31.1.2010 19:51
31.1.2010 20:13
31.1.2010 21:24
Hämäläinen. kirjoitti:Kampuran laakerit tai kiertokangen alaneulalaakeri vaihtokunnossa.
18.2.2010 23:12
19.2.2010 15:29
20.2.2010 0:10
Baw33 kirjoitti:Kyllä noi paperitiivisteet aika hyvin pitää, ite koittaisin vielä samalla, mut ei se iso vaiva olis vaihtaa sitä tiivistettäkään. Esim. Samalla pytyn alatiivisteellä kestäny hyvin, tyyliin 10kin avauskerran jälkeen. Ja kytkinkopan tiiviste myös.. Eli siis jos siinä on pahvi tiiviste(luulis..??) eikä se oo revenny mitään, niin sit se pitää 90% varmasti. Ne pelti tiivisteet taas on ihan kertakäyttö kamaa.
20.2.2010 3:11
20.2.2010 19:57
Vaihda uusi, ei ole loppujenlopuksi iso homma kun vaan tekee eikä ihmettele. Mitään sikaflexivirityksiä en suosittele eikä irtopalasia väliin. Eikä myöskään pelkkää massaa voi tuohon käyttää koska lohkojenväliin kuuluu tiiviste. (~0.7-1mm) paksuisen tiivisteen puuttuminen vaikuttaa jo koneen "sisäisiin välyksiin" (näin hienosti perjantai-iltana sanottuna).ton kirjoitti:Tein syksyllä konerempan kotkaan ja sen jälkeen ongelmaks koitu sellane juttu, että keulies lohkojen välist vuotaa öölii. Otin koneen irti nyt ja toi tiiviste ei näy muutamasta kohasta tost lohkojen välist niin keilailin purkaa sen verran mottii et saan lohkoja vähä irti toisistaan ni vois asetella tiivisteen paremmin. Mut noi tiivisteet tunnetusti on aika kertakäyttökamaa, ni pitäsköhän toi tiiviste vaihtaa ny sit kokonaan uuteen vai vieläkö toi vanha pelais, ku ei ton kans oo ajeltu ku about 10h?
20.2.2010 20:24
sape kirjoitti:Vaihda uusi, ei ole loppujenlopuksi iso homma kun vaan tekee eikä ihmettele. Mitään sikaflexivirityksiä en suosittele eikä irtopalasia väliin. Eikä myöskään pelkkää massaa voi tuohon käyttää koska lohkojenväliin kuuluu tiiviste. (~0.7-1mm) paksuisen tiivisteen puuttuminen vaikuttaa jo koneen "sisäisiin välyksiin" (näin hienosti perjantai-iltana sanottuna).ton kirjoitti:Tein syksyllä konerempan kotkaan ja sen jälkeen ongelmaks koitu sellane juttu, että keulies lohkojen välist vuotaa öölii. Otin koneen irti nyt ja toi tiiviste ei näy muutamasta kohasta tost lohkojen välist niin keilailin purkaa sen verran mottii et saan lohkoja vähä irti toisistaan ni vois asetella tiivisteen paremmin. Mut noi tiivisteet tunnetusti on aika kertakäyttökamaa, ni pitäsköhän toi tiiviste vaihtaa ny sit kokonaan uuteen vai vieläkö toi vanha pelais, ku ei ton kans oo ajeltu ku about 10h?
21.2.2010 16:34
ton kirjoitti:..mutta laiskana poikana taian koittaa ny alkuun tolla vanhalla tiivisteellä.
21.2.2010 17:27
Velzou kirjoitti:ton kirjoitti:..mutta laiskana poikana taian koittaa ny alkuun tolla vanhalla tiivisteellä.
Jos laiska oot niin tee kerralla kunnolla ettei tarvi toista kertaa avata
21.3.2010 17:21
23.3.2010 17:33
23.3.2010 20:32
23.3.2010 21:19