Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

1.7.2008 5:00

usko yamahaan alkaa loppua pikkuhiljaa...
tänään leipo kiinni 600km. mittaris 130km ku mä ostin sen..
mikäköhän leipo kiinni kun sammu sit läks käyntii vauhista, painoin kytkin niin taas sammu, polkasin käyntiin niin hurja ääni kuulu koneesta sit junttas kiinni, kytkin on pitäny aikasemmin ääntä toivottavast ei oo kone menny paskaks..
kuinka tyhjäks tuoreöljyvoitelu säiliön voi ajaa ku mulla oli se aika lopus vai loppuuks öljyn saan vast sit ku säiliö on ihan tyhjä???
vastatkaa plis jos joku tietäis mitä hajonnut ja minkälainen remppa tulee vastaa.. pitää päiväl ottaa ainaki pytty irti ja kattoo onks siäl vika
voi vitun vittu miten mä saanm aina kaikki paskaks!!!!

Re: Yamaha tzr:n viritys (säädöt ym. ym.)

1.7.2008 22:30

Vaikea sanoa täältä näytön toiselta puolen. Ota ainakin se pytty irti ja kerro sitten tilanne/ota kuva. :s Kuulostaa aika vakavalta. :|

5.7.2008 16:33

Eikös tuo öljysäiliö oo suunniteltu niin, että se letku lähtee kaikista "alimmasta" kohdasta, eli sinne letkuun valuu kaikki ölkit säiliöstä ennenkö se lopettaa öljynsaannin.

Itellä oli viimekesänä päässy loppumaa tuo öljy.. Oli öljypumppu pumpannut 1l ölkkiä/100km, voitelua ainaki riitti..:D Tiijä sitte tuliko tuosta koneesta löysempi, kiinni ei ollu ainakaa kerenny viel kilahtaa.

6.7.2008 1:20

Kyllä sieltä pitäisi kaikki öljy tulla pois, ellet nyt sitten kokoajan aja ylös jotain 45 asteen kulmassa olevaa mäkeä. Aikas paljon tuo 1l/100km sehän horasee melkein koko säiliön sillä tyhjäks. Ja kysymys, millä ihmeellä sait vaijerin säädettyä niin kireälle? :D

6.7.2008 17:06

Kertokaapa jos joku tietää että mistä tietää öljypumpun olevan oikeissa säädöissä?

6.7.2008 21:36

Mikäs pääsuutin olis hyvä tetsariin jossa ypvs on käytössä ja micronin tehari?

6.7.2008 23:01

KeN1k kirjoitti:Mikäs pääsuutin olis hyvä tetsariin jossa ypvs on käytössä ja micronin tehari?

180 on tt mutta kaaaai se 190 käy kanssa

6.7.2008 23:37

jaqee kirjoitti:
KeN1k kirjoitti:Mikäs pääsuutin olis hyvä tetsariin jossa ypvs on käytössä ja micronin tehari?

180 on tt mutta kaaaai se 190 käy kanssa

Heitetään vielä perään että minkäs kokonen kaasari olis hyvä olla ylläolevien säätöjen kanssa?

Editoidaas vielä mukaan, että mikä on kun pyörässä on vakiovälit, ja ylläolevat säädöt ja 180 pääsuutin. Kierrokset on noin 8,5k kun ajan ~100km/h, tuo tuskin on normaalia vai? Ainakin aikasemmissa viesteissä samassa topicissa muilla on kuulemma ~7k kiekat @ 100km/h vakioväleillä.

7.7.2008 17:54

mulla on vuoden 87 tzr ja se muuten pelittää mutta kaasari kussee kun laittaa tanki päälle minkäköhän mahtaa olla vikana ? :s

7.7.2008 18:26

^^neulaventtiili kaasarissa.

jaa

7.7.2008 18:50

onko se neulaventtiili tukossa vai ? 8o

7.7.2008 22:43

jo ose on tukossa sun pitää puhistaa se niin pitäs ruveta toimimaan

jep

7.7.2008 23:01

puhistin sen 3 kertaan mutta silti se kusee sitä bensaa :paha:

7.7.2008 23:06

mistä sitä tulee ylivuoto letkusta vai mistä?

jrp

7.7.2008 23:39

joo just siitä ja siitä bensaletkun vieressä olevasta letkusta......