Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
27.5.2013 23:13
Läheisimmältä hussen jälleenmyyjältä tietenki myös.
28.5.2013 10:26
50e laakerit mp-racingiltä. taidan päästä 20e kun meen tampereen laakerikeskukseen vaan..
28.5.2013 17:44
Meneekö 2010 husqvarna wr äänenvaimennin 2010 sm.ään ? Kyseessä leovince x3 slip-on
28.5.2013 19:19
OtsiR kirjoitti:Kertokaa mistä saan tilattua husqvarna sm 125cc 2006vm takapyörän laaakerit??
en äkkiseltä löytäny. kiitoksia etukäteen
Ite ostin omaan husseen all rightilta WR hussen laakerit. Hintaa oli n 20 euroa
28.5.2013 22:28
minkä vuotinen pyörä sulla sit oli? Toisella puolellahan on yks levee laakeri ja toisella kaksi kapeempaa laakeria kuulemma
tässä 2006vm, ite semmosta en tullu vielä huomanneeks mutta niin maahantuoja sano
28.5.2013 23:39
Mikäs nyt on kun husse polttelee lämpövaloa keuliessa? Palaa aina noin sekunnin kerrallaan aina välillä kun yrittää epätoivoisesti repiä keulaa ilmaan. Pytty tai kansi eivät vaikuttaneet hirveän kuumilta, käsin pystyi koskemaan. Ongelma ilmeni myös n.60 vaihdissa tasakaasulla isolla vaihteella. Onko vain jokin tyyppivika vai pitääkö huolestua?
Ja tuohon tuorevoiteluasiaan haluaisin myöskin selvyyttä, olen nyt ajanut tuorevoitelulla + 1% seokset tankissa (jotta ei tarvitse aina välttämättä olla öljypulloa matkassa) mutta yleinen mielipide taitaa olla joko tai. Eli uskaltaako tt-pyörää pitää ihan pelkästään tuorevoitelun varassa vai pitäisikö siirtyä kokonaan seosvoiteluun? Nyt vaikuttaa kyllä että öljyä olisi aivan liikaa seoksessa. Pyörähän on vuosimalliltaan 2010 ja sähköt pelittävät hyvin joten uskoisin tuorevoitelun kestävän.
29.5.2013 10:16
Tietääkö kukaan pitääkö näissä uudemmissa hussen pyörissä (09->) säätää pakoaukonsäädinä tt:ksi laittaessaan, ja jos pitää miten sitä säädetään nyt kun pakoaukonsäädin on 09 mallista eteenpäin ollut taas mekaaninen?
29.5.2013 10:21
ei tarvi säätää.
29.5.2013 12:27
OtsiR kirjoitti:ei tarvi säätää.
ok kiitos
29.5.2013 15:57
ttuomas kirjoitti:nyt tarvitaan apua! huollossa hussen pytty hoonattii pilalle, ja liike lupasi korvata n.150€, mutta kertokaas mistä sais sylinterisarjan (125cc,144cc,170cc) husseen? ei väliä onko suomesta. mpracingiltä sarja maksaa hunajaa, joten mistä saisi edes vähän halvemmalla pyttyjä?? linkkejä?? käytetynki voin ostaa jos se on oikeasti hyvä. kiitokset etukäteen jo:)
http://www.ebay.com/itm/NEW-HUSQVARNA-C ... 0751136406 siinä
29.5.2013 20:01
OtsiR kirjoitti:minkä vuotinen pyörä sulla sit oli? Toisella puolellahan on yks levee laakeri ja toisella kaksi kapeempaa laakeria kuulemma
tässä 2006vm, ite semmosta en tullu vielä huomanneeks mutta niin maahantuoja sano
Joo kyllä, toisella puolella yks ja toisella kaks, saman levysiä oli. ja oman pyörän vm 05. Kyllä käy varmaan sullekki.
29.5.2013 21:06
jees no käyn perjantaina treellä laakerikeskuksesta hakemaan!
29.5.2013 23:03
Tietääkö kukaan mikä Hupsussa on vikana, kolmos vaihteella pyörä rupeaa pätkimään. Kaikilla muilla vaihtella pyörä toimii normaalisti.
30.5.2013 2:47
Rokkijumalaz kirjoitti:Mikäs nyt on kun husse polttelee lämpövaloa keuliessa? Palaa aina noin sekunnin kerrallaan aina välillä kun yrittää epätoivoisesti repiä keulaa ilmaan. Pytty tai kansi eivät vaikuttaneet hirveän kuumilta, käsin pystyi koskemaan. Ongelma ilmeni myös n.60 vaihdissa tasakaasulla isolla vaihteella. Onko vain jokin tyyppivika vai pitääkö huolestua?
Ja tuohon tuorevoiteluasiaan haluaisin myöskin selvyyttä, olen nyt ajanut tuorevoitelulla + 1% seokset tankissa (jotta ei tarvitse aina välttämättä olla öljypulloa matkassa) mutta yleinen mielipide taitaa olla joko tai. Eli uskaltaako tt-pyörää pitää ihan pelkästään tuorevoitelun varassa vai pitäisikö siirtyä kokonaan seosvoiteluun? Nyt vaikuttaa kyllä että öljyä olisi aivan liikaa seoksessa. Pyörähän on vuosimalliltaan 2010 ja sähköt pelittävät hyvin joten uskoisin tuorevoitelun kestävän.
Ei se kone oikeasti lämpene, vaan sähköissä on joku vika. Katso onko se lämpöanturin johto hyvin kiinni siinä kannen päällä. Ja kyllä voi pitää TT:na tuorevoitelun kanssa kun se on siihen suunniteltukkin.
30.5.2013 16:20
tietääkö joku minkä takia kun tullaan vähän matkaa öljyanturilta tulevaa johtoa, on joku vastus, joka ei vastusta ollenkaa? kokeilin jännitemittarilla vastuksen kanssa ja ilman, niin ei mitään eroa?