2.5.2011 13:35
Ansta kirjoitti:goldfisu kirjoitti:Noniin kertokaas nyt onko 2003 vuosimallin räsäs kierrosten rajoitin kun itselläni pätkäsee siinä 11000 kierroksen jälkeen ja voiko sen ohittaa vai täytyykö ostaa rajoittamaton cdi-boxi
Itse en ainakaan keksi mitään muuta selitystä vaivalle
Tehokäyrä alkaa laskemaan tossa 11 tonnin kohdilla jo vakioajoituksilla, joten enempää kierroksia ei tarvitsekkaan. Vaikka ois putkena yläkiree SP jolly, ni kyllä se tehokäyrä hyvin äkkiä tipahtaa siinä 11k rpm jälkeen.
2.5.2011 13:47
2.5.2011 14:18
Kekoodo kirjoitti:Laitanpahan tännekkin
Ei tää mun murheenkryyni (RS) kyllä taho asettua ei millään.
TT rave kakkosella ja tt-putkella, läpät ei harota, mutta ongelmana on, että tietopankin tt-säädöt on nyt, mutta ihmetteleväksi vetää kun röpöttää 5-7 tonnin välillä kaikilla vaihteilla, mutta silti kierroksetki jää leijjuu 3-4 tonnin kohdalle, eli vetää vähä ristii ku toine ois merkki laihuudesta ja toine liia rikkaasta...
Lähteminen paikaltaan on ollu aina hirveetä, kaks päällä ei pienimmästäkää nyppylästä pääse yli vaikka kytkintä luistattas iha sairaasti, vetää vaa booat. Lähteminen helpottui ottamalla imutötteröt pois, mutta röpsötys ei tahtonu hävitä ei millää, niin vetää senki kanssa ymmällee. Turha on mitään rinkulaa hiekalla edes yrittää pyöräyttää! Ei eroa onko rave tai kurilaippa kiinni, eli rave toimii.
Rupiaa hermo palamaa, paljonkohan velottasivat Kuopion p&m jos käyttäs vaan säädättämässä kun vetää jo niin kiriälle nupin.
Jos tuo ei kaasarista johtus, mistä se multa kusis alaväännöt ihan kokonaan? Kahdella kaasarilla ei toimi, ilman emulsiosuutinta toimii paremmin. Tulppakaan ei näytä pahalta, joka on testailtu vetämällä suoralla 1-4 vaihteet läpi kierrokset tapissa ja tappokytkin kiinni.
2.5.2011 15:16
goldfisu kirjoitti:Helpointapa on varmaan viedä ammattilaiselle penkkiin säätöö kokemuksella voin sanoa että pelkästä käynti äänestä mp-pajalla missä itse kävin säätämässä osasi sanoa mitä vikaa ja samalla saat tehot paperille
2.5.2011 15:19
Kekoodo kirjoitti:goldfisu kirjoitti:Helpointapa on varmaan viedä ammattilaiselle penkkiin säätöö kokemuksella voin sanoa että pelkästä käynti äänestä mp-pajalla missä itse kävin säätämässä osasi sanoa mitä vikaa ja samalla saat tehot paperille
Tarkotat varmaan jotain muuta ku tätä meidän aprilian maahantuojaa, kuopiossaha p ja m ois, mutta ei oo kyllä mitään hajua missä siilissä ja kuopiossa on vastaava mitä tarkoitat.
2.5.2011 23:13
3.5.2011 18:41
3.5.2011 20:42
3.5.2011 20:46
3.5.2011 21:22
3.5.2011 22:03
3.5.2011 22:37
Ansta kirjoitti:laippa karstottunu auki asentoo?
3.5.2011 22:53
mades- kirjoitti:Vain tyhjäkäynnillä, kun kierrokset nostaa yli 3000, ääni häviää...
4.5.2011 9:16
4.5.2011 12:24
mades- kirjoitti:ääni kuuluu mielestäni oikealta puolelta. siitä pytty ja kaasarin alueelta. ja pyörä on aina ollut a1.