13.10.2009 12:21
13.10.2009 13:44
13.10.2009 16:32
mulla on nyt prikka alimassa lovessa ja huonommaks vaan menee jos sirtää ylemmäs.sumppa kirjoitti:Neulaa alemmas?
13.10.2009 20:18
Víp kirjoitti:mulla on nyt prikka alimassa lovessa ja huonommaks vaan menee jos sirtää ylemmäs.sumppa kirjoitti:Neulaa alemmas?
14.10.2009 1:14
sukeltaja-ankka kirjoitti:Víp kirjoitti:mulla on nyt prikka alimassa lovessa ja huonommaks vaan menee jos sirtää ylemmäs.sumppa kirjoitti:Neulaa alemmas?
Laita sit pienempi pääsuutin ja nosta neulaa.
14.10.2009 16:50
Víp kirjoitti:Ok, vähän vaan tuntuu hassulta kun vaihtaa putsarin paremmin virtaavaan niin pitäis iskeä pienempää suutinta :P
19.10.2009 13:56
20.10.2009 14:53
Víp kirjoitti:Olisko mitään hyvää vinkkiä miten sais ton seosruuvin vaihettua kaasarista kun on mennyt niin "pyöreäksi" ettei enää liikahda talttapää meisselillä :s ?
21.10.2009 20:52
21.10.2009 22:24
Jos prikka on alimmassa lovessa, niin neula on ylimillään, eli rikkaalla.Víp kirjoitti:mulla on nyt prikka alimassa lovessa ja huonommaks vaan menee jos sirtää ylemmäs.sumppa kirjoitti:Neulaa alemmas?
1.11.2009 22:37
3.11.2009 21:11
Hussex kirjoitti:Onko kellään tietoo missä vehkeessä on Dellorton VHSA kaasari(32mm) vakiona. Vois mennä kyseiseen topikkiin kyselee säätö ohjeita yms...
12.11.2009 16:38
13.11.2009 1:42
13.11.2009 22:52
alamout kirjoitti:mitä pitäisi tehdä kun vääntää kaasun nopeasti pohjaan niin pyörä booaa ja sammuu mutta muuten toimii täydellisesti ja tulppa on nokinen ja musta. kyseessä on keihinin 26pz (kopio?). edellisen omistajan mukaan kaasariin ei olla koskettukkaan mutta en jaksa sitä uskoa kun vaikuttaisi että säädöt on ihan vituillaan