Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

17.4.2008 22:23

12-43?

17.4.2008 22:33

lähtee noilla joo varmaan aika kisasesti... :D

17.4.2008 22:40

14-41 paremmat.

17.4.2008 22:54

13/43 mulla ja kyl mukava ajaa kaupungis. Huippuja kyllä ei saa mitenkään, loppuu kesken selvästi.

18.4.2008 15:04

jikolo kirjoitti:Ainahan mitossa on ollu cts (CAGIVA TORQUE SYSTEM) vai onko uudessa kakivassa erilainen pakoaukon säädin? Tehariks ostat jollymoton ja vaihat välit 12 - 43 niin pitäis alkaa lähtemään


Anteeksi tarkoitin siis elektronista kaasutusjärjestelmää(?).

Rupes muutes ihmetyttää toi kun käyt cagivan sivuilla tsekkaamassa kuvia uusista Mitoista, niin toisissa kuvissa tarrojen värit ovat erilaiset kuin toisissa vaikka pyörän väritys on sama.
http://www.cagiva.it/_vti_g6_ver.aspx?I ... pstry=178_
(kts. Musta Mito sp525 kokokuva ja kuva mittaristosta/tankista.)

18.4.2008 15:50

Mutumutu: Yleensä noi elektroniset kaasarit on kytketty sytytykseen / moottorinohjaukseen, ja vähän 50-50 että toimiiko systeemi ilman niitä. Jokatapauksessa luulisin että tähän sopii ihan bolttiksena vanhempien mitojen sytytys & CTS, eli sillä tavalla viimeistään voi käyttää tarvikekaasareita / muita originelleja.

18.4.2008 16:40

Mitäs hyötyä tosta E.C.S:tä on kuin tuo päästöjen pieneneminen? Käyttää varmaan suhteessa tehoon vähemmän menovettä.

20.4.2008 9:01

Mistä minä saan cagivaan 34mm Dell'Orto kaasarille sopivan imukaulan?

20.4.2008 9:21

TM35 käsittääkseni käy.

20.4.2008 15:19

Osaatekko sanoa että käykö tohon miton perus putkeen esim. arrowin äänenvaimennin?

20.4.2008 18:00

vaikuttaakos tollanen 35 mikunin ja jollyn laitto miten paljon tehoihin?

20.4.2008 20:57

Temu- kirjoitti:vaikuttaakos tollanen 35 mikunin ja jollyn laitto miten paljon tehoihin?

160km/h tais Tjuke ajella sigmaan, että kyllä se varmaan jonninverran.

26.4.2008 17:58

Mikä kannattaa laittaa tolle polinin 160cc:lle kaasariks. Onko isompaa ku toi mikuni 35 missä ois vaijeriryyppy ja ei tarvi hirveesti säädellä (esim. neulaa, ku sen vaikutusta en oikee tiedä). Minkä kokosesta pääsuuttimest kannatta alottaa säätämään toi mikuni 35 polinille. Vois tehotki nousta vähän.

26.4.2008 18:31

näppituntuma kirjoitti:Mikä kannattaa laittaa tolle polinin 160cc:lle kaasariks. Onko isompaa ku toi mikuni 35 missä ois vaijeriryyppy ja ei tarvi hirveesti säädellä (esim. neulaa, ku sen vaikutusta en oikee tiedä). Minkä kokosesta pääsuuttimest kannatta alottaa säätämään toi mikuni 35 polinille. Vois tehotki nousta vähän.


Kröhöm,sylinteri on 165cc.
Omiin kokemuksiin pohjautuen sanoisin että tuo 35 Mikuni riittää kyseiselle sylinterille.
Mulla ainakin toimi.
Kyseiseen Mikuniin on saatavana vaijeriryyppyä(Poona voi antaa lisäinfoa) mutta ei ole iso vaiva nostaa hieman tankkia ja napsauttaa vipua.
Nimimerkillä:en jaksanut käydä valmista pyörää ropaamaan vaikka ryyppysatsi löytyi hyllystä :D

Pääsuutin vaikuttaa ainostaan kaasun ollessa melkein täysin auki,eli neula kannattaa ensiksi tsekata kohdilleen.

28.4.2008 20:46

Elikkäs nyt olis Mito tarkotus laittaa TT:ksi. Pyörä on vuosimallia 2004, ja kyllä olen lukenut jokaisen mito topicin läpi mutta siihen asiaan en ole saanut selvyyttä että tarviiko ostaa kokonaan uudet imuröörit ilmanputsariin vai riittääkö että irrotan vanhat mehupillit, koska rahaa ei tällä hetkellä ole juuri ylimääräistä laittaa toho pyörään.

Ja suuttimista viellä eli laitan 125 pääsuuttimen ja 65 tyhjäkäynnin?

Kiitos kaikille vastainneille näin etukäteen :>

-Tomi