Kysymyksiä ja tietoa korjauksesta, virityksestä, kuristusten poistosta, huollosta yms.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain tekniikkaa käsitteleville aiheille, muut aiheet kuuluvat yleiskeskusteluun!

Tällä alueella keskustellaan tekniikasta yleisellä tasolla. Huomaathan että tekniikkakeskusteluille jotka koskevat vain kaksi- tai nelitahtisia malleja on omat alueensa!

29.10.2007 21:31

Kyllä siitä on hyötyä jos muut osat ei kurista, vakio kokoonpanolla ei ole hyötyä, kenties haittaa, koska 66650E on huomattavan ylävireinen sylinteri ja heikko alhaalta ja keskeltä.


Mitaka vastaa osapuilleen A0401 kanaviltaan

29.10.2007 21:48

Pitäiskö tolle pannulle olla 35 vai 38 kaasari? Entä muita osia, kuten putki, CTS jne?

29.10.2007 22:14

En tiä, se on paha sanoo mikä kaasari kun se riippuu niin paljon muista osista.


Itellä oli kokoonpano: 66650E, Freccian CRC SP putki, 1.1mm laskettu kiilloitettu #2 kansi, Wiseco 1-renkainen tasapää mäntä, tasoitettu mattapintainen kampikammio, 38mm dellorto vhsb ja polini evolution vapaavirtaus ilmansuodatin. Ja B10EG tulppa. Siinä ne kai pääasiassa. 38mm anto tällä setillä ainaki enemmän tehoo kun 35mm mikuni tm :roll:

29.10.2007 22:21

Peltsii| kirjoitti:En tiä, se on paha sanoo mikä kaasari kun se riippuu niin paljon muista osista.


Itellä oli kokoonpano: 66650E, Freccian CRC SP putki, 1.1mm laskettu kiilloitettu #2 kansi, Wiseco 1-renkainen tasapää mäntä, tasoitettu mattapintainen kampikammio, 38mm dellorto vhsb ja polini evolution vapaavirtaus ilmansuodatin. Ja B10EG tulppa. Siinä ne kai pääasiassa. 38mm anto tällä setillä ainaki enemmän tehoo kun 35mm mikuni tm :roll:


kiilloitettu kansi? mattapintainen kampikammio? mitäs väliä näillä nyt mukamas on? ja eikö tossa vaiheessa ala olla jo vähän liian kovat puristukset normaalille 95 oktaaniselle bensalle?

29.10.2007 22:32

Kiilloitettu kansi sen takia että kaikki virtaukset on optimaalisia, ja karsta ei tartu siihen ja alenna tehoa. Mattapintaisella kampikammiolla tarkoitan äärimmäisen virtaavaksi siloitettua, mutta en kuitenkaan kiilloitettua mihin polttoaine pisaroituisi..


Ja ei, sc jäi 0.6mm:ään tuolla kannen laskulla, ja palotilahan tuossa on pallon muotoinen, joten puristussuhde ei kovin kova ollut, eikä paine ainakaan kun 1-renkainen mäntä..

29.10.2007 23:08

Sopiikos tohon tavallinen tasapää 200H-kansi? Pitäiskö laskea että sais squissit kohalleen vai onnistuuko tiivisteiden kanssa pelaamalla?

29.10.2007 23:51

Kai se sopii? Ei faktaa mulla =D

30.10.2007 23:55

Atech kirjoitti:6 millinen perus lorton suutin.


Eli sama ku esim PHBN?

31.10.2007 0:11

En tiiä mut ainaki tolla nimellä oon saanu kaupasta. Tiskille marssin ja sanon että 6 millinen lorton suutin nii sopiva sieltä on aina tullu.

31.10.2007 1:20

Sanotte vaan et lorttoa pöytärrn ja sit ei mitn D:D
Dsfaf

31.10.2007 1:47

mites on tuossa npm:n 35mm mikunissa ku siinä on tuo vakio neula 6EN11-53 ja näyttää siltä että puoli neulaa täyspaksuna ja loppua kohden rupeaa ohenemaan. suuttimet pää: 350 tyhjäkäynti:20 että ois täyskaasu vehje tolla neulalla ja tyhjäkäynti suuttimella. jotku oli vaihtanu tuosta neulaa tasasemmin ohenevaan että minkälaista siihen ootta laittanu ?

jos ymmärsittä :)

31.10.2007 20:26

mulla 6AEL4-60 neula ja tyhjäkäyntisuutin 45 jos oikein muistan.

31.10.2007 20:43

-Sane- kirjoitti:mulla 6AEL4-60 neula ja tyhjäkäyntisuutin 45 jos oikein muistan.


Hi !

kuten Cagiva Evo mk1 '94~98 & 99 kelta/musta Tm35 alkuperäiset. ne on hywät :)

t.markus

18.11.2007 19:08

aatteli täs talve aikan pistää vähä tommost jollymoto putkee ja 35mm mikuni kaasarii. et mitkä olis sopivat välit sit siihe

18.11.2007 19:24

jespe kirjoitti:aatteli täs talve aikan pistää vähä tommost jollymoto putkee ja 35mm mikuni kaasarii. et mitkä olis sopivat välit sit siihe


14-41.