Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
25.3.2012 11:09
selvä eli millaset säädöt toho kaasarii si tunkee kun joskus se kevät tulee ja on joku +10 lämmintä? 160pääsuutin ainakin? mihin asentoo neula? ja millaset välit on hyvät noille palikoille eli 154cc, jollymoto sp, rave 2
31.3.2012 22:36
Onko -07 räsän änkässä kuristusta?
1.4.2012 21:37
Esajuppeli kirjoitti:Polini ei ole suositellut K21 neulaa varmaan viiteen vuoteen, jos edes ikinä. K56 on nykyinen suositus.
Noniin paskapuhetta. Lueppa polinin suositukset uudelleen. PJME:lläkin sanovat että k21 neula.
Se on sitten taas asia erikseen onko suositukset perseestä vai ei. Itse sanon että ei ole. Itselläni pelaa paremmin k21 neulalla kuin esim k54(?)/k56. Vittuakaan en näistä neuloista tiedä, mutten tyhmäkään ole
2.4.2012 12:28
Miten lähtee kyseisestä pelistä virtalukko irti? Aprilia rs 125 -03
2.4.2012 18:40
Käyks nää ohjeet myös rx125? Ja onks tost ilmaottoputke puhkamisest mitää haittaa?
3.4.2012 18:44
Samat ohjeet käy. Siitä putkenpuhkomisesta on haittaa jos pidät vakiona
Mutta jos TT pistät niin sillon pitää puhkoo tai ostaa se "tt-tötterö"
3.4.2012 19:43
Al_ksi kirjoitti:Esajuppeli kirjoitti:Polini ei ole suositellut K21 neulaa varmaan viiteen vuoteen, jos edes ikinä. K56 on nykyinen suositus.
Noniin paskapuhetta. Lueppa polinin suositukset uudelleen. PJME:lläkin sanovat että k21 neula.
Se on sitten taas asia erikseen onko suositukset perseestä vai ei. Itse sanon että ei ole. Itselläni pelaa paremmin k21 neulalla kuin esim k54(?)/k56. Vittuakaan en näistä neuloista tiedä, mutten tyhmäkään ole
Polinin mukana tulleessa ohjekirjassa suositellaan K56 neulaa. Ei sillä paskankaan väliä ole, mikä neula on, jos vain oikeasti kunnolla toimii.
3.4.2012 19:48
okei kiitti
kai se täytyy sit puhkoo ku tos o arrowi ja rave2
4.4.2012 17:24
Ja tt-osat kaasarissa?
4.4.2012 21:51
kaasari o vakio :/ tieks mitä sil kannattais teh? Leipooks jos o se vakio? ;o
4.4.2012 22:04
Käy kattomassa tietopankista rs:än 06-> tt-artikkeli, sieltä löytyy ohjeet.
4.4.2012 22:47
ooaa joo ny tiedä vähä paremmi ku lui se
thänks
9.4.2012 14:40
Oon tohon mun euro3 räsään nyt vaihtamassa tota dellorton 34mm vhsb kaasaria ton 28mm tilalle. Tuosta 28mm kaasarista nyt kuitenkin jäisi kaksi anturia yli eli kaasun asennon tunnistin(ko) siinä kaasarin pääällä? ja joku lämpötila anturi ilmeisesti (löytyy saman tyyppinen kolo 34mm kaasarista, mutta kolossa ei ole kierteitä tälle)? Voiko ne jättää irralleen vai mitä pitäs tehdä? Joku viisas vois nyt auttaa
10.4.2012 18:47
Moro kaikille,
En ole pariin vuoteen juurikaan pyörinyt täällä foorumilla siirryttyäni isoihin pyöriin...nyt tuli kuitenkin pari hassua ideaa mieleen, että hommaisko RS:n vaikka rataleluksi ja kysynkin että tietääkö täällä joku että onko RS 125:ssä ja 250:ssä sama runko (saman kokoinen)? Kävi tekniikkaswappi mielessä...
Toinen kysymys: mitä viripyttyjä noihin on saatavilla ja mites kannet? Ainakin tuo 154 Polini josta olen kuullut. Ja oliko niin että 34mm kaasari on vakiona 98 ja sitä uudemmissa? Niin olin lukevinani tuolta kuristusinfosta. Vaimitenseoli... Kiitos jos jaksatte vastailla.
Edit. Mites ne RAVE:jen vuosimallit meni?