Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

23.3.2006 19:53

Latexdude kirjoitti:Mitä helvetin kuvia siinä tarvitaan? Kun olette tilanneet rave2:n saatte mukana sen tiivisteen jonka avulla pystytte poraamaan sen reiän oikeaan kohtaan, sitten vaan pytty irti, poraatte 6 millisellä - muistaakseni - terällä sen reiän sinne pakoaukon kattoon ja avot. Kasaatte sen raven, lämäsette kiinni, pytty takas kiinni ja siinä se teiän operaatio on valmis.

Jos se oikeesti on noin helppo rojekti niinku sä sanoit ni mä pistän tilaukeen

23.3.2006 19:59

vepa89 kirjoitti:
Latexdude kirjoitti:Mitä helvetin kuvia siinä tarvitaan? Kun olette tilanneet rave2:n saatte mukana sen tiivisteen jonka avulla pystytte poraamaan sen reiän oikeaan kohtaan, sitten vaan pytty irti, poraatte 6 millisellä - muistaakseni - terällä sen reiän sinne pakoaukon kattoon ja avot. Kasaatte sen raven, lämäsette kiinni, pytty takas kiinni ja siinä se teiän operaatio on valmis.

Jos se oikeesti on noin helppo rojekti niinku sä sanoit ni mä pistän tilaukeen
Onhan se noin helppo. Ellei helpompikin. Mulla oli reikäkin valmiina kun laitoin, tosin se oli vm-97, taitaa olla poraamisen paikka uusissa. Kuitenkin aika kivuton operaatio toi asennus. Huomattavasti miellyttävämpi kuin rave ykkösen.

26.3.2006 13:56

Latexdude kirjoitti:
tWinTurbono kirjoitti:Kuinka paljon menis Rave 2.
Polinin sylinteri, viilattu kaikki kanavia 2mm ylöspäin ja sivuille sopivasti. Kantta laskettu 0.3mm
38mm Dellorto + Kiihdytys-suppilo, PiperCross
Teholäpät
Jollymoton putki, tai muu vastaava
Pitkät välitykset.

:D Rave2, täytis jostain löytää, voitte toki arvioida huippunopeutta ja tehoa tuolla setillä ja Rave2.. :D
Penkissähän ne selviää..

Täältä saat RAVE2:n

Kun mä tein tilauksen niin lähettääkö ne sit laskun erikseen mulle s-postiin ja sit ku mä maksa niin ne laittaa tilauksen tulemaan.?

26.3.2006 14:27

Palladium kirjoitti:
Latexdude kirjoitti:
tWinTurbono kirjoitti:Kuinka paljon menis Rave 2.
Polinin sylinteri, viilattu kaikki kanavia 2mm ylöspäin ja sivuille sopivasti. Kantta laskettu 0.3mm
38mm Dellorto + Kiihdytys-suppilo, PiperCross
Teholäpät
Jollymoton putki, tai muu vastaava
Pitkät välitykset.

:D Rave2, täytis jostain löytää, voitte toki arvioida huippunopeutta ja tehoa tuolla setillä ja Rave2.. :D
Penkissähän ne selviää..

Täältä saat RAVE2:n

Kun mä tein tilauksen niin lähettääkö ne sit laskun erikseen mulle s-postiin ja sit ku mä maksa niin ne laittaa tilauksen tulemaan.?

Tilinumero ja muut tais näkyä heti siinä kun oli tilauksen hyväksynyt.

26.3.2006 15:52

Onko muuten mahdollista että muuten A1-tehoissa oleva RS:ssä oleva Rave2 ei pelittäis kunnolla? Eli siis puhe on vanhemmasta RS:stä, jossa on TT-putki myös A1-pyörissä, kuristuksena vain laippa ja pienempi kaasari.
Viime kesän menin pelkällä RAVE2:lla ja se toimi mun mielestä vähän heikosti. Siinä 6000~7000 rpm vaiheilla on vieläki jonkilainen tehokuoppa. Liekkö vaikutusta sillä, kun oli melkoisia ongelmia saada se jousilenkki sen kumijutun päälle. Se jousi voi olla venynyt vähän.
Ellei toi 34mm kaasari auta ongelmassa, nii pitänee hankkia sen säätöruuvin alle jäykempi jousi, kun siitä loppui säätövara kesken :P

26.3.2006 17:41

Siis ajatko kuristetulla putkella?

30.3.2006 20:18

Onko tossa rave2 tehoeroa elektroniseen raveen?

30.3.2006 21:23

Henq kirjoitti:Onko tossa rave2 tehoeroa elektroniseen raveen?
Ei ole. Kummatkin avaavat pakoaukon kokonaan isoilla kierroksilla.

30.3.2006 21:59

miksu- kirjoitti:Siis ajatko kuristetulla putkella?

Käsittääkseni noissa vanhemmissa on kuristamaton putki.

Rave 2

31.3.2006 17:09

niin et mistä sais kyseisen hommattua SUHT halvalla aprilia furura af1 -91:seen? mitään linkkiä? katoin jo ton kart-shopin mut en tosta saksan kielestä selkoa saanu vaikka koitin kyl vaihtaa kielen englanniks ni ei muuttunut..

31.3.2006 17:16

niin ja ei ois pahitteeks toki jos jollai ois myytävänä RAVE :D

31.3.2006 20:19

Tuolta saa ainakin suomesta: http://www.mpt-racing.com/
Tosin joudut pari kymppiä maksamaan enemmän kuin jos tilaisit saksasta.

Edit. tuleeko tuolta kartshopista jotain vahvistusta sähköpostiin sitten, kun lasku on maksettu?

1.4.2006 16:39

onks kukaan tilannu rave2 tuolt mpt racingistä

rave mpt-racingista

3.4.2006 7:54

niin että se pitää osina tilata tuolt mpt-racingin sivuilta? en tietämättömänä tiedä mitä kaikkea siihen sit pitää tilata ni voisko joku valaista?? :D

3.4.2006 12:12

Veikkaisin että kun soitat sinne niin ne osaa laitaa kaikki tarvittavat osat.