21.5.2009 18:42
23.5.2009 22:34
28.5.2009 12:06
29.5.2009 12:47
Joksulinna kirjoitti:Löytyykös Yamaha YZF-R125 nelarikyykystä minkänäköistä kuristusta? Itselle pyörä tulossa kesä-tammikuun välisenä aikana ja sisäänajon jälkeen paikalleen Devil Master Race-putki. Vakioputkessa minkäännäköistä kuria? Ruiskun säädöt viturallaan? Imuaukossa kuria?
Kertokkee kertokkee
31.7.2009 23:05
31.7.2009 23:06
8.8.2009 22:49
11.8.2009 17:48
tunturimopo kirjoitti:Voisi lisästä että Honda Nsrrässä on saksasta ja ranskasta tuoduissa pyörissä kuristettu cdi-boxi (koodi CI639) ja pakoaukonsäätimen ohausyksikkö (koodi TV124) Kuristamattomat mallit ovat CI626 ja TV78
1.10.2009 7:32
Katana R kirjoitti:Yamaha DT125R vm. 1988-1999: Rajoitettu 28mm Mikuni kaasuttimella, kuristus levyllä ilmanpuhdistin kotelossa (vedä koko ilmanpuhdistin kehikko pois ja sieltä ilmanpuhdistin kotelosta löytyy irtonainen levy missä reikä keskellä, se on kuristin) , poistettu YPVS servomoottori ja siihen liittyvät vaijerit, säädetty pakoaukon levy kiinni (säädä hakanen reiän kohdalle ypvs kotelossa pytyn vasemmalla puolella ja saat enemmän tehoa, YPVS servo ja vaijerit on kuitenkin kannattava ostos) ja pakoputken alkukäyrään hitsatulla kuristus renkaalla (näkyy kun putken irroittaa).
Yamaha DT125R vm. 2000-2003: Rajoitettu 28mm Mikuni kaasuttimella ja pakoputken paisuntakammioon hitsatulla puolikuun muotoisella metalli levyllä, putken joutuu hitsaamaan auki paisuntakammion hitsaus sauman kohdalta ja siellä näkyy puolikuun muotoinen kuristin levy. 2000-2003 malleissa vakiona YPVS servomoottori ja vaijerit kiinni. Pyörän säätöihin ei tarvi koskea.
Sekavaa tuli
1.10.2009 20:54
3.11.2009 22:40
Lurppi kirjoitti:Katana R kirjoitti:Yamaha DT125R vm. 1988-1999: Rajoitettu 28mm Mikuni kaasuttimella, kuristus levyllä ilmanpuhdistin kotelossa (vedä koko ilmanpuhdistin kehikko pois ja sieltä ilmanpuhdistin kotelosta löytyy irtonainen levy missä reikä keskellä, se on kuristin) , poistettu YPVS servomoottori ja siihen liittyvät vaijerit, säädetty pakoaukon levy kiinni (säädä hakanen reiän kohdalle ypvs kotelossa pytyn vasemmalla puolella ja saat enemmän tehoa, YPVS servo ja vaijerit on kuitenkin kannattava ostos) ja pakoputken alkukäyrään hitsatulla kuristus renkaalla (näkyy kun putken irroittaa).
Yamaha DT125R vm. 2000-2003: Rajoitettu 28mm Mikuni kaasuttimella ja pakoputken paisuntakammioon hitsatulla puolikuun muotoisella metalli levyllä, putken joutuu hitsaamaan auki paisuntakammion hitsaus sauman kohdalta ja siellä näkyy puolikuun muotoinen kuristin levy. 2000-2003 malleissa vakiona YPVS servomoottori ja vaijerit kiinni. Pyörän säätöihin ei tarvi koskea.
Sekavaa tuli
Mulla ei auttanu tehoihin yhtään ton "puolikuun" pois ottaminen
23.5.2010 21:09
9.6.2010 2:04
Vap1s kirjoitti:Mites toi 2010 vuosimallin cagiva mito ?
29.12.2010 20:31
20.3.2011 17:55
Mannetus kirjoitti:Derbi GPR 125 kuristustietoja? Itse asiassa Gilera SC 125 ostoa kaavailin mut sama konehan niissä on.
Eedittiä: Tänään ostin kyseisen pelin ja puhuin myyjän kanssa kuristuksista. Selkis, että siellä on penkin alla johto johon laitetaan sulake ja se on siinä.