Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

säätimet

4.5.2008 18:18

Suojaako sitä miton cts-tietokonetta erikseen joku sulake jos vaikka säätimet jää jumiin ni palaako se moottori vai onko siellä joku sulake? Kerokaa ihmees jos tiedätte tai on edes jotain käryä :)

4.5.2008 22:51

JussiR kirjoitti:
Micce kirjoitti:
Atech kirjoitti:
Countach kirjoitti:Kuri pois pukesta/tehari kiinni ja suutin sopivaksi. TT:nä ~ 125 teharilla ~ 135.


Eikös puhuttu virittämisestä?
Eikös kaikki muutokset mitkä tuo tehoa ole virittämistä? Tehoputkihan tuo tunnetusti evöön tehuja lisää.

No Mito on vakio TT:nä.
Onko mito vakio kun siihen vaihetaan tehoputki? Ei mun mielestä?

5.5.2008 14:44

Atech kirjoitti:
Countach kirjoitti:Kuri pois pukesta/tehari kiinni ja suutin sopivaksi. TT:nä ~ 125 teharilla ~ 135.


Eikös puhuttu virittämisestä?

Teharin laitto ei sitä ole?
Micce kirjoitti:Onko mito vakio kun siihen vaihetaan tehoputki? Ei mun mielestä?

TT = kuriton? Teharillinen = viritetty?

5.5.2008 14:48

Countach kirjoitti:TT = kuriton? Teharillinen = viritetty?


TT = vakio! teharillinen = viritetty!

eli jos puhutaan vakiosta se on silloin TT ja kurillinen ei ole vakio koska nämä laitteet suunnitellaan toimimaan ilman kuristuksia!

5.5.2008 16:48

Mistä nopeasti? ja "halvalla" sylinterisarja(vakio tai vähemmän vakio) -03 mitoon?

Löytys varmaan jostaki topikista mut en jaksa alkaa lukee kaikkia läpi. sry

5.5.2008 19:34

kattelin tos ku jotku oli 165 pytyl matkas ja isompaa kaasarii tarvi niin mul olis myynnis mikuni tmx 38 ;)

aika uusi, kato mun käyttäjä ;)

5.5.2008 19:51

Nero kirjoitti:Mistä nopeasti? ja "halvalla" sylinterisarja(vakio tai vähemmän vakio) -03 mitoon?


Kts käyttäjä ojatalo galleria.

5.5.2008 19:59

Mitaka on myös yksi vaihtoehto. Mulla on tommonen ja hyvin toimii.

Jos sulla on vanha sylinteri leikannut sen voi pinnoittaa uudelleen hintaan 160¤ + pk:t Saksaan.

7.5.2008 18:21

Mixu1992 kirjoitti:kattelin tos ku jotku oli 165 pytyl matkas ja isompaa kaasarii tarvi niin mul olis myynnis mikuni tmx 38 ;)

aika uusi, kato mun käyttäjä ;)


Meneeks 35 millisen imukaula tohon?8) kellää tietoa.

7.5.2008 21:20

joo mikähän suutin olis suunnilee passeli dellorto 34mm kaasarille mitossa nyt suuttimena nyt 140

ja muut osat on vakiot vielä ainaki toistaseks...

7.5.2008 21:23

tais selvitä mikä mitosta tehoja vie.. putki vuotaa alusta aika reilusti, käden laittaa putkeen tukkeeksi niin kone käy silti hyvin ja alkupäästä tulee pakokaasut :D

8.5.2008 21:19

noniin poijaat jos jollain on virityskuume päässyt iskemään niin mulla olis semmosta lääkettä makaroniohjukseen ku polinin 165:tonen pytty joka on juuri hoonattu ja vaatisi vain uuden männän ;) jos jotain kiinnostaa niin laittakaa yv:tä

10.5.2008 11:32

itellä olis makaroniohjukses tämmösiä palikoita: Gilardoni#1, MikuniTM35, tehtaan paras kisaputki hiilikuitupöntöllä(tehtaalta tullessaan lawson replicassa), boyesenit, 200h kansi, 1-renkainen tasapäämäntä, parempi sytytys. huipuista en tiiä ku en oo vielä päässy kokeilemaan :/ ja piisaakokaa tuo kakkivan mittari näyttämään mitä se menee :D

11.5.2008 1:40

Kaverin mitoon laitetaan arrowi kiini. Ei ymmärretä tosta laitoksesta mitää :). Suutin pitää varmaa vaihtaa isommaks, miten iso? Tartteeko muihin säätöihin koskee? Pyörä on -07 juhlamalli Mito.

11.5.2008 10:05

Sp00ng kirjoitti:Kaverin mitoon laitetaan arrowi kiini. Ei ymmärretä tosta laitoksesta mitää :). Suutin pitää varmaa vaihtaa isommaks, miten iso? Tartteeko muihin säätöihin koskee? Pyörä on -07 juhlamalli Mito.


Semmonen 130 ehkä hyvä, kokeilemalla selvitää. Mulla TT ja 130 suutin, (125 suositeltu) niin röpöttää vähän kun pikkuvaihteilla kiihdyttää nopeasti. Luulis että arrowilla tuo sitten katoais.