9.11.2003 18:32
Manuel kirjoitti:Gas Gas EC/SM 125 kuristimet:
Ilmanputsari auki, siellä on iso kuristuslevy, joka pitää ottaa pois.
Suuttimet isommiksi. 185 vakiosuutin, mutta minulla leikkasi tällä kiinni talvi-aikaan. Kesällä se voi olla hyvä. Suosittelen silti jotain 190.
Tyhjäkäyntisuutin MUISTAAKSENI 40.
Pako-aukon säädin. Käännä säätimen suojalevyä 180 astetta. Tämän jälkeen säädin aukeaa kunnolla.
Pakoputken alussa tukos, jonka saa pois vetämällä.
12.11.2003 12:26
16.11.2003 11:21
16.11.2003 15:53
19.11.2003 17:25
juhe kirjoitti:voi perse! tuolla ei ole NS125F:stä mitään, eikä täällä ole vissiinkään topikkiakaan sille...... onks se jotenkin niin harvinainen? kertokaa nyt, missä on kuristimia!
19.11.2003 18:28
19.11.2003 19:03
19.11.2003 19:43
19.11.2003 19:57
19.11.2003 22:55
12.12.2003 23:31
17.12.2003 1:46
17.12.2003 8:06
TwinSpark kirjoitti:tuo NSR:n kuristukset -kohassa, jossa on "asiantuntijan kommentti: tehoputken laitettaessa 10 numeroa isompi suutin...."
paremminki pitäs olla että "kaasuttimen säätäminen suuttimia ja neulan asentoa muuttamalla on välttämätöntä parhaan toiminnan takaamiseksi"
Sillä tuo on aika huono sääntö että "kymmenen numeroa isompi suutin ja sitte on kaikki kunnossa". Ei todellakaan!
17.12.2003 20:28
19.12.2003 17:38
Spine, tossa on.Dieter kirjoitti:Tosta listasta puuttuu CLR 125 CityFly..
CityFlyn kuristuksista sen verran että ilmanputsarista löytyy kuminen kuristusputki, ja penkin alta vastus muovien sisällä joka toimii kierrostenrajoittimena.