Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
19.3.2008 20:11
Jos kipinä tulee ja bensaseos räjähtää putkessa, niin olen meko varma, että sytytyksen ajastus pielessä. Voisit tarkistaa onko magneeton kiila (pieni puolikuun muotoinen) ehjä. Jos ei ole niin tekee juuri tuota, että räjähtää putkessa. (Kiilahan siis löytyy, kun irrotat vauhtipyörän, niin sellaisesta pienestä urasta.)
Ja kaasarit putsausta voisi harkita ellet sitä ole tehnyt.
19.3.2008 20:12
kiila näytti kasatessa hyvältä. ja kaasari on uusi.. voisikos tämä vika johtua vaikka esim. cdi poksista? niin ja pyörä ei yritäkkää käyntii...
19.3.2008 22:32
Noni, sain maskin valot jopa toimimaan!
Osaako kukaan sanoa mikä kirjainyhdistelmä akussa pitää olla notta menee tetsariin? Tai mitat edes? Ku unohtu perhana mitata akku ja ei kiinnostais mennä tallille tyhjin käsin.
20.3.2008 0:58
Dunlop kirjoitti:Osaisiko kukaan sanoa mikähän tuota minun tessua vaivaa? Ei lähde millään käyntiin, oon kokeillu polkee, työntää monesti. Kyllä se toimi vähän aikaa sitte, mutta nyt ei.
Bensaa saa ja kipinää antaa ja tänään koitin uudella tulpallakin niin ei yritäkkää. Neuvoja kiitos!
ei tarpeeks hyvä kipinä, liian vähän bensaa.
20.3.2008 19:04
mikähän on ois ton valkoisen tetsarin värikoodi? minkäslaista öljyä käytätte koneessa?
20.3.2008 19:15
dj_casanova kirjoitti:partsu kirjoitti:mites tota kun itellä on paskana se ypsvsn akselin kohta siitä en saa lukittua sitä joten se pyörii siellä kun hullu pytyssä että välillä kierroksia antaa kunnolla ja välillä ei. Miten sen sais sieltä pois? tuleeks ihan helpolla kun ottaa pytyn irti ja mitä haittoja siitä on?
kuulemma ottaa kierroksia ku apina jos sen poistaa..
ja pyttyy ei tarvi irrottaa..
joo sillonkun sain ruuvin avulla sitä säädeltyä aiemmin kun ei ollut katteita kiinni niin kun sen sääsi ihan auki asentoon niin otti kyllä kierroksia ja kulki niin maan perkeleesti kunhan vaan sai kierrokset ajossa tarpeeksi ylös..
20.3.2008 19:16
[quote="partsu"][quote="dj_casanova"][quote="partsu"]mites tota kun itellä on paskana se ypsvsn akselin kohta siitä en saa lukittua sitä joten se pyörii siellä kun hullu pytyssä että välillä kierroksia antaa kunnolla ja välillä ei. Miten sen sais sieltä pois? tuleeks ihan helpolla kun ottaa pytyn irti ja mitä haittoja siitä on?[/quote]
kuulemma ottaa kierroksia ku apina jos sen poistaa.. :D
ja pyttyy ei tarvi irrottaa..:D[/quote]
joo sillonkun sain ruuvin avulla sitä säädeltyä aiemmin kun ei ollut katteita kiinni niin kun sen sääsi ihan auki asentoon niin otti kyllä kierroksia ja kulki niin maan perkeleesti kunhan vaan sai kierrokset ajossa tarpeeksi ylös..[/quote]
niin ja siis miten sen sieltä pois nyt sitten saa mitään vinkkejä/tietoja?
20.3.2008 20:38
mites toi käynnistys polkimen kiinnitys, ihan normi kierteillä vai onko väärää suuntaa kierteet?
20.3.2008 20:44
normi kierteet
20.3.2008 22:43
Eivät ihan "normaalit" vaan vähän tiheämmät.
20.3.2008 22:49
Osaisko joku ny sanoa minkä kokoinen akku tzr:ssä on?
20.3.2008 23:14
12 V, 4 Ah, mitat: 121x71x93 mm Onko tarpeeksi tarkka?
21.3.2008 0:09
thx, helpotti huomattavasti akun hankintaa.
21.3.2008 21:11
Jos hankin Gianellin teharin, kuinka paljon isompi suutin pitää laittaa?
21.3.2008 22:32
http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=54504
no jos vakiona joku 180 nii laita nyt vaikka 190-200