Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
30.7.2012 9:45
Kiitos vastauksesta! Purkaessa jo tajusin jutun mutta ei vaan eilen siinä mielentilassa tullu mieleen, noni ei muutaku mutteri kii ja baanalle!
30.7.2012 21:14
Proxin mäntä on ihan ok, itellä kestänyt 4-5tkm, en tiedä kuinka paljon edellinen omistaja on sillä tyrkännyt mutta kuitenkaan ei ole valittamisen aihetta ollut. Muistat vaan mittauttaa sylinterin koneistamolla niin osaat ostaa oikeankokoisen männän. Ei ehkä ihan toista mokomaa kannata ajaa, ite ajaisin sinne 15tkm korville ja sit vaihtaisin.
31.7.2012 23:28
Vespumppu pyöri ku vaihe päällä rengasta hipelöi, ei tullu vaahtoo eikä kuplia jäähytinnestesäilijöstä..
E2: Kun antaa paikallaan vähän jenkua ni se pinta hupenee ja palaa sit takasin, kun jäähytinnestesäilijön korkin ottaa pois? Kuuluuko tehä näin? Ja se letku joka lähtee sylinterin kanteen siitä ni se ainaki on ihan tulikuuma ajon jälkeen..
Elikkä viimenen vaihtoehto termari? Ja onko se välttämättä paskana vai voiko olla vaan jumissa tms.
Tarkotuksena 100km reissu perjantaina, liekköhän pitää lämmöt niin alhaalla ettei kiehu..
E: Pitihän sen vesipumpun rattaan ollakkin jäykkä? Ja tarvisko muuta ku vaan se kolmionmuotonen kansi veke vai oisko se siipirataski pitäny heivata siitä?
AAAPUVVA
Viimeksi muokannut Megadeth päivämäärä 2.8.2012 19:21, muokattu yhteensä 3 kertaa
1.8.2012 9:40
Mulla on ollut toi näsäri jo kohta vuoden, just sain ajoon. Mites noi suuttimet kuuluu olla kuristamattomassa pyörässä? Ei saa tarpeeksi soppaa kierrosalueen yläpäässä, epäilen että suuttimia olisi vaihdettu kuristusten poiston jälkeen. Jos joku kertoisi mulle ne TT suuttimien koot.
1.8.2012 12:15
Pääsuutin 135, tyhjäkäyntisuutin 42 ja tehosuutin 65.
1.8.2012 19:13
Kiitti, perseestä ajaa kun joutuu yläkiekoilla ryypyn laittamaan about puoleenväliin.
2.8.2012 21:44
Missäs päin toi pa-säädin sijaitsee? Menee mittariin reilu 140, normaalia? Veikkaan että L_rppa on osannut säätääton pa-säätimen, mutta voisin tarkistaa noi säädöt. TT ja 13/36 välit.
3.8.2012 1:19
Mikki_32 kirjoitti:Missäs päin toi pa-säädin sijaitsee? Menee mittariin reilu 140, normaalia? Veikkaan että L_rppa on osannut säätääton pa-säätimen, mutta voisin tarkistaa noi säädöt. TT ja 13/36 välit.
Kokeiles mieluummin mitä käy kun laitat 14 piikkisen eturattaan
3.8.2012 16:04
Onko 14/36 vai vakiovälit? Riittää kyllä toi nykyinenkin huippunopeus, kysyin vain ettei oo säädöt pielessä.
Mielummin sitten parempikiihtyvyys, kuin isompi huippunopeus
5.8.2012 17:53
elikkäs mulla on tommonen tt nasse -00 vm. ja ongelma on että ei kierrä yli 8,5rpm pätkii vaan sen jälkeen.. käy ihan normaalisti ja kiertää tohon kasipuoleen mutta pätkii sen jälkeen aivan hirviästi.. mikä on ongelma ? oon kiristäny tulpan yms ja ennen toiminut hyvin
6.8.2012 16:14
LaneKit kirjoitti:http://www.mopo-osa.com/kauppa/product_info.php?cPath=89_94_359&products_id=1413&osCsid=v656b1mdullck3ei1d6b7spkl0 Tossa, ku eiks se juttu oo nii et toi 162cc ja 180cc on iha sama pytty, riippuu vaa keneltä kysyy.
Tuo on
179,ja jotain.cc. Kun laskeskelin parisen vuotta sitten tilavuuden.
6.8.2012 17:56
Ite laskin kans joskus mut en jaksa ottaa puhelimest laskinta esii
Ku toi kaavaha on pii kertaa 32,5 toiseen kertaa 54mm. Jos hontassa oli isku se 54mm
7.8.2012 2:28
LaneKit kirjoitti:Ite laskin kans joskus mut en jaksa ottaa puhelimest laskinta esii
Ku toi kaavaha on pii kertaa 32,5 toiseen kertaa 54mm. Jos hontassa oli isku se 54mm
Maadottaako nää akkuun vai runkoon? Jos runkoon niin mihin päin runkoa? Tuli nimittäin sähkövika takasin mistä olen joskus selitellyt, aikaisemmin lähti itsestään pois mutta nyt vituttaa taas.
7.8.2012 15:15
Benesis kirjoitti:elikkäs mulla on tommonen tt nasse -00 vm. ja ongelma on että ei kierrä yli 8,5rpm pätkii vaan sen jälkeen.. käy ihan normaalisti ja kiertää tohon kasipuoleen mutta pätkii sen jälkeen aivan hirviästi.. mikä on ongelma ? oon kiristäny tulpan yms ja ennen toiminut hyvin
Liian iso suutin tai pakoaukonsäädin ei toimi kunnolla tai ollenkaan.
7.8.2012 15:39
Mikäs on vikana ku laittaa virrat, niin sen pa-säätimen poksinhan pitäs jonkun sekunnin äännähtää ja siirtyä siihen tiettyyn asentoon, mutta mulla se vaan jää jumittamaan, tsik, tsik, tsik, tsik, ja lopettaa vasta ku laittaa mopon pyörimään.. Muistaakseni alotti tuota tekemään ku yritettiin säätää siitä mutterista joskus sitä? Jaja, mites pääsee mittaristoon käsiksi? Ja minkälaista poltinta mittariston valot vaatii?