Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

17.4.2010 16:55

kimmog kirjoitti:
shämyli kirjoitti:APUA... Lähdin putsaamaan kampikammioa painepuhaltimella, putsaamisenjälkeen pyöritin kampiakselia ni kuului seemonen klonks aina samassa kohtaa sitte pyöritin siihen kohtaan josta kuulu klonks ja kiertokanki ei siinä kohtaa liikkunu sulavasti ja tuota ei tehny ennen putsaamista.

tainnu joku pala mennä runkolaakerin väliin, saattaa olla että runkolaakeri on entinen ja joudut avaan alakerran


Siis se keppi johon mäntä menee kiinni ei liiku siinä kohtaa edestakaisin sulavasti.

17.4.2010 17:12

KIERTOKANKI. Puhalla lisää ilmaa jaa liikuttele, että se pala lähtee sieltä pois. Jossei niin se on pahempi juttu.

17.4.2010 17:26

HUH puhaltelin ja nyt liikkuu taas normaalisti ehin jo pelästyä aika pahasti :)

17.4.2010 18:20

Mut jos sulla on jotai paskaa siellä kampikammiossa, niin et sä ny sitä konetta voi koota, ellet ole sitä ssanu sieltä pois. Kumminkin se menee sitten josai vaiheessa jonnekin väliin taas.

17.4.2010 19:03

CylinderHead kirjoitti:Mut jos sulla on jotai paskaa siellä kampikammiossa, niin et sä ny sitä konetta voi koota, ellet ole sitä ssanu sieltä pois. Kumminkin se menee sitten josai vaiheessa jonnekin väliin taas.


Nyt oon magneettia sinne tunkenu, imurilla yrittän ottaa ja nyt tolla paineilmalla en tiiä onko kaikki tullu mut nyt ku puhallan tolla sinne ni ei siel ainakaa mitää näy liikkuvan, enkä enää mitää keksi.

17.4.2010 21:27

Mikä kevari ois paras hinta sais olla enintää sen 4000e, sais kiihtyä iha suht hyvin ja hieno pitäs olla.

17.4.2010 23:20

cagiva mito käytettynä? se ainakin kiihtyy ja on komee peli. :roll:
Viimeksi muokannut tunman päivämäärä 23.4.2010 20:29, muokattu yhteensä 2 kertaa

17.4.2010 23:47

Kyllä paineilmalla pitäis tulla ylimääräset pois.

tunman kirjoitti:Gaciva mito


Hahahahahaha opetteles ny ees kirjottaa se Cagivas :D :lol:
Sitä paitsi tää ei oo mikään pyörän osto topicci, se on ihan erikseen.. :roll:

17.4.2010 23:52

No oho! sori :lol:

18.4.2010 1:08

Stilly kirjoitti:Mikä kevari ois paras hinta sais olla enintää sen 4000e, sais kiihtyä iha suht hyvin ja hieno pitäs olla.


Osta vaikka piikkinen smoto deetee, luottopelejä.

18.4.2010 11:01

Menkää vaikka asianmukaiseen topiciin.

rs

18.4.2010 15:42

onko välttämätöntä vaihtaa 08 räsään, missä jollymoto tyhjäkäyntisuutin, luisti ja neula, ettei leikkaa? pääsuuttin on 150 ja tulpan lämpöarvo on 9.

18.4.2010 16:08

Kyllä se suositeltavaa olis. _Saattaa_ kestää ehjänä ilmankin, mutta kone kuluu nopeemmin.
Kyllä se ihan kannattavaa olis, saattaa jopa tehookin tulla lisää. Mieti sitä! ;)

18.4.2010 16:14

Baw33 kirjoitti:...mutta kone kuluu nopeemmin...

Kai sitä kulumiseksikin voi sanoa, kun mäntään reikä palaa. Tämän näköistä se jälki liian pienellä pääsuuttimella ja tehoputkella tulee olemaan: http://www.motot.net/galleria/showphoto ... /allfields

18.4.2010 16:44

Baw33 kirjoitti:Kyllä se suositeltavaa olis. _Saattaa_ kestää ehjänä ilmankin, mutta kone kuluu nopeemmin.
Kyllä se ihan kannattavaa olis, saattaa jopa tehookin tulla lisää. Mieti sitä! ;)


No toi 150 pääsuutin on sopiva pelkällä teharilla, mutta minkä kokosta tyhjäkäyntisuutinta, neulaa ja luistia? ja paljon seosruuvia kannattaa pyöritellä?