Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
9.8.2008 21:46
ja semmonen kysymys vielä, että kuinka monet stefat löytyy tessun etuhaarukasta? Paikallinen
yamaha liike kussu lahjakkaasti stefojen tilauksen: kohta kaks viikkoa ootettu niitäkin
10.8.2008 9:56
FOxx kirjoitti:ja semmonen kysymys vielä, että kuinka monet stefat löytyy tessun etuhaarukasta? Paikallinen
yamaha liike kussu lahjakkaasti stefojen tilauksen: kohta kaks viikkoa ootettu niitäkin
juu siis 1stefa per pumppu eli 1+1=2
10.8.2008 23:19
Onko kellään tietoa mistä sais viripyttyä tzr-rr -94-95 vm.. Kun itse en löysä mistään? Tai es vakio pyttyä?
12.8.2008 18:36
Terve vaan.
Sellainen ongelma omassa tzr:rän tekniikassa, että vaikka siinä on ypvs-servo, ei se toimi syystä tai toisesta. Tarvitaanko tämän servon lisäksi muita ohjainlaitteita, että ypvs toimii? Itse servo toimii, edellinen omistaja kertoi saaneensa sen liikkumaan sopivilla jännitteillä, mutta ei osannut sanoa, miksi se ei pyörässä toimi, vaikka valmiit paikathan siellä on johdoille ym.
12.8.2008 19:21
POISTETTU
Viimeksi muokannut Sambuz päivämäärä 13.8.2008 20:54, muokattu yhteensä 1 kerran
12.8.2008 20:01
Valtteri kirjoitti:Terve vaan.
Sellainen ongelma omassa tzr:rän tekniikassa, että vaikka siinä on ypvs-servo, ei se toimi syystä tai toisesta. Tarvitaanko tämän servon lisäksi muita ohjainlaitteita, että ypvs toimii? Itse servo toimii, edellinen omistaja kertoi saaneensa sen liikkumaan sopivilla jännitteillä, mutta ei osannut sanoa, miksi se ei pyörässä toimi, vaikka valmiit paikathan siellä on johdoille ym.
Itse kamppaili samallaise ongelma kanssa ja vikä löyty servon ohjausboksista. Tuo ohjustin löytynee pyörän perästä, oikean katteen alta (semmoinen about 10x10x2cm musta boksi).
Sieltä oli yksi vastus päässyt kärähtämään, sen kuin vaihtoi niin alko taas pelittää. Elikkäs yleismittarin kanssa kattomaa jos sattuis löytymää jotaki rikkinäistä, ongelmaa saattanee vain hankaloittaa, että se ohjausboksi sisuskalut on valettu kumimaisella aineella.
13.8.2008 20:56
Edelleiseen viestiin että ei se ypvstaida toimiakkaan
Sitä kysysyin että missä vika kun ei jaksa vetää enää 6 vaihteella yhtään ja vitosellakin juuri ja juuri? Onko se juuri tuo ypvs missä vika?
13.8.2008 21:25
vi ola tai paljon on kierroksia ku vaihat??
13.8.2008 21:45
Mitähän sitä ois joku 8-9 tonnii. Koitin vinguttaa 6 alamäkeen hyvät vauhit niin heti hyyty kun tuli suora tai uus mäki
14.8.2008 15:38
kiertää niin vähä
muylla itellä kierti 12 t ja hyvin jakso vetää just täänää usiiks motti kasaan se johtuu varmaan siitä ypvs mut onko siitä mikä rikki mulla ois yks yli määräinen ohjaus boksi siihen ?? jos tarviit niin laita yv oon suolahdesta
14.8.2008 15:57
Kyllä pitäs kaikki toimia voi olla että pitäs vaan säädellä sitä vähän. Vanhalla koneella toimi ihan oikein nyt kun laitettiin toinen kone paikalleen niin ei oo oikeen toiminu.
14.8.2008 21:24
juu no miks et oo säätäny?? liikkukoo se servo moottori ?? ne vaijerit voi laittaa väärin että ei kierrä muuta ku joku 8 t...
14.8.2008 22:00
Kyllä se liikkuu, paljonkos sen pakoaukon pitäs peittyä sillon kun se on kiinni?
14.8.2008 22:02
Mistäs näitä mäntiä saa tilattua näihin vehkeisiin?
14.8.2008 22:09
ei sillä oo väliä kuhan se aukee kokonaan kato youtubesta säätö video mtn sen pitäs liitty ootko sää millä linjalla amikseesa ??