Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

13.7.2011 19:40

Noniin, problem solved. Oli jotain paskaa ilmaruuvin kierteissä niin kun kiristin niin ei mennyt pohjaan ja ilmaruuvi oli oikeasti noin 4 kierrosta auki tuon 2,5 sijaan :roll:

Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

14.7.2011 1:08

mistäköhän johtuu kun pätkii kierokset on 5000-7000 asti sit kiihtyy taas voiko se olla sytytyksessä vaihdoin jo tulpankin (BR9ES) mut ei auttanut?

Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

14.7.2011 1:19

niin ja booa kun alussa vääntää jonkin verran kaasua pitää kikkuhiljaa vääntää niin sit se ei booaa kun kierokset on jossan 4000 kohtaa mutta ajossa ei boooaa?

Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

14.7.2011 14:24

laita kaasari säätöihin, vaihda TT-suuttimet, kato ettei oo kaasari tai ilmanputsari tukos ;)

E: http://www.motot.net/wiki/Honda_NSR_huolto_ja_korjaus löytyy noi säädöt mitkä pitäis olla

Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

14.7.2011 16:24

Itellläki on sellane "rikas" kohta tuossa 5,5k kohalla, 6k vetää hyvin. Taitaa olla tyyppivika tuossa kaasarissa ku hussessa, räsäs ja muissaki tekee tota. Mut booata ei sais yhtää et teeppä noi Aapon neuvomat jutut :)

Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

15.7.2011 1:30

Vastauksia odottelen
SuperRKO kirjoitti:Pitääkös noiden pakoaukonsäätimen käpälät heilua kuin hullunmuna tuolla säätimessä? :s

Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

15.7.2011 18:35

SuperRKO kirjoitti:Pitääkös noiden pakoaukonsäätimen käpälät heilua kuin hullunmuna tuolla säätimessä? :s

Eihän niiden ihan niin pitäisi siellä heilua. Tarkista onko käpälien välissä semmoinen paksu prikka/holkki, sillä semmoinen sinne kuuluu.

Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

15.7.2011 19:37

Vittu tuo näsärin mittari kusettaa iha mukavasti. Kokeilin nyt vakioputkella huippuja ni joku 156 mittariin, mutta gps vain 145 :) 13/36 välit

Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

15.7.2011 20:38

löre kirjoitti:
SuperRKO kirjoitti:Pitääkös noiden pakoaukonsäätimen käpälät heilua kuin hullunmuna tuolla säätimessä? :s

Eihän niiden ihan niin pitäisi siellä heilua. Tarkista onko käpälien välissä semmoinen paksu prikka/holkki, sillä semmoinen sinne kuuluu.

Kiitoksia, näin teen.

Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

15.7.2011 21:26

hymmnn.. tämä ei nyt ihan viritykseen taaskaan liity, mutta. Jotkut on niitä xenoneja laittanu nsr, niin ajattelin ite talvella laittaa ne. Saako nsr liittimiin suoraan meneviä xenoneja, vai pittääkö ne sitten ite vedellä karvaperseillä.. :D Jos jollain on kokemusta, ja tietää mistä sais semmoset, että ei tarvii hirveemmin modailla, niin olis aika hyvä. :P

Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

16.7.2011 0:18

Jos jollai kiinnostaa ostaa näsäriin Jollymoton tehari ni tarjotkaa! :) Ollu omassa pyörässä kiinni ja toiminu hyvin. Maalaan vielä kuumakestolla ennenku myyn ;)

Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

19.7.2011 17:19

osaisko joku neuvoa mihinkä tämä kuuluu
Se vaa tipahti pois kun olin avaamas kytkinkoppaa

Kuva

Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

19.7.2011 17:47

tarviiko kun laittaa pipercrossin tehdä muutakun laittaa 10numeroa suurempi pääsuutin nyt 145 pääsuutin pipercrossin kannsa, muuttu äänet semmosiks paljo pehmeemmiks ja vähä ku booais alakierroksil mut ylä kierroksil ja tyhjä käynnillä kuullostaa iha samalta ku ennenki :s kuuluuko asiaa?

Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

20.7.2011 8:13

Ainakin tuollainen samanlainen jousi on siinä tapissa, mikä menee kopan sisään ja mihin tulee kytkinvaijeri kiinni.

Re: Honda NSR 125 Viritys/tekniikka

20.7.2011 13:22

juguri kirjoitti:tarviiko kun laittaa pipercrossin tehdä muutakun laittaa 10numeroa suurempi pääsuutin nyt 145 pääsuutin pipercrossin kannsa, muuttu äänet semmosiks paljo pehmeemmiks ja vähä ku booais alakierroksil mut ylä kierroksil ja tyhjä käynnillä kuullostaa iha samalta ku ennenki :s kuuluuko asiaa?



Se booaamis ääni ainakin minusta on vain osa imuääntä.. Koska toimii itellä piperillä ja 140 suuttimella täydellisesti..