Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!
16.5.2013 0:49
Hehheh
Tuo 480 on juuri sopiva ps. Tk paksulla oska seisruuvi täysillä. Hioin sitten neulaa rikkaammaks siitä 1/4 osa kaasun paikkeilta ja nyt pelaa.
Husse saakin röpöttää matka ajossa. 2t kun on huono ajaa piikillä tasakaasulla ilman että vetää laihalle.... Joten heitä vaikka suoraan 185 ps ja osta silti se 175 varuiksi.
Tuskin männälle mitn käyny tossa leikkaamisessa, vaihda vaan seuraava mäntä vähän aijemmin sisään....
16.5.2013 15:43
nopeesti apua...
2010 hussessa lämpövika?
ylikuumenee mutta kaikki kunnossa?`mittarin mukaan ylikuumentunut...
16.5.2013 16:06
Jos neula korkeimassa lovessa, niin onko liian laihalla näille keleille?Tahtoo röpöttää vähän liian paljon vaikka neula tokassa lovessa. Ja jos pyörä lähtee vähän huonosti käytiin vaikka uusi tulppa, onko se säädöitä loput kiinni?
16.5.2013 19:31
Jos eskm ajat kilsan 40 alueella sokka tokassa lovessa niin onko pyörö mennyt tukkoon? Husse meinaa saa röpöttää aika rankasti piintakaasulla jottei vedä laihalle. Muuten leipasee. Ja kyllä liian laihalla huono lähteen käyntiin. Kokeile säätäö kärkiväliä pienemmäks ja sokka keskelle.
16.5.2013 21:02
Ei se mitenkään hirveen tukkoon mene, vähäsen. 1/4 kaasulla ja siitä ½ kaasul röpötys pahin ja piikin ottaa muutenin isommila vaihteilla loistvasta, pienemmillä vaihteilla ei niinkän ellein kone ole jo "todella lämmin".
17.5.2013 10:28
mulla tuli tt-setin mukana vakio luisti (55) ja tt-setissähän kuuluisi olla 50? voiko tuolla vakio luistilla laittaa huoletta tt:ksi?
17.5.2013 13:22
Tosiaan leipo husse eilen kii. Ajelin n. 15km tasasta matka-ajoo 80 vauhtii välil 60 rajotuksien mukaa. Suurimman osan matkasta ajelin piikin alla, mutta tuli pari kertaa kiihdyteltyy ja sitte vika kiihytys 100 vauhtii lyö koneen kii ja siihe loppu matka
.
Eli leipominen tapahtu ku olin ajellu n.15km ja viimeset 2km ajellu silleen et röpöttää. Eli ei varmasti käyny laihal.
Kaasarin säädöt ___ Ps. 170 - Ts. 38 - Neulan sokka toka ylimmäs.
Onko voinu käydä laihal sitte isommil kiekol, nesteet kiertää kyllä.
Tosiaa jos jollain myydä 38 Tmx mikunii ja läppii nii yv.
E: Voiko johtua kalibrointomattomasta PA-säätimestä?
Vai onko muka päässy nii laihalle. Tulppa ihan musta ainaki, mut johtuu siitä ku ajelin alta piikin eli aika rikkaalla kävi.
17.5.2013 15:33
Kai muistit välikaasut? Ethän ajanu pitkään pelkästään tasakaasulla?
17.5.2013 18:42
Tämä on juuri se mitä tapahtuu valitettavan usein 2t+ matka ajo kombolla.
Kone käy siis aika lämpösenä kun ajaa matkaa vaikka ois rikkaalla, sitten kiihdytys isommalla vaihteella ja mahdollisesti liian laiha seos ylhäällä sillon leipoo.
Jos esim osa kaasulla röpöttää ja sitten aukee pa säädin ja ottaa piikin samaan aikaan ja kaasu ei ole pohjassa niin vetää laihalle.
Ite lyön aina lämän tiskiin kun ottaa piikin tai pa säädin aukee ( depillä ne toimii yhtaikaa..)
17.5.2013 22:59
Kyllä muistin välikaasut, Tosiaa kone päässy sen verran lämpeemää ja heittäny laihalle. Ei muutaku uutta pyttyy ja mäntää kehii.
E: mut tosiaa aloin 3 tai 4 vaihteel kiihyttelee silllee et nappas ihan kunnol piikkiä 5 vaihteel vedin aika loppuu ja sain kutosen sisää kerkesin pari sekunttii jurnuttaa sill ja naps.
Vois laittaa neulan sokan keskelle ja pienentää tk? Nii ei röpeltäis alakiekoil eikä kävis noin laihal ylhäält. Onko kellää ehdotuksii tähä?
Nyt on tt putki, 170 ps, 38 tk, neula tokaylimmäs, vakio luisti, tt neula, ja uudenmallin kaasari. Jos koittais 175 ps, tai/ja neula keskelle, 34 tk? Meen heti kokeilee ku saan uuden pyttysarjan. Mut mielipiteet ois tarpeen.
18.5.2013 18:39
Pääsuutinta isonnat alkuun.
19.5.2013 10:30
Saisko suuntaa antavia säätöjä mikunin 32mm kaasarille?
19.5.2013 22:29
Iltaa. Semmosta kyselisin ennenkö rupeen purkamaan että tietääkö ihmiset mikä olis tullu hussen keulaa kun ei oo enään yhtään palautusta. Tuli yhtäkkiä semmonen pomppukeppi koko etupäästä kun lähin keuliin. Olisko siitä palautin iskarista menny jotain paskaks?
Kiitoksia etukäteen!
20.5.2013 0:23
Huonolla tuurilla hussen keulan tyyppivika, eli ruoto poikki. Joillain tyypeillä mototissa ollu tuo sama, ja yhellä kaverillakin oli tuo ihan sama niin ruotohan se oli poikki keulasta
20.5.2013 0:41
Juu luin kanssa joskus että ihan tyyppivika. täytyy kattoo mitä tekee! Uus pumppu tai jottain