Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
15.9.2005 18:05
mulla on rave 2 sillee et se saa pelkkää ilmaa ja se menee 150 ja ilman laippaa meni saman
15.9.2005 18:09
Ei todellakaan sylinteriin sitä porata, vaan pakoaukkoon.
16.9.2005 11:33
miksu- kirjoitti:Ei todellakaan sylinteriin sitä porata, vaan pakoaukkoon.
No ei ei mutta kyllä sen reiän mikä siihen
pakoaukkoon porataan niin pitää mennä sylinteriin asti.
19.9.2005 17:48
Sylinterillä tarkotetaan sitä putkea missä loogisesti mäntä liikkuu. Eli reikä pitää porata läpi pakoaukkoon, eikä sylinteriputkeen.
12.10.2005 15:58
Paljonko ravella tulee tehoa jos ei vaihda mitään muuta osaa? Vai tuleeko ollenkaan?
12.10.2005 16:08
NINJ4 kirjoitti:Paljonko ravella tulee tehoa jos ei vaihda mitään muuta osaa? Vai tuleeko ollenkaan?
Kiertää ylemmille kierroksille, mutta kiihtyvyys ei muutu yhtään. Saman saat kun otat vaan kurilaipan pois. Ravea ei kannata hommata ellei pyörä ole kokonaan TT.
12.10.2005 17:03
-ProX- kirjoitti:
Kiertää ylemmille kierroksille, mutta kiihtyvyys ei muutu yhtään. Saman saat kun otat vaan kurilaipan pois. Ravea ei kannata hommata ellei pyörä ole kokonaan TT.
Eikai se paljoa yhtään pidemälle kierrä jos kuristettu putki kiinni? Varmaan alle 9k tienoille jää vai?
12.10.2005 20:37
Minulla kierti 11000rpm kuristetulla putkella ja lyhennetyllä kuristinlaipalla. Siis enemmän kuin jollain kiertää kurittomalla putkella ja ravella. Mittariin otti 150km/h. Mutta oli semmoista vingutusta, mikä ei ole tervettä koneelle ja kun kierrokset ovat 8000 niin kierrosten nousu hidastuu paljon.
17.1.2006 21:31
kyllä se reiän poraaminen onnistus ilman sylinterin irrotusta.. asensin rave2 just tossa ja ihan hyvin näyttää toimivan
18.1.2006 11:06
error1 kirjoitti:kyllä se reiän poraaminen onnistus ilman sylinterin irrotusta.. asensin rave2 just tossa ja ihan hyvin näyttää toimivan
No säpä olet viisas kaveri koska nyt sun räsäs kampikammio on täynnä pienen pientä metallisilppua ja jos paska tuuri käy se silppu tuhoaa sun alakerran. Että onneksi olkoon vain.
21.1.2006 18:21
et säkään hauli jätkä oo xD!! sillon ku putki oli irti nii katoi että mäntä
oli pakoaukon kohalla ja tei talouspaperista pallon josta kastoin puolet jolloin se metalli puru tarttu siihen ku reikä oli läpi ja oli mulla pakoaukossa imuriki mut ei sillä ollu suurta merkitystä..
21.1.2006 18:38
error1 kirjoitti:et säkään hauli jätkä oo xD!! sillon ku putki oli irti nii katoi että mäntä
oli pakoaukon kohalla ja tei talouspaperista pallon josta kastoin puolet jolloin se metalli puru tarttu siihen ku reikä oli läpi ja oli mulla pakoaukossa imuriki mut ei sillä ollu suurta merkitystä..
Ootko koittanu käyntiin sen poraamisen jälkeen?
Mullakin tippu joskus rs:n männän päälle hiekkaa (älkää kysykö miten
) kun tulppaa vaihdoin ja tungin kanssa imurin pakoaukosta ja kyllä se puhtaaksi tuli!
Tai kyllä se ainakin toimi ihan normaalisti.
23.1.2006 14:29
on se käynnissä ollu.. nyt vaan pitäs päästä koittamaan että toimiiko se rave2
18.2.2006 19:45
elikkä mihin kohtaan se reikä porataan pyörään josta ne raven paineet tulee