5.6.2007 20:22
5.6.2007 21:03
5.6.2007 22:06
kuivain kirjoitti:Siinä vaiheessa kun alat ahtamaan jotain vakiona vaparia, varsinkin jos vuosimalli on '00-->, ei riitä enää mikään katsastusaseman perusmittaus. Tarvii hyväksytyllä laitoksella suorittaa mittaus mikä on paljon laajempi ja monipuolisempi (=helvetin paljon vaikeempi päästä läpi). Muistaakseni esim. VTT Suomessa suorittaa näitä, hinnat tais olla 1500¤--> per läpäisy-yritys.
5.6.2007 22:37
5.6.2007 23:12
-tarzi- kirjoitti:tota arvatkaas jaksaako turbo pyörii jollain prätkän kaasuilla... toi on niin turhaa toi turbotus. miten saatte kaasarit paineistettua? mistä öljyvoitelu turbolle? ei jaksa normi öljypumppu jakaa turbolle voitelua... mut onnea vaan yrittäjille, en usko että saa onnistumaan...
5.6.2007 23:21
-tarzi- kirjoitti:ja suomessa on mahdollisuus ottaa päästöt, paikan nimi on vtt, hinta n. 1000 euroa plus alvi... päästömittaus ei eroa normaalista kuitenkaan yhtään, leima on paljon kalliimpi kun konttorilla... et sillei...
5.6.2007 23:26
-tarzi- kirjoitti:tota arvatkaas jaksaako turbo pyörii jollain prätkän kaasuilla... toi on niin turhaa toi turbotus. miten saatte kaasarit paineistettua? mistä öljyvoitelu turbolle? ei jaksa normi öljypumppu jakaa turbolle voitelua... mut onnea vaan yrittäjille, en usko että saa onnistumaan...
mites sitte ku ilman hukkista turbo käyttäytyy ihan oudosti, pikku kiekoilla ei nosta painetta yms.. miten meinasitte saada pakoputkeen laipan? minkä turbon meinaatte laittaa? kannattaa tutustua tähän turbo maailmaan ennen ku alkaa sitä ees miettiä, koska on perkeleen vaikee homma... kaikki tällaset pitää miettiä, esim öljynpaineet/kulku, integroitu hukkaportti olis paras, mut tarpeeks pientä turboo ei löydä... alakerran laakerit on kovimmilla hommassa samoin ku mäntä, eli pelkkä mäntien vaiho ei auta. vai miten oolette tätä tuuminut?
ja suomessa on mahdollisuus ottaa päästöt, paikan nimi on vtt, hinta n. 1000 euroa plus alvi... päästömittaus ei eroa normaalista kuitenkaan yhtään, leima on paljon kalliimpi kun konttorilla... et sillei...
6.6.2007 0:28
-tarzi- kirjoitti:tota arvatkaas jaksaako turbo pyörii jollain prätkän kaasuilla... toi on niin turhaa toi turbotus. miten saatte kaasarit paineistettua? mistä öljyvoitelu turbolle? ei jaksa normi öljypumppu jakaa turbolle voitelua... mut onnea vaan yrittäjille, en usko että saa onnistumaan...
mites sitte ku ilman hukkista turbo käyttäytyy ihan oudosti, pikku kiekoilla ei nosta painetta yms.. miten meinasitte saada pakoputkeen laipan? minkä turbon meinaatte laittaa? kannattaa tutustua tähän turbo maailmaan ennen ku alkaa sitä ees miettiä, koska on perkeleen vaikee homma... kaikki tällaset pitää miettiä, esim öljynpaineet/kulku, integroitu hukkaportti olis paras, mut tarpeeks pientä turboo ei löydä... alakerran laakerit on kovimmilla hommassa samoin ku mäntä, eli pelkkä mäntien vaiho ei auta. vai miten oolette tätä tuuminut?
ja suomessa on mahdollisuus ottaa päästöt, paikan nimi on vtt, hinta n. 1000 euroa plus alvi... päästömittaus ei eroa normaalista kuitenkaan yhtään, leima on paljon kalliimpi kun konttorilla... et sillei...
6.6.2007 0:49
6.6.2007 16:28
9.6.2007 13:19
M.ICE kirjoitti:se on laitettu joko ennen turboo tai sit paineistettu mutta miten?:DHigh Performance kirjoitti:Eiköhän se kaasutin oo vaa laitettu ennen turboo ni ei siihen sillon kohdistu painetta...
En sit ehkä taidakaan ostaa tota skyteamia, kun tuntu niin paskalta lelulta. xD
Saa nyt nähä jospa kuitenkin, sitten kyllä AIVAN varmasti tulee se turbo, kun li niin nuhanen vakiona!
9.6.2007 13:39
12.6.2007 5:06
12.6.2007 16:13
12.6.2007 22:52