Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
28.4.2012 0:45
Ei se huonoo oo mut sieltä höyrystyy kaikki ainekset pois talvenaikana yms
2.5.2012 11:12
Eli tarvisi vaihtaa MX:ään tyhjäkäyntisuutin, mutta millainen sinne kuuluu laittaa?
3.5.2012 19:54
Minkälaine ero ois jos ajaa tyhjäl vakioputkel ku se et ajaa kuristetul vakioputkel? Entä paljo tehoi saisi jos laittaisi tyhjän vakioputken ja raven?
4.5.2012 16:45
25 heppaa takaselta.
5.5.2012 16:46
Pitäiskö 09 räsään vaihtaa 17 piikkinen eturatas että jaksais vetää tarpeeks? Huiput jää 135.(rave 1, tehari ja muut asiaan kuuluvat muutokset on tehty)
5.5.2012 17:34
Mites näissä vanhemmissa räsissä, mun tapauksessa -97, menee tuo TT:ks laittaminen..? Saako tuosta mitään tehoa irti ravella ja teharilla, ilman että vaihtaa 34mm lorttoa?
Jos pitää vakiokaasarin, mimmonen on tehoiltaan verrattuna vaikka uudempaan räsään?
5.5.2012 17:48
hosuli kirjoitti:Pitäiskö 09 räsään vaihtaa 17 piikkinen eturatas että jaksais vetää tarpeeks? Huiput jää 135.(rave 1, tehari ja muut asiaan kuuluvat muutokset on tehty)
Katoppa ensin raven säädöt, eli kun solenoidi on vetää laipan ylös, nii pakoaukon yläosa pitäisi olla täysin "sileä".
5.5.2012 20:17
Nyt meni ohi. Mistä sinne pakoaukon yläosaan pitäs muka nähdä?
5.5.2012 20:35
Pakoputki pois ja työnnät vaikka sormes sinne pakoaukkoo nii tunnet laipan siellä katossa. Tämän jälkee vedät solenoidin tapin (se mihin vaijeri on kiinnitetty) sisään solenoidiin ja pakoaukon yläosan pitäisi olla tällöin "sileä", jossei näin ole, niin säädä sitä vaijeria solenoidissa olevista muttereista.
6.5.2012 19:32
No eihän se laippa sielä mihinkään liiku. Viikko sitten se solenoidi vielä liikutti sitä, mutta nyt sitä laippaa pitää painaa voimalla, jos tahtoo saada minkään näköstä liikehdintää aikaan. Se on kyllä rasvattu ja voideltu hyvin mutta ei. Kävi mielessä jos se laipan jousi on vaan niin jämäkkää tekoo ettei se sen takia jaksa vetää sitä. Muita ideoita?
6.5.2012 20:52
Katoppa onko se vaijeri kiinni siinä laipassa.
6.5.2012 22:02
Jebex kirjoitti:Katoppa onko se vaijeri kiinni siinä laipassa.
on
7.5.2012 16:02
Otappa irti se laippa ja putsaile. Kokeilet vaikka sillei että johoilla otat akusta virran ja isket siihen liittimeen niin laipan pitäs nousta ylös. Ja säädät sen vaikka sillei.
7.5.2012 18:42
240turbo kirjoitti:Otappa irti se laippa ja putsaile. Kokeilet vaikka sillei että johoilla otat akusta virran ja isket siihen liittimeen niin laipan pitäs nousta ylös. Ja säädät sen vaikka sillei.
Hyvin toimii mutta heti kun sen vaijerin pistää mutkalle niin ei jaksa enään vetää.
7.5.2012 18:52
Minkä kokost tyhjäkäyntisuutinta ootte käyttäny 34 vhsbssä? Itel on tällä hetkellä 38 ja toimii parhaiten ilmaruuvin ollessa täysin kiinni, eli pitäs varmaa nakata 40?