8.4.2010 16:21
Jahne kirjoitti:ripetsu kirjoitti:no rupesihan tuo oma tezzarikin vittuilemaan,, nyt jo 2 kertaa hajottanu vauhtipyörän kiilan about 5 kilsan ajon jälkeen..
mistähän tuo vois johtua, kuitenkin ne urat mihin kiila tulee ovat ok..tänään tullut jo työnnettyä 4 kilsaa pärrää
Tarkista ettei kartiopinnoissa ole YHTÄÄN likaa tai muuta, putsaa molemmat huolella jollain kunnon myrkyllä (asetoni, tinneri) ja laita oikeaan momenttiin niin eiköhän se sillä selviä.
8.4.2010 18:29
ripetsu kirjoitti:jees,,kiitti vinkeistä,,pitää ens viikolla kokeilla uudestaan kunhan uudet kiilat tulee..
uskaltaskohan pulttipyssyllä kiristellä sitä mutterii, tulis ainakin kireellä mut vääntääkö sitt kampuran kierteelle ??
8.4.2010 18:33
8.4.2010 20:10
8.4.2010 20:27
Veitsi kirjoitti:Putsattu on, mutta eipä auttanut ei. Tulpalle asti menee kuitenkin seos, sillä sen kärki on hivenen kostunut. Kuinka kevyesti tuollaisen koneen(Rotax 123) pitäisi pyöriä, kun vauhtipyörästä pyöräyttää?
8.4.2010 21:32
8.4.2010 22:51
Tokmak kirjoitti:Vaihoin tuohon mun aprilia sx 125:een pipercrossin.Nyt on niin että kun laittaa käyntiin ja antaa kaasua vähä niin kierrokset jää leijuun 4000-6000 kierrokseen. Se saa tietysti nyt enempi ilmaa ku tolla vakio putsarilla. Neula on keskimmäisessä lovessa. Mutta ku ryypyn laittaa päälle niin kierrokset ei jää leijuun mutta kone tukehtuu sitten ajanmyötä ku antaa olla käynnisä. Mikä auttaisi tähän asiaan? Pyörässä on sitte arrow,rave1 + kaasarin tt-hilppeet.
9.4.2010 12:45
Betaversio kirjoitti:Joko oot lorauttanu tulpanrööristä bensaa sisään? Voisko kampuran stefat olla rikkipoikki?
9.4.2010 14:03
9.4.2010 14:41
Betaversio kirjoitti:GZ, sullahan menee putkeen... Taitaapi olla konerempan paikka...
9.4.2010 19:34
9.4.2010 22:32
9.4.2010 22:50
Nickle kirjoitti:kertokaas joku viisas, että mikähän mahtais olla vikana, kun on rgf:ssä nyt ihan uusi sylinteri ja juuri oikaistu kansi ja tietty uusi tiivistekkin ja silti vaan puskee nestettä ulos pytyn ja kannen välistä.
Aijemmin nestettä valui vain yhdestä nurkasta, joten aattelin että kansi kiero ---> oikaistavaksi.
Nyt kun kansi on suora niin vettä valuu joka puolelta ihan solkenaan. Mikä vikana? Voisko tiivisteen paksuus vaikuttaa? Termostaatti rikki? Voiko tiivisteen laittaa väärinpäin? ite en löytänyt mitään merkkiä tai muuta. Ei ymmärrä..
10.4.2010 17:34
10.4.2010 19:23
shämyli kirjoitti:Eli dtn kone leikkas kiinni koska männäntapin lukkorengas ilmeisesti lähti irti. Ja nyt on vissiin kampikammion pohjalla jotaa männäntapin lukkorenkaan pientä silppua/palaa oon jo imuria sinne tunkennu ja magneetin kanssa yrittän saaha mut en oo varma onko kaikki tullu pois. Eli kuinka tarkasti pitää saaha se tavara mitä siellä on pois ettei mee mikään rikki/mitä haittaa on jos siellä jotain on. Onko vielä mitään muuta tapaa saaha pois ilman lohkojen aukasua.