Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
18.2.2009 21:24
Sanokaa ny jotain
Athena vai gianelli ?
18.2.2009 21:55
korslaaki kirjoitti:Sanokaa ny jotain
Athena vai gianelli ?
oma päätös.
osta molemmat ja myy toinen...
18.2.2009 21:56
Oli kirjoitti:korslaaki kirjoitti:Sanokaa ny jotain
Athena vai gianelli ?
oma päätös.
osta molemmat ja myy toinen...
oiski rahaa
Kait mä päädyn athenaa : >
18.2.2009 22:39
korslaaki kirjoitti:Oli kirjoitti:korslaaki kirjoitti:Sanokaa ny jotain
Athena vai gianelli ?
oma päätös.
osta molemmat ja myy toinen...
oiski rahaa
Kait mä päädyn athenaa : >
atheena iha hyvä valinta
18.2.2009 22:49
itelläni athena ja tykkään enemmän ku kaverin vanhanmallin giannellista ku on vähä vääntöjä alemmillakin kiekoilla
21.2.2009 11:19
uujee kirjoitti:itelläni athena ja tykkään enemmän ku kaverin vanhanmallin giannellista ku on vähä vääntöjä alemmillakin kiekoilla
kylll se vanhempi giannelli jaksaa vääntääki, ettei se ihan hengetön ole alakierroksilla.. tosin en ole päässyt testaamaan athenaa. eipä sillä juurikaan väliä ole ostatteko athenan, giannellin vai minkä, erot ei ole suuren suuria. mielestäni toi vanhanmallinen oli just loisto, sopiva tehopiikki + hyvä myös esim keulia alakiekoilla.
21.2.2009 14:58
voi olla myös että esim gianellin omistajalla pieni tyhjäkäyntisuutin, huonosti alakierroksilta sääjetty kassu, vääntää huonommin.
21.2.2009 23:54
Mitä ehdottaisitte 06- husseen tehariksi ? Saisi mieluusti vääntää jotenkin alhaaltakin.. ettei olisi kaikki teho yläkierroksilla. Eli mitkä merkit ovat suht. "tasavääntöisiä" ?
22.2.2009 22:32
mävaa kirjoitti:Mitä ehdottaisitte 06- husseen tehariksi ? Saisi mieluusti vääntää jotenkin alhaaltakin.. ettei olisi kaikki teho yläkierroksilla. Eli mitkä merkit ovat suht. "tasavääntöisiä" ?
Onko sellasia edes tehty 2T piikkeihin, varmaan vakioputki tarjoaa tasasimman tehokäyrän.
22.2.2009 22:43
Mikko* kirjoitti:mävaa kirjoitti:Mitä ehdottaisitte 06- husseen tehariksi ? Saisi mieluusti vääntää jotenkin alhaaltakin.. ettei olisi kaikki teho yläkierroksilla. Eli mitkä merkit ovat suht. "tasavääntöisiä" ?
Onko sellasia edes tehty 2T piikkeihin, varmaan vakioputki tarjoaa tasasimman tehokäyrän.
FMF ainakin on noita putkia joka kierros alueelle. FMF fatty ainakin on semmoinen "tasavääntöinen" putki. Tossa vielä FMF sivut siellä on esitelty kaikki putket jos jotain englannista tajuaa
http://www.fmfracing.com/default_detail ... oss&cat=51
22.2.2009 23:18
Vatut fatty oo tasavääntöinen. Krosseissa vaan vähä pehmeämpi piikki, mutta tasavääntöisestä kaukana. Ja Hussen putket taitaa olla melkee kaikki wr:ään tai cr:ään tarkoitettuja.
22.2.2009 23:30
Jooh.. Kun ei ole pahemmin kokemusta noista kemmujen tehareista..
Mutta mikä näistä ns. perusputkista (crd, hgs,rino, dep, arrow..) nyt on semmoinen mikä vääntää suht tasaisesti ? Kaikkihan repii mutta joo tajuatte.
Ja mitä niistä saisi suomesta tilattua uutena kätevästi ? Jaksais alata tilaa ulkomailta..
ja siis kysehän on edelleen siitä 06 hussesta.
24.2.2009 1:05
dep ja hussen oma tt-putki.
deppii saa saksasta (kato husse topicin alotussivu) ja tt-putkea SMC:ltä ja maahantuojalta.
24.2.2009 12:26
Crd vääntää paremmin alhaalta ku dep, tt-putki silti paljo paremmin ku crd.
24.2.2009 15:56
Ookke. Mutta onko tuolla hussen omalla tyhjällä putkella jotain eroa tehollisesti näihin tehareihin ? Muutakuin että tehoalue on tasaisempi ?
Eli saako koneesta enemmän irti teharilla?