Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
26.4.2017 20:03
Juu, tt putki varmaanki paras alavääntöputki mitä saat husseen
28.4.2017 0:05
Minkäslaista ilmasuutinta porukalla ollu mikuni tmx 38 kaasarissa?
28.4.2017 21:46
Juu elikkäs mikkä on yleismmät tavat joilla pakoaukonsäädin on lukittu ala-asentoon kun pitäs saada toimimaan mutta ei tiiä mistä alottaa.
28.4.2017 21:50
jousal15 kirjoitti:Juu elikkäs mikkä on yleismmät tavat joilla pakoaukonsäädin on lukittu ala-asentoon kun pitäs saada toimimaan mutta ei tiiä mistä alottaa.
Siis jos sun pitää saaha se toimimaan niin miks lukittasit sen ala-asentoon? Ja onko kyseessä mekaaninen vai sähköinen pa säädin?
28.4.2017 23:32
JHamalainen11 kirjoitti:jousal15 kirjoitti:Juu elikkäs mikkä on yleismmät tavat joilla pakoaukonsäädin on lukittu ala-asentoon kun pitäs saada toimimaan mutta ei tiiä mistä alottaa.
Siis jos sun pitää saaha se toimimaan niin miks lukittasit sen ala-asentoon? Ja onko kyseessä mekaaninen vai sähköinen pa säädin?
Oma krijotusvirhe
tarkoitin että on lukittu jo valmiiksi ylä-asentoon ja pitäis saada lukitus pois niin kuinka ne yleensä lukitaan? pa-säädin on sähkönen
29.4.2017 11:04
jousal15 kirjoitti:JHamalainen11 kirjoitti:jousal15 kirjoitti:Juu elikkäs mikkä on yleismmät tavat joilla pakoaukonsäädin on lukittu ala-asentoon kun pitäs saada toimimaan mutta ei tiiä mistä alottaa.
Siis jos sun pitää saaha se toimimaan niin miks lukittasit sen ala-asentoon? Ja onko kyseessä mekaaninen vai sähköinen pa säädin?
Oma krijotusvirhe
tarkoitin että on lukittu jo valmiiksi ylä-asentoon ja pitäis saada lukitus pois niin kuinka ne yleensä lukitaan? pa-säädin on sähkönen
Mototin sivuilla on ohjeet kuinka kalibroidaan?
Yleensä ku yläsentoon on lukittu nii mun muistakseni alempi vaijeri oli kiristetty tiukalle mut kiristät ne samalla lailla ja kokeile että pyöriikö
7.5.2017 17:04
Osaako kukaa auttaa
Olin siis kalibroimassa sähköistä pa-säädintä ja kun penkin alla olevasta 3 liittimisestä mötikästä piti johdot 2 ja 3 liittää nii liitin vahingossa 1 ja 2 ja laitoin virrat päälle jolloin tuli kipinä mötikästä ja otin pois johdon siitä.
Virrat tuli päälle vielä, mutta mittaristoon pamahti hetkeksi ecu 1 joka vaihtui ecu 0 ja sitten hävis molemmat. Kipinää pyörä ei saa ja yhessä vaiheessa mittaristossa paloi ecu 1 koko ajan eli öljypumppu ja öljypumpusta kuului napsutusta. Onko vika jossain sähköjohdoissa vai öljypumpussa vai onko ecu boksi rikki?
7.5.2017 17:42
kato löydäkkö sähkökaaviota missä näkys et minne ne johdot menee ja jos on jokin sulake menny tai vastaavaa?
7.5.2017 17:45
jousal15 kirjoitti:kato löydäkkö sähkökaaviota missä näkys et minne ne johdot menee ja jos on jokin sulake menny tai vastaavaa?
Ei oo sulake menny ku tarkistin. Katoin et mihi ne menee siitä liittimestä nii molemmat menee sähköihin ja toinen menee ainakin pa säätimen ja toinen veikkaisin et menee öljypumppuun mut en oo varma.
9.5.2017 13:55
elikkä siis tarvitteeko wr kampiakselin ja laakerit jos pistää wr pytyn? ja mites se pakoaukonsäädin tarvitteeko ostaa mekaaninen ja mistä sellaisen vois ostaa? ja jos tulee mekaaninen pakoaukon säädin niin voiko laittaa wr johtosarjankin? paljon kysymyksiä joihin toivottavasti joku osaisi vasta.
9.5.2017 15:31
siis oman käsityksen mukaan wr pytty menee sm:än lohkoon.
9.5.2017 15:56
Jos oon oikei ymmärtäny ni sm ja wr alakerta on sama mut pytty eri. Niit pakaukonsäätimen hilppeit ei vissii tuu mukan enkä ite sitä sähköstä siihe jättäiskää
9.5.2017 18:26
TooPeli28 kirjoitti:Jos oon oikei ymmärtäny ni sm ja wr alakerta on sama mut pytty eri. Niit pakaukonsäätimen hilppeit ei vissii tuu mukan enkä ite sitä sähköstä siihe jättäiskää
aloitus viestissä lukee että tarvitsee wr kampuran mutta itse epäilen sitä koska jos pytyt menee päittäin niin kampura lienee sama ellei wr:än vahvempi?
14.5.2017 13:44
Onko lenelläkään kokemuksia tosta koso pwk 34 kaasarista ?
Hussee olis tarkotuksena isompaa kaasaria hommata, nii mitä suosittelisitte ?
14.5.2017 13:55
TooPeli28 kirjoitti:Onko lenelläkään kokemuksia tosta koso pwk 34 kaasarista ?
Hussee olis tarkotuksena isompaa kaasaria hommata, nii mitä suosittelisitte ?
Mulla on koso 32mm pwk ja tosi hyviin säätöihin saa ton power jet lisärikastimen kaa kun estää yläkierroksien laihan seoksen nii ei tarvii säätää vähä rikkaalle. Ja 32mm hyvä jollet aijo hommaa wr imui nii hyvä sm imuille. 34mm suosittelen jos sul on vf3 tai jotai muuta virii ku putki.