasaisuudella tietyillä kierroksilla ja tasaisempi "tehopiikki" kiitos ja sivistäkää mua. Kysymys tiivistettynä, saanko tehoja lisää jos otan laipan kokonaan pois?

18.5.2006 23:52

et

20.5.2006 15:28

No nyt on sit rave2 ja tehari paikallaa ja kyl oon ihan tyytyväinen. En oo ravee iha viel saanu säätöihin. Tai en tiedä mistä johtuu mut lähtee perkulee hyvi siin jossai 8000rpm mut sit 11 000rpm kohdal pitää vaihtaa jo vaihde ku se sillee rupee periaattees booaa tai jotai, enkä viitti huudattaa nähdäkseni et lähteekö se viel kiertää siel jossai.

Mul on nyt siel 132 suutin. Minkäs kokosta suutinta te muut ootte laittanu ku ootte rave tehari settii pistäny kehii? Aattelin vain et se ois varmaa hyvä saada kohdallee enneku rupee ravee säätää.

-Damo

20.5.2006 17:17

no mulla on rave1 ja tt. 122 suutin löytyy pyörästä ja ihan prkl:n hyvin on toiminu ku on säädöt kohallaa.

20.5.2006 17:50

ASia pihvi. Multa taitaa tuolta löytyy 121 suutin. Jos kiinnostusta löytyy ni vois koittaa sitäkin. Ihmetyttää vaan toi 11000 rpm:n "booaus" et mist se vois johtua. Piru ku sataa ni ei pääse nyt testailemaan.

21.5.2006 11:14

minä ostan ainaki kelkan rave2:sen jumalauta :D kustantaa sen parikymppii

26.5.2006 15:29

onks joku saanu siis rave2 kunnolla toimimaan?