Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
10.4.2012 20:24
Ton polinin lisäks on ainakin PJMEltä saatavilla italkitin 140cc kierrospyttyä ja vhm kantta mutta en oo varma meneekö tohon italkittiin tai poliniin tuo kansi. Niissä raveissa ei sinänsä mun ymmärtääkseni mitään vuosimalleja ole eli kaikki samanlaisia. Niitä on sitten sähköistä rave ykköstä ja pneumaattista rave kakkosta.
10.4.2012 20:28
Kiitos! Tuolta tietopankin puolelta löytyikin ihan hyvää infoa...
10.4.2012 20:39
Multa löytyy sitt kaks noita VHSB 34 imukauloja halvalla ei kyllä uusia mutta ihan ok kuntoisia ja on muuten ihan aitoja
10.4.2012 21:32
mickeymouse kirjoitti:Ton polinin lisäks on ainakin PJMEltä saatavilla italkitin 140cc kierrospyttyä ja vhm kantta mutta en oo varma meneekö tohon italkittiin tai poliniin tuo kansi. Niissä raveissa ei sinänsä mun ymmärtääkseni mitään vuosimalleja ole eli kaikki samanlaisia. Niitä on sitten sähköistä rave ykköstä ja pneumaattista rave kakkosta.
PJME suosittelee italkit 140cc kitille kupu vhm:mmää. lukee tuoteselosteessa
10.4.2012 22:32
Noniin no sitten
Osaisko tohon mun aikasempaa viestii joku vastailee? Alkaa olee kiire päästä kaasuttelee
mickeymouse kirjoitti:Oon tohon mun euro3 räsään nyt vaihtamassa tota dellorton 34mm vhsb kaasaria ton 28mm tilalle. Tuosta 28mm kaasarista nyt kuitenkin jäisi kaksi anturia yli eli kaasun asennon tunnistin(ko) siinä kaasarin pääällä? ja joku lämpötila anturi ilmeisesti (löytyy saman tyyppinen kolo 34mm kaasarista, mutta kolossa ei ole kierteitä tälle)? Voiko ne jättää irralleen vai mitä pitäs tehdä? Joku viisas vois nyt auttaa
10.4.2012 22:40
Tai siis itse asiassa siinä lukee että "sinun tulee käyttää jo olevaa vakio kantta, voit käyttää myös kupu vhm, MUTTA EI TASAPÄÄ VHM"
Tosta kaasarista mulla ei ainakaan oo mitää hajua
12.4.2012 16:11
Moi millaset säädöt pitäs laittaa ton 154cc polinin kaa kun ei oo nyt mitää ravee ja oon korottanu ton laipan... ja kaasuttimena toimii 34 dellorto. PS. olisiko kellään rave 2 myydä?
12.4.2012 17:47
Parhaat vastaukset sais ihan Aprilia Rs/Mx/Rx/Sx topiceista
12.4.2012 17:52
Alitalia kirjoitti:Moi millaset säädöt pitäs laittaa ton 154cc polinin kaa kun ei oo nyt mitää ravee ja oon korottanu ton laipan... ja kaasuttimena toimii 34 dellorto. PS. olisiko kellään rave 2 myydä?
Kyllähän se varmasti on hyvä siitä 160 pääsuuttimesta lähteä eteenpäin hakemaan niitä säätöjä ja tk luultavasti kokoa 40 tarkasti vaikea arvailla. Osaisitkos sanoa miten pyörässäs on ton tps anturin kanssa menetelty kun on toi 34mm vaihettu? ittellä ois kanssa kaasarin vaihto meneillään.
12.4.2012 18:22
jättänny vaa roikkuu sen sinne.. en oo vie käynnistäny kertaaka olisiko tuo 160 pääsuutin liian iso vai pieni? onko kellää varmaa tietoo nii tietää mitä suutimia si ostaa vklp
12.4.2012 18:33
Alitalia kirjoitti:jättänny vaa roikkuu sen sinne.. en oo vie käynnistäny kertaaka olisiko tuo 160 pääsuutin liian iso vai pieni? onko kellää varmaa tietoo nii tietää mitä suutimia si ostaa vklp
Varmaa tietoo ei oo kellää, koska säädöthän on aikalailla yksilöllisiä mutta hyvin todennäköisesti sopiva ei ole alle tuon 160 vaan yli...monilla ollut lähellä 170 koon pääsuuttimia. Kannataa kokeilla vaikkapa 160,165,170,175 kokoja ja tutkailla mihin suuntaan menee..
Pitää nyt sitten ilmeisesti siirtyä tuorevoitelusta seosvoiteluun tuon kaasarin vaihdon takia.. tuo tps anturihan säätelee kaasunasennon mukaan öljynsaantia joten irrallaan vain killuessaan se ei varmasti anna tapeeksi öljyä koneelle..
12.4.2012 19:17
ei se säätele sitä kyllä ? iha vaijjerilla toimiva?
12.4.2012 19:19
no sitten..my bad
12.4.2012 20:56
mulla on 190ps polinin kaa
13.4.2012 13:22
mut sulla on rave? mulla kato ei oo mitää ravee ny ja tarvis päästä ajaa nii korotin ton laipan vaa millanen pääsuutin olis hyvä ja neulan asenta?