Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
10.3.2015 20:53
Minkä kokonen menee etuvanteelle? Ja ootko huomannu että ois huppunopeus tippunu paksumpien reankaiden vaihdon jälkeen?
ps. Tätä on kysytty varmaan kymmeniä kertoja jo mutta kysypähän silti: Paljonko cbr kulkee tasasella vastatuulessa tai tyynellä? ;D ei mittarinopeuksia, vaan gps, tutka tms.
17.3.2015 19:22
En oo huomannu eroo nopeuksissa ja kulkee tyynellä 138
18.3.2015 16:26
Mitä virejä mopossa on, kuulostaa aika epärealistiselta nopeudelta?
19.3.2015 0:11
Kurit pois, dynojetin suutinsarja, kn vapari,yoshimuran putkisto ja kevyt kuski
toki harvoin on tarpeeksi tyyntä tuohon, yleensä 130 paikkeilla
Edit: miten ton ryypyn "vivun" saa kiristettyä? Oon joskus nähnyt ohjeen siihen mut nyt ei nappaa mistään..
5.4.2015 10:35
Niin ja paljonko siinä nopeusmittarissa olikaan heittoa noissa nopeuksissa?
10.4.2015 21:15
Mikäkän voisi cebarissa olla vikana kun sammui ensin ajosta ihan äkkiseltään ylämäkeä ajettaessa. Ensimmäisenä tuli mieleen vähäinen bensan määrä jolloin ylämäessä kiihdytettäessä voisi bensapinta mennä sitten ettei ruisku saisi bensaa. Kuitenki tankkauksen jälkeen rupesi pätkimään kokoajan ajettaessa yli ~7k kierroksilla. Pätkii ensin muutamankerran ja sitten sammuu ja lähtee käyntiin vain kun käyttää virrat pois ja sitten takaisin päälle. Pintakaasulla pystyy siis ajamaan huoletta ja toimii vapaalla kierrättäessä sekä pukilla takarengas ilmassa vaihde päällä kierrättäessä
pyöränä siis vm 2010 cbr jolla rullattu noin 22tkm
Lähteekö mg-koppa pois ku ottanut ne 8mm kannalla olevat pultit pois vai onko niillä kahdella isolla talttapäällä jotain virkaa kiinnityksessä? Ei meinaa millään irrota koppaa vaikka pultit irroitettu...
20.4.2015 18:17
Itse olen nyt ajanut vuoden sepolla ja mieli tekisi alkaa virittämään. 166cc malossin ajattelin tilata ja keihinin 28 kaasarin sekä kantta madaltaa ja ehkä viilata kanavia
Pipercrossin laitan ja toisenlaisen putken. Mitä muuta voisin separiin tehdä että saan tehoja lisää?
28.4.2015 15:59
Kertokaas mistä saa -06 cbr kaasariin suuttimia erikseen ? Ei houkuttais maksaa 70e jostain suutin sarjast....
120-130ps ois tarvetta
Kun tein uuden suoran putken jollain vapari slipari änkällä ja porasin vakio 118 suuttimen läpi 1,5mm terällä eli vastaisi noin 150 suutinta ?
Käy ihan liian rikkaalla nyt kun yläkierroksilla vaan rötää ja paukkuu
2.5.2015 23:28
Mitenkäs on porukka laittanut ceppoihinsa kilven underiin ja mihin vilkkujen paikat on aseteltu? Ja mistähän putkesta mahtaisi irrota eniten tehoa 2005 cepariin? Iteltä löytyy gianelli mutta olisiko hän joku muu parempi?
8.5.2015 16:23
Ittelläni ruisku sebari nii 1hp ja 2nm lisää pelkällä putken vaihdolla ilman mitään säätöjä.
Putki on leovince Sbk
8.5.2015 16:48
Kokoputkisto vai pelkkä änkkä? Dynolla testasit, vai?
8.5.2015 23:11
Onkos siinä leovince sbk:n änkän päässä se "nokka" vai ei? Ja mikähän vm cbr on kyseessä?
15.5.2015 22:03
http://kauppa.mimoto.fi/product/660/arr ... -125-04-06 Tietääkö kukaan käykö tämä änkkä gianellin ränniin suoraan?
28.5.2015 23:16
Kellään kokemuksia siitä bilteman sliparista? Käykö suoraan vakio putkeen ja pääsuutinta varmaan myös kannattanee suurentaa pari-kolme kokoa isommaksi?
4.6.2015 17:05
Mistäs porukka on ostanut ceppoihin leveemmän taka ja etunakin vanteineen?