Osaisikos joku auttaa arvailussa mikä yzärissä mättää:
Kylmänä kuuluu jostainpäin konetta/vaihteistoa/alkukäyrää tikittävä/kilisevä metallinen ääni. Lakkaa itsestään kun pyörä ollut käynnissä n. 5min. Kulkuun ei vaikuta mitenkään, huiput&kiihtyvyys persetuntumalla normaali, vaihteet menevät nätisti sisään jne.
Koneella ajettu n. 29800km, sylinteri ja mäntä vaihdettu n. 24 tkm kohdilla. Öljyjä&öljynsuodattimia vaihdeltu huoltotaulukon mukaisesti, öljyt vaihdoin viimeksi alkuviikosta. Tarkistellut yleensä n. kerran viikossa öljynpinnan. Öljyinä toiminut minun aikana (viimiset n.5tkm) castrolin power 1 4t moottoripyöräöljy. Venat säädin viimeksi n.4500km sitten. Pyörässä ollut aikoinaan ennen koneremonttia kiinni leovincen putkisto, sittemmin hetken vakioputki ja nyt viimeiset 2tkm danmoton putki. Itse hoidin danmoton laittaessa seosten säädön vähän terveemmälle "potikkakikalla".
Ilmansuodatinta en ole omana aikanani vaihtanut vielä, edellinen omsitaja rempan yhteydessä vaihtoi, siis vajaa 6tkm sitten. Sillä siis alkaa olla kilometrit täynnä, mutta se tuskin voi reagoida noin vahvasti? Ainoat asiat mitkä omaan mieleen tulee, on jokin laakeri koneesta, tai nokkaketju. Voiko moiset hajota asiallisesti pidetystä pyörästä näillä kilometreillä? Vai onko mahdollista että sylkkä olisi jostain mystisestä syystä finaalissa?
Auttakaa, pelottaa hiukan tuo ääni